Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Περικοπές στον ΟΤΕ με συνταγή Βουρλούμη


Την περικοπή του εργασιακού κόστους, μέσω της κατάργησης των χρονοεπιδομάτων και των «ωριμάνσεων» ανακοίνωσε σήμερα από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του ΟΤΕ, Παναγής Βουρλούμης.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια γεύματος προς τους δημοσιογράφους, ο κ. Βουρλούμης επισήμανε ότι «στον ΟΤΕ υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, ιδίως στις υπηρεσίες γραφείων, ενώ είναι πολύ προτιμότερο να υποστούν όλοι οι εργαζόμενοι θυσίες, παρά να έρθει η εποχή που κάποιοι θα αναγκαστούν να φύγουν, αφού προς τα εκεί πάει η τάση».

«Θα επιδιωχθεί νέο εργασιακό καθεστώς, κατόπιν διαπραγματεύσεων με την ΟΜΕ-ΟΤΕ. Το εργασιακό κόστος αντιστοιχεί σήμερα στο 33% των εσόδων του οργανισμού, έναντι μέσου όρου 22% στην Ευρώπη, λόγω μη ορθής κατανομής προσωπικού και παρελθοντικών όρων, όπως τα χρονοεπιδόματα και οι ωριμάνσεις, που νομοτελειακά αυξάνουν το κόστος και πρέπει να καταργηθούν για να παραμείνει υγιής ο ΟΤΕ», πρόσθεσε.


Παράλληλα, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), υποστηρίζοντας ότι ευνοεί σκανδαλωδώς τους ανταγωνιστές του ΟΤΕ, αφού ουσιαστικά τον εξαναγκάζει να τιμολογεί τα προϊόντα του μέχρι και 40% ακριβότερα.

Ιδιαίτερα ως προς το ζήτημα αυτό, ο πρόεδρος του ΟΤΕ υποστήριξε ότι ο Οργανισμός καλείται να αντιμετωπίσει τη συνεχή διαρροή πελατών προς τους ανταγωνιστές του: από την αρχή του 2010 υπολογίζεται ότι έχει χάσει 250.000 πελάτες, εκ των οποίων οι 130.000 μόνο το τελευταίο τρίμηνο, ενώ αυτή η διαρροή εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί αμείωτη και στο επόμενο τετράμηνο, με τις «ευλογίες» της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Σε σχέση με τις επενδύσεις σημείωσε ότι, «αν και ο ΟΤΕ υπέστη φοροεπιδρομή, που αφαίρεσε περίπου 150 εκατ. ευρώ από τα ταμεία του, θα κάνει θυσίες σε άλλα επίπεδα (π.χ, μερίσματα), ώστε να μην ανακόψει τον ρυθμό του επενδυτικού του προγράμματος, που εστιάζεται στις νέες δραστηριότητες και τις υπηρεσίες τρίτης γενιάς».

Στο πλαίσιο αυτό προανήγγειλε τα εγκαίνια της δορυφορικής τηλεόρασης μέχρι τα Χριστούγεννα.

Στο «σφυρί» η Telekom Srbija

Ο κ. Βουρλούμης επεσήμανε ακόμη ότι ο όμιλος εξακολουθεί να ενδιαφέρεται να πωλήσει το 20% που κατέχει στη σερβική τηλεπικοινωνιακή εταιρία Telekom Srbija (επένδυση που είχε αποτιμηθεί στα 155 εκατ. ευρώ όταν έγινε, αλλά τώρα αναμένεται να αποδώσει πολύ υψηλότερα έσοδα).

Κατά τον ίδιο, και η κινητή στη Ρουμανία πάει καλά και η ελπίδα είναι ότι μελλοντικά θα εξελιχθεί σε μία από τις δυνάμεις του ΟΤΕ, ενώ σε καλό δρόμο βρίσκεται και η Βουλγαρία. Αντίθετα, στην Αλβανία, τα κάποτε τερατωδώς υψηλά περιθώρια κέρδους έχουν περιοριστεί σημαντικά, εξαιτίας και του ισχυρού ανταγωνισμού από τις Vodafone και Εagle Mobile (τουρκική εταιρεία).

Έρχονται τα δίκτυα VDSL

Αναφερόμενος στα έργα VDSL επεσήμανε ότι «η εγκατάσταση της «οπτικής ίνας στο ΚΑΦΑΟ αρχίζει από την ανατολική Μακεδονία-Θράκη και συγκεκριμένα από τις πόλεις Ξάνθη, Σέρρες, Κομοτηνή και Αλεξανδρούπολη, όπου τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο θα έχει ξεκινήσει η διαδικασία περάτωσης του έργου».

Διαπραγματεύσεις έχουν ξεκινήσει για τον ίδιο λόγο και με τρεις δήμους στη Θεσσαλονίκη, αλλά και με τον δήμο Ζωγράφου στην Αθήνα, ενώ οι συνολικές προγραμματισμένες επενδύσεις σε οπτικές ίνες ανέρχονται σε 100 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία.

Κατά τον ίδιο, «η όλη προσπάθεια ξεκίνησε από τη Β. Ελλάδα γιατί εκεί βρέθηκαν φωτισμένοι και συνεργάσιμοι τοπικοί άρχοντες και ο ΟΤΕ «πηγαίνει εκεί που οι δήμαρχοι τον καλοδέχονται χωρίς ανταλλάγματα».

Ο Οργανισμός προγραμματίζει επίσης εξορθολογισμό του δικτύου καταστημάτων του: αν και κανένα από τα τρία δίκτυα (OTE Shop, Cosmote και Γερμανός) δεν θα υποστείλει την ταμπέλα του, ωστόσο τα καταστήματα, σε ποσοστό 25%-30%, θα μπορούσαν είτε να μετακινηθούν σε άλλες περιοχές είτε οι ανθρώπινοι πόροι τους να κατανεμηθούν σε άλλα σημεία πώλησης.