Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Ιστορική καταδίκη: 10 μήνες φυλακή στον Σπ. Ζησιμόπουλο της Επιτροπης Ανταγωνισμού!


Τελικά, υπάρχουν δικαστές στην Αθήνα! Με μια απόφαση με ιστορική σημασία, το Πρωτοδικείο της Αθήνας καταδίκασε χθες σε ποινή φυλάκισης 10 μηνών τον τέως πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, κ. Σπ. Ζησιμόπουλο για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, ενώ στην εισήγηση καταπέλτη της εισαγγελέως διατυπώθηκε πρόταση για ποινή διετούς φυλάκισής του, την οποία απέφυγε λόγω προτέρου εντίμου βίου!
Για πρώτη φορά, οι δικαστές δέχθηκαν ότι υπήρξε δόλος εκ μέρους του τέως προέδρου της Επιτροπής Ανταγωνισμού, σε ό, τι αφορά την πολυετή καθυστέρηση διερεύνησης καταγγελίας μιας μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης για τις καταχρηστικές πρακτικές ενός πολυεθνικού κολοσσού.

Στην υπόθεση που εξετάσθηκε, η εταιρεία Δρίτσας χρειάσθηκε πολλά χρόνια για να δικαιωθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, που τελικά διαπίστωσε τις βαρύτατες παραβάσεις της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας από την ελληνική θυγατρική της Φωλιάζω, Επιβάλλοντας στην εταιρεία πρόστιμο δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Για αρκετά χρόνια, όμως, ο καταγγέλλων επιχειρηματίας έβλεπε την καταγγελία του να «θάβεται» σε κάποια συρτάρια της Επιτροπής, καθώς το τότε αρμόδιο στέλεχος και σήμερα προσωρινή γενική διευθύντρια της Επ.Αντ. «Ξεχνούσε» να αναθέσει τη διερεύνηση των καταγγελιών σε εισηγητή και μόλις το 2006 έγινε έφοδος ελεγκτών στην Φωλιάζω, Κατόπιν πρωτοβουλίας του τότε γενικού διευθυντή Π. Αδαμόπουλου.



Η έφοδος των ελεγκτών και τα στοιχεία που αντλήθηκαν επιβεβαίωσαν πλήρως όσα είχε καταγγείλει ο Έλληνας μικρομεσαίος επιχειρηματίας, βρίσκοντας το θάρρος να αναμετρηθεί ευθέως με ένα κολοσσό με συντριπτικά υψηλό μερίδιο αγοράς και ανεξάντλητους οικονομικούς πόρους, ενώ μέχρι τότε οι καταγγελίες του εθεωρείτο από την Επιτροπή, ότι περιείχαν μόνο «ψήγματα» αξιοποιήσιμων στοιχείων.

Με την απόφαση επιβολής βαρύτατων κυρώσεων στην Φωλιάζω, Που πάντως υπάρχουν νέες καταγγελίες ότι εξακολουθεί να εφαρμόζει τις ίδιες, επίδικες πρακτικές της για να διατηρεί τη δεσπόζουσα θέση της στην αγορά του καφέ, ο καταγγέλλων επιχειρηματίας πρόσφατα δικαιώθηκε απόλυτα. Υπέρ του έχει εκδοθεί νωρίτερα, μάλιστα, άλλη μια ιστορική απόφαση ελληνικού Δικαστηρίου, καθώς το Διοικητικό Πρωτοδικείο του επιδίκασε χρηματική αποζημίωση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για την πλημμελή άσκηση των ελεγκτικών της καθηκόντων.

Ο τότε πρόεδρος της Επιτροπής, κ. Σπ. Ζησιμόπουλος, επί σειρά ετών ανεχόταν τον «ενταφιασμό» των καταγγελιών Δρίτσα, παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις του επιχειρηματία και σήμερα γίνεται ίσως ο μοναδικός δημόσιος λειτουργός, με τόσο υψηλό αξίωμα, που καταδικάζεται για παράβαση καθήκοντος, καθώς το δικαστήριο έκρινε ότι ήταν προϊόν δόλου και όχι απλής αμέλειας ή ανικανότητας η παρελκυστική τακτική του.

Με την απόφαση αυτή δικαιώνονται πλήρως οι συνεχείς καταγγελίες του STOPCARTEL για το ιδιότυπο καθεστώς πλήρους ατιμωρησίας των υπευθύνων για βαρύτατες παραβάσεις της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, με θύματα τους καταναλωτές και τους μικρομεσαίους Έλληνες επιχειρηματίες, που αποτελούν σταθερούς στόχους μεγάλων επιχειρηματικών συμφερόντων, εγχώριων και πολυεθνικών.

Με την ιστορική απόφασή τους, οι δικαστές επιβεβαιώνουν πλέον, ότι απελπιστικές καθυστερήσεις διερεύνησης καταγγελιών για κολοσσούς δεν ήταν άλλη μια απλή περίπτωση αδυναμίας μιας Αρχής του ελληνικού κράτους, όπως επέμενε ψευδώς να ισχυρίζεται ακόμη και στη Βουλή ο κ. Ζησιμόπουλος, αλλά μια πρακτική που ακολουθήθηκε για να εξυπηρετηθούν σκοπιμότητες και συμφέροντα των κυρίαρχων εταιρειών της ελληνικής αγοράς, που με τις καταχρηστικές πρακτικές τους «πνίγουν» υγιείς επιχειρηματικές προσπάθειες μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων και καταδικάζουν τους καταναλωτές σε συνεχή αφαίμαξη εισοδημάτων μέσα από τα ενδημικά φαινόμενα ακρίβειας στην αγορά.

Εναντίον του κ. Ζησιμόπουλου εκκρεμούν και ουκ ολίγες άλλες μηνυτήριες αναφορές επιχειρηματιών, για ανάλογες καθυστερήσεις διερεύνησης καταγγελιών τους και μέσα στον Απρίλιο αναμένεται νέα δίκη, αυτή τη φορά ύστερα από αναφορά της εταιρείας Φλωράς, που δικαιώθηκε επίσης με απελπιστική καθυστέρηση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Μεταξύ των μηνυτών του κ. Ζησιμόπουλου περιλαμβάνονται και οι εκπρόσωποι της εταιρείας Σίδερο Tenco, Που είχαν εξωθηθεί στα άκρα από τις μεθοδεύσεις Ζησιμόπουλου (έφθασαν μέχρι την απεργία πείνας!). Ακόμη και σήμερα, παρότι έχουν διενεργηθεί έφοδοι στις μεγαλύτερες ελληνικές χαλυβουργίες από το καλοκαίρι του 2008, δεν έχει συνταχθεί εισήγηση για το καρτέλ στα χαλυβουργικά προϊόντα, που πρώτοι κατήγγειλαν με στοιχεία οι υπεύθυνοι της Σίδερο Tenco

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η σημερινή διοίκηση της Επιτροπής, υπό τον αρεοπαγίτη επί τιμή, κ. Δ. Κυριτσάκη, όχι μόνο συνεχίζει την πρακτική των αέναων καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση σημαντικών ερευνών για καρτέλ (χαρακτηριστική η περίπτωση της έρευνας για την αγορά χαλυβουργικών προϊόντων), αλλά στήνει έκτακτα και έκτακτα στρατοδικεία, Εξετάζοντας με ταχύτατες διαδικασίες και χωρίς παρουσία του βαριά τραυματισμένου συνηγόρου της Σίδερο Tenco την αίτηση ανάκλησης της απόφασης, με την οποία απορρίφθηκε η καταγγελία της επιχείρησης για καρτέλ.

Επιπλέον, η διοίκηση Κυριτσάκη προήγαγε πρόσφατα στην καίρια θέση της προσωρινής διευθύντριας της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού την ίδια υπάλληλο που είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, όπως διαπιστώθηκε από το Πρωτοδικείο της Αθήνας, στο «θάψιμο» για χρόνια των καταγγελιών Δρίτσα, αποδεικνύοντας ότι το καθεστώς ατιμωρησίας των καρτέλ που διαμορφώθηκε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει συνέχεια και συνέπεια.

Οι απελπιστικές καθυστερήσεις, που τελικά καθιστούν πρακτικά άχρηστες ακόμη και τις αποφάσεις επιβολής βαριών προστίμων από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, δυσφημούν σταθερά στο διεθνές στερέωμα την Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι τα στοιχεία της έγκυρης ειδικής επιθεώρησης GlobalΑνταγωνισμός Ανασκόπηση δείχνουν, ότι η ελληνική Επιτροπή έχει το θλιβερό παγκόσμιο ρεκόρ καθυστερήσεων, καθώς υπάρχουν έρευνες που χρειάσθηκαν ακόμη και 120 μήνες για να ολοκληρωθούν!

Τα προσχήματα Ζησιμόπουλου περί ανεπαρκούς στελέχωσης και έλλειψης πόρων της Επιτροπής διαψεύδονται από τα ίδια στοιχεία, που δείχνουν ότι, αναλογικά με τον πληθυσμό της Ελλάδας, η Επιτροπή έχει τον ίδιο αριθμό υπαλλήλων με τη γαλλική αντιμονοπωλιακή Αρχή, που κατατάσσεται σταθερά στις κορυφαίες της Ευρώπης, ενώ ο προϋπολογισμός της ελληνικής Επιτροπής είναι σταθερά πλεονασματικός και κάθε χρόνο επιστρέφει έσοδα στο Δημόσιο.

Νεκροψίες επιχειρήσεων

Την απελπιστική ανεπάρκεια της Επιτροπής, που πλέον αποδεικνύεται ότι δεν ήταν εντελώς αθώα, Έχει καταγγείλει με άρθρο του και ο κ. Χρ. Ιωάννου, μέλος της Επιτροπής επί προεδρίας Ζησιμόπουλου από τον Μάρτιο του 2009. Στο άρθρο αυτό, με τον εύγλωττο τίτλο «Ποια Επιτροπή Ανταγωνισμού?», Ο κ. Ιωάννου τόνιζε μεταξύ άλλων τα εξής:

Μία αιτία της έλλειψης αποτελεσμάτων είναι ότι η παρούσα Επιτροπή Ανταγωνισμού, παρά τη βελτίωση της ποσοτικής ενασχόλησή της με υποθέσεις ανταγωνισμού (συμπράξεων και καταχρήσεων), εξακολουθεί ασχολούμενη κυρίως με «νεκροψίες» αντί με θεραπείες. Σχεδόν ουδέποτε τηρήθηκε η υποχρέωση έκδοσης αποφάσεων σε 6 ή 8 μήνες από την καταγγελία. Όχι στους 6 αλλά ούτε στους 26 μήνες. Έτσι, στις «νεκροψίες» οι καταγγέλλουσες επιχειρήσεις, έως ότου εξετασθεί η καταγγελία τους, έχουν (εξ) αφανισθεί από την αγορά, και συχνά «δικαιώνονται μετά θάνατον».

Οι «νεκροψίες» δεν πλήττουν μόνον τις επιχειρήσεις, αλλά και την ίδια την αγορά. Ναι μεν η Επιτροπή Ανταγωνισμού (πρέπει να) υποστηρίζει τον «ανταγωνισμό» και όχι τους «ανταγωνιστές», αλλά όταν οι «ανταγωνιστές» οδηγούνται εκτός αγοράς, με αποτέλεσμα η αγορά να μονοπωλείται ή ολιγοπωλείται περαιτέρω, ή οι εναρμονισμένες πρακτικές να «αποκαλύπτονται» μετά την πάροδο έως και δεκαετίας, τότε, εκτός από τους «ανταγωνιστές», πλήττεται, κυρίως, ο ελεύθερος ανταγωνισμός, η πραγματική οικονομία, η υγιής επιχειρηματικότητα, οι πολίτες.

Οι «νεκροψίες» είναι προϊόν προηγουμένων τροποποιήσεων του νόμου περί Επιτροπής Ανταγωνισμού όπου υιοθετήθηκε η λογική της προσαρμογής του έργου της στις εκάστοτε δυνατότητες των δομών και των υπηρεσιών της. Αντί να προσαρμοσθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού στις αυξημένες και συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες της πραγματικής οικονομίας, των επιχειρήσεων και των καταναλωτών - πολιτών. Κι αυτό παρά το σημαντικό πλεόνασμα οικονομικών πόρων που διέθετε.

Ενώ η έλλειψη πόρων είναι συχνά περιοριστικός παράγων στη δραστηριότητα οργανισμών δημοσίου συμφέροντος, στην περίπτωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, από το 2000 που θεσμοθετήθηκε το τέλος των επιχειρήσεων υπέρ της Επιτροπής, τα οικονομικά της παρουσιάζουν, συνεχώς, υψηλότατο πλεόνασμα (συχνά μεγαλύτερο του 50%). Το οποίο, αντί να αξιοποιηθεί στην κάλυψη του υψηλού ελλείμματος υπηρεσιών ανταγωνισμού που χαρακτηρίζει την ελληνική οικονομία, διοχετεύεται, στον κρατικό προϋπολογισμό.

Το να αποκτήσουμε αποτελεσματική Ανεξάρτητη Αρχή Ανταγωνισμού είναι προϋπόθεση για την αντιμετώπιση του ελλείμματος ανταγωνισμού στις «εγχώριες» αγορές προϊόντων και υπηρεσιών, στο οποίο οφείλεται διαχρονικά ο υψηλότερος έναντι της Ευρωζώνης πληθωρισμός, το συγκριτικά υψηλότερο κόστος ζωής, η χαμηλότερη αγοραστική δύναμη των πολιτών, και οι λιγότερες (εγχώριες και ξένες) επενδύσεις που δεν «επιχειρούνται» λόγω των «κλειστών» ή «μπλοκαρισμένων» αγορών.

Σήμερα ο κ. Ιωάννου είναι υπεύθυνος του τομέα Ανάπτυξης του κυβερνώντος κόμματος, που καλείται πλέον να δώσει λύση στο γόρδιο δεσμό της παράλυσης της εθνικής αντιμονοπωλιακής Αρχής.

Όμως, μετά την ιστορική απόφαση του Πρωτοδικείου και η αρμόδια υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κ. Λούκα Κατσέλη, έχει την εξίσου ιστορική ευθύνη να μετατρέψει το νεκροτομείο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των καταναλωτών σε μια πραγματική αντιμονοπωλιακή Αρχή, με κύρος και αποτελεσματικότητα στη δράση της, προχωρώντας άμεσα σε πρώτη φάση στην εκκαθάριση της Επιτροπής από όλα τα πρόσωπα που εκπροσωπούν την παράλυση, την ατιμωρησία και τη διάβρωσή της από τα ισχυρά συμφέροντα. Αυτή η σπάνια ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί!



Διαβάστε περισσότερα

Έσπασαν κατάστημα Γερμανός στη Στουρνάρη


Ομάδα πέντε ατόμων, έσπασε το μαγαζί Γερμανός στη Στουρνάρη και πήρε λαπτοπ και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές και εξαφανίστηκε.




εδω την συνεχεια του κειμενου.κι meta αναρτουμε φωτο


Διαβάστε περισσότερα

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

O γόρδιος δεσμός της υπόθεσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ!


Με μια «διαρροή» των συμπερασμάτων στα οποία κατέληξαν δύο πραγματογνώμονες για την εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ από τον όμιλο του ΟΤΕ, φαίνεται να αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για να τεθεί στο αρχείο της Δικαιοσύνης μια υπόθεση που καταγγέλθηκε ως μέγα σκάνδαλο από το σημερινό κυβερνών κόμμα, με πολυσέλιδη μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

Οι πραγματογνώμονες-ορκωτοί ελεγκτές, σύμφωνα με τη «διαρροή», φέρονται να καταλήγουν στο συμπέρασμα, ότι το τίμημα των 1,5 δις. ευρώ για την εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν ήταν υπερβολικό και να διαπιστώνουν ότι ο ΟΤΕ αποκόμισε σπουδαία οφέλη από την ένταξη της εμπορικής εταιρείας στον όμιλό του.



Οι πραγματογνώμονες-ορκωτοί ελεγκτές, σύμφωνα με τη «διαρροή», φέρονται να καταλήγουν στο συμπέρασμα, ότι το τίμημα των 1,5 δις. ευρώ για την εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν ήταν υπερβολικό και να διαπιστώνουν ότι ο ΟΤΕ αποκόμισε σπουδαία οφέλη από την ένταξη της εμπορικής εταιρείας στον όμιλό του.

Ουσιαστικά, δηλαδή, και στο βαθμό που ευσταθούν οι σχετικές «διαρροές», οι πραγματογνώμονες ταυτίζονται πλήρως με την επιχειρηματολογία που έχουν αναπτύξει ως τώρα ο Π. Βουρλούμης, ο Ευ. Μαρτιγόπουλος και ο Π. Γερμανός, οι οποίοι τώρα θα κληθούν σε απολογία από τον ανακριτή και, ακολούθως, ελπίζουν ότι το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο θα αποφασίσει να στείλει την υπόθεση στο αρχείο και όχι στο ακροατήριο.

Το «S» προχωρά σήμερα σε μια αποκάλυψη, που δημιουργεί πολλά ερωτήματα για την αμεροληψία τουλάχιστον ενός εκ των δύο ελεγκτών, στους οποίους ανατέθηκε η πραγματογνωμοσύνη:

- Σε μία από τις δύο εταιρείες ορκωτών ελεγκτών, που κλήθηκε να διενεργήσει πραγματογνωμοσύνη, την FRS Global, είναι εταίρος ο κ. Αστέριος Κουφός, στον οποίο δόθηκε προσωπικά η σχετική εντολή του ανακριτή.

- Όμως, ο κ. Κουφός, πριν μετάσχει στην ίδρυση, τα τελευταία χρόνια, της FRS Global συνεργαζόταν επί σειρά ετών με την εταιρεία BKR Πρότυπος Ελεγκτική. Το «S» παρουσιάζει σήμερα ισολογισμό εισηγμένης στο ΧΑ εταιρείας, (MINERVA ΧΡΗΣΗ:2000) που είχε ελέγξει προ δεκαετίας η BKR και φέρει τις υπογραφές του κ. Κουφού και του γνωστού ορκωτού Π. Δαμηλάκου, συνδικαλιστικού στελέχους της Ν.Δ. επί σειρά ετών στο χώρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου και ελεγκτή των ισολογισμών της εταιρείας Γραμμή Α.Ε., στα χρόνια που προηγήθηκαν του σκανδάλου Κοσκωτά.

- Η BKR, πριν απορροφηθεί από την ελεγκτική εταιρεία BDO Πρότυπος Ελεγκτική, είχε την ευθύνη επ’ αμοιβή του ελέγχου των ισολογισμών της ΓΕΡΜΑΝΟΣ επί σειρά πολλών ετών. Μάλιστα, η BDO έχει γνωστοποιήσει δια του Τύπου, ότι αρνήθηκε να αναλάβει την πραγματογνωμοσύνη της ΓΕΡΜΑΝΟΣ λόγω προφανούς ασυμβίβαστου, επειδή η εταιρεία, πρώτα ως BKR και στη συνέχεια ως BDO, «είχε επιλεγεί συνεχώς από τη χρήση 1994» από την ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τον έλεγχο των ισολογισμών της.

- Ο κ. Αστέριος Κουφός, όπως αποδεικνύεται πλέον πέραν πάσης αμφισβήτησης, συνεργαζόταν με την BKR, σε περιόδους όπου η εταιρεία είχε λάβει αμοιβές για τον έλεγχο των ισολογισμών της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Όμως, δεν φάνηκε να αντιλαμβάνεται το ασυμβίβαστο, όπως το αντιλήφθηκε το διοικητικό συμβούλιο της BDO και αποφάσισε να παραιτηθεί από την πραγματογνωμοσύνη. Τελικά, ο κ. Κουφός ολοκλήρωσε τη μία από τις δύο μελέτες, στις οποίες είναι πιθανό πλέον να στηριχθεί η απαλλαγή των κατηγορουμένων για την υπόθεση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι αμφιβολίες για την αμεροληψία μίας εκ των δύο εταιρειών που διενήργησαν πραγματογνωμοσύνη για την ΓΕΡΜΑΝΟΣ εξέφρασαν στη Βουλή, με ερώτησή τους προς τους συναρμόδιους υπουργούς Δικαιοσύνης και Οικονομικών, δέκα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ (Οικονόμου, Δριβελέγκας, Κουκουλόπουλος, Τσώνης, Τιμοσίδης, Δημητρουλόπουλος, Κεγκέρογλου, Τόλκας, Θεοδωρίδης). Στην ερώτηση αυτή δεν έχουν απαντήσει ακόμη οι δύο υπουργοί (αυτό αναμένεται τις επόμενες ημέρες), αλλά πρόλαβε ο κ. Π. Δαμηλάκος να «απαντήσει» με αγωγή, με την οποία διεκδικεί υπέρογκη αποζημίωση από τους βουλευτές!

Σε επιστολή τους στον πρόεδρο της Βουλής, κ. Φ. Πετσάλνικο, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κάνουν λόγο για «σοβαρό κρούσμα επιχειρούμενης φίμωσης του ελεύθερου πολιτικού λόγου στη Βουλή, στρέβλωσης της κοινοβουλευτικής λειτουργίας και παρεμπόδισης της άσκησης κοινοβουλευτικού ελέγχου για μείζονα θέματα, τα οποία άπτονται της διαφάνειας στην πολιτική και οικονομική ζωή του τόπου και της διερεύνησης σκανδάλων, που τραυματίζουν το δημόσιο βίο».

Στην ίδια επιστολή οι βουλευτές τονίζουν: «Προφανές είναι ότι ένας ελεγκτής, ο οποίος μετείχε σε εταιρεία ορκωτών και έλαβε κατά το παρελθόν αμοιβές από την ΓΕΡΜΑΝΟΣ, είναι αδιανόητο σήμερα να αναλαμβάνει τον ιδιαίτερα κρίσιμο ρόλο του πραγματογνώμονα της ίδιας εταιρείας σε ποινική υπόθεση».

Σαφές είναι, λοιπόν, ότι οι αμφιβολίες για τη διαδικασία πραγματογνωμοσύνης που ακολουθήθηκε είναι ιδιαίτερα σοβαρές και έχουν τεθεί ενώπιον της Βουλής πριν ακόμη «διαρρεύσουν» στον Τύπο τα περί απαλλακτικών πορισμάτων από τους δύο πραγματογνώμονες. Το «μπαλάκι» τώρα βρίσκεται στο γήπεδο της Δικαιοσύνης, που καλείται να λύσει το γόρδιο δεσμό της δύσκολης αυτής έρευνας, με διαδικασίες υπεράνω πάσης αμφισβήτησης…

απο sofokleous10


Διαβάστε περισσότερα

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

"Εξελίξεις σε ΟΤΕ-COSMOTE"


"Μετά τη χθεσινή ήττα της Γερμανικής κυβέρνησης ραγδαίες θα είναι και οι εξελίξεις στον όμιλο ΟΤΕ-COSMOTE. Οι Γερμανοί έχουν ήδη συμφωνήσει με την Ελληνική κυβέρνηση οι διοικητικές αλλαγές στην κορυφή του ομίλου και στις δύο εταιρίες να γίνουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες ώστε στο τέλος Απριλίου να είναι όλα οργανωμένα.
Σ’ αυτό έχουν συντελέσει εκτός από τις πολιτικές εξελίξεις και η επίθεση που ετοιμάζουν οι αγγλόφωνες πάροχοι και επειδή το αρμόδιο Υπουργείο διαπίστωσε περίεργες τραπεζικές κινήσεις απ΄ την υπάρχουσα διοίκηση. Δηλαδή, για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται ότι οι Γερμανικές εταιρίες παίρνουν τα χρήματα των Ελλήνων καταναλωτών τα στέλνουν στις Γερμανικές τράπεζες και οι Γερμανικές τράπεζες ξαναδανείζουν του Ελληνες εισπράττοντας τόκους από τα δικά τους λεφτά. Κάπως, δηλαδή, σαν τον κερατά που είναι και δαρμένος."

http://troktiko.blogspot.com/2010/03/cosmote_26.html




Διαβάστε περισσότερα

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Εύλογα ερωτήματα...


Θέμα: Συμπεριφορά της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη διερεύνηση καταγγελιών για σοβαρές πιθανόν καταχρηστικές πρακτικές στο δίκτυο της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ που γεννά σοβαρές υπόνοιες για προσπάθειες συγκάλυψης παρανομιών καθώς και για αθέμιτη πολιτική και κομματική επιρροή στο έργο της Αρχής.

Το μείζον σκάνδαλο της εξαγοράς της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ από τον όμιλο ΟΤΕ, με το αδικαιολόγητο και προκλητικό τίμημα των 1,4 δισ. ευρώ, ήδη έχει καταγγελθεί από το 2007 στη Δικαιοσύνη από το ΠΑΣΟΚ και αποτελεί ως γνωστόν αντικείμενο δικαστικής διερεύνησης, ενώ έχουν απαγγελθεί κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος στα εμπλεκόμενα πρόσωπα. Επιπλέον, με πρωτοβουλία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, αναμένεται να ζητηθεί από τη Βουλή η σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, για τη συνολική διερεύνηση των ποινικών και πολιτικών ευθυνών στην υπόθεση αυτή.
Ενόψει της διαδικασίας πλήρους διερεύνησης αυτής της σκοτεινής υπόθεσης διασπάθισης πλούτου του Δημοσίου, αλλά και χιλιάδων ιδιωτών επενδυτών, που συνολικά επωμίσθηκαν το οικονομικό βάρος της αδιαφανούς εξαγοράς, έχει ιδιαίτερη σημασία η λειτουργία της Επιτροπής Ανταγωνισμού, όπου έχουν υποβληθεί (τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2009) δύο καταγγελίες για σοβαρές παραβιάσεις του Δικαίου του Ανταγωνισμού...

(νόμος 703/77, όπως ισχύει, και Συνθήκη Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων) από την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Ειδικότερα:
- Από τετραμήνου εκκρεμούν προς διερεύνηση από την Επ.Αντ. δύο καταγγελίες σοβαρών πιθανόν καταχρηστικών πρακτικών, που άπτονται της ακολουθούμενης επί σειρά ετών εμπορικής πολιτικής της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ εις βάρος των δικαιοδόχων (franchisees) ιδιοκτητών καταστημάτων, οι οποίοι ελέγχουν και διαχειρίζονται την πλειονότητα των σημείων πώλησης της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που από το 2006 έχει περιέλθει στον έλεγχο του ομίλου ΟΤΕ.
- Πρέπει να τονισθεί, ότι οι όροι λειτουργίας των δικτύων δικαιόχρησης (franchise) στην Ελλάδα έχουν εξετασθεί σε πολλές περιπτώσεις από την Επ. Αντ., στο βαθμό που επηρεάζουν σημαντικά τη λειτουργία του ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά. Ήδη, μάλιστα, έχει επιβληθεί βαρύτατο πρόστιμο σε ευρωπαϊκή αλυσίδα σούπερ μάρκετ για σοβαρές παραβάσεις των κανόνων του ανταγωνισμού σε δίκτυο δικαιοδόχων. Επιπρόσθετα, έχουν κριθεί καταχρηστικοί και απαγορεύθηκαν από την Επ.Αντ. αρκετοί όροι λειτουργίας του δικτύου λιανικής που διαχειρίζεται ο ΟΤΕ με σύστημα franchising. Συνεπώς, η Επ.Αντ. είναι ήδη ενήμερη για σοβαρές καταχρηστικές πρακτικές που εφαρμόζονται εν γένει στην ελληνική αγορά σε εμπορικά δίκτυα franchising και, ειδικότερα, στον τομέα της λιανικής πώλησης τηλεπικοινωνιακών προϊόντων και υπηρεσιών, άρα έχει κατά τεκμήριο τη δυνατότητα να διερευνήσει σε σύντομο χρόνο άλλες, παρεμφερείς περιπτώσεις.
- Οι καταγγελλόμενες στην Επ.Αντ. πιθανόν σοβαρές παραβάσεις της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας περί Ανταγωνισμού από την εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ αφορούν κατά βάση μεγάλη χρονική περίοδο ΠΡΟ της συμφωνίας εξαγοράς της αλυσίδας από τον όμιλο ΟΤΕ. Ως εκ τούτου, εάν κριθούν βάσιμα όσα καταγγέλλονται, τίθεται μείζον θέμα, το οποίο δύναται να επηρεάσει σημαντικά και την εν εξελίξει δικαστική διερεύνηση του σκανδάλου. Ειδικότερα, εάν κριθεί ότι όντως εφαρμόζονταν καταχρηστικές πρακτικές στο δίκτυο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ πριν την εξαγορά, δίνεται πλέον νέα διάσταση στο κατηγορητήριο για απιστία σε βαθμό κακουργήματος, εις βάρος των διοικήσεων ΟΤΕ και COSMOTE, οι οποίες πιθανόν όφειλαν προ της εξαγοράς να διενεργήσουν πλήρη νομικό και οικονομικό έλεγχο (due diligence) στην υπό εξαγορά αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Αν ευσταθούν οι καταγγελίες σοβαρών παρανομιών από την ΓΕΡΜΑΝΟΣ, φαίνεται εκ του αποτελέσματος (δηλαδή από την ολοκλήρωση της συμφωνίας και μάλιστα με εξαιρετικά υψηλό τίμημα) ότι ο νομικός έλεγχος ήταν πλημμελής ή και πιθανόν κατευθυνόμενος από τα ανώτατα στελέχη του ΟΤΕ προς την εξαγωγή συγκεκριμένων συμπερασμάτων. Άλλως είναι αδύνατο να εξηγήσει κάθε καλόπιστος παρατηρητής αν συμβαίνουν όλα τα παραπάνω, πώς διέλαθε της προσοχής η ύπαρξη σοβαρών καταχρηστικών όρων συνεργασίας, που δημιουργούν ζήτημα αυτοδίκαιης ακύρωσής τους και επιβολής κυρώσεων στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Για να εξαχθούν, όμως, οριστικά συμπεράσματα για το θέμα είναι αναγκαία η ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας της Επ.Αντ., της μόνης Αρχής με αρμοδιότητα να αποφαίνεται για θέματα εφαρμογής του Δικαίου περί Ανταγωνισμού.
- Προφανές είναι, ότι τα παραπάνω είναι γνωστά και κατανοητά από τους έμπειρους νομικούς και τα στελέχη της Επ. Αντ., που έχουν πλέον, μετά την υποβολή σχετικών καταγγελιών, την ευθύνη να αποδείξουν αν συντρέχουν ή όχι οι καταγγελλόμενες σοβαρές παραβάσεις και να προχωρήσουν στην επιβολή κυρώσεων. Η Επ.Αντ. γνωρίζει, δηλαδή, ότι αν αποδειχθούν ορθές οι καταγγελίες, στο σύνολό τους ή και εν μέρει, οι αποφάσεις της θα έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα και στο ποινικό πεδίο, όχι μόνο διότι τα αδικήματα ανταγωνισμού έχουν και ποινική διάσταση εκ του νόμου, αλλά και επειδή η διαπίστωση πιθανόν παραβατικής συμπεριφοράς εκ μέρους της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι αυτονόητο ότι εμπλουτίζει και ενισχύσει το κατηγορητήριο κατά των εμπλεκόμενων στελεχών του ΟΤΕ για το αδίκημα της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος. Ως εκ τούτου, αυτονόητο είναι, ότι η Επ.Αντ. όφειλε να έχει αρχίσει τη διερεύνηση των καταγγελιών χωρίς καθυστερήσεις, ώστε εκτός των άλλων να διευκολυνθεί το έργο της Δικαιοσύνης και της υπό σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής.
- Παρά ταύτα, και παρότι ήδη έχει μεσολαβήσει ικανό χρονικό διάστημα από την υποβολή των καταγγελιών που προαναφέρθηκαν, η εξέταση των καταγγελιών παραμένει στο στάδιο της προκαταρκτικής διερεύνησης από υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού, χωρίς να έχει ανατεθεί κατόπιν κλήρωσης, όπως ο νόμος ορίζει, σε εισηγητή. Η προκαταρκτική διερεύνηση διεξάγεται μάλιστα, με την αποστολή ερωτηματολογίων μέσω ταχυδρομείου στους καταγγέλλοντες, δια των οποίων ζητείται πληθώρα στοιχείων αμφίβολης σημασίας για την εξέταση των καταγγελιών, τα οποία, σε κάθε περίπτωση, η Επ.Αντ. θα μπορούσε να έχει αναζητήσει με τις σημαντικές ελεγκτικές εξουσίες που ο νόμος της παρέχει από την καταγγελλόμενη αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Οι ακολουθούμενες διαδικασίες, που ασφαλώς δεν συνάδουν με τη σοβαρότητα της υπόθεσης, έχουν δημιουργήσει εύλογα την εντύπωση, ότι η Επ.Αντ. μάλλον ακολουθεί και σε αυτή την περίπτωση πρακτικές κωλυσιεργίας, που έχουν κατ’ επανάληψη εκθέσει τη χώρα διεθνώς (σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στην έγκυρη επιθεώρηση Global Competition Review, η ελληνική Αρχή έχει το παγκόσμιο ρεκόρ… αργοπορίας, καθώς υπάρχουν έρευνες που χρειάσθηκαν ακόμη και 120 μήνες για να ολοκληρωθούν!).
Θα πρέπει να τονισθεί δε, ότι η ως τώρα μεθοδολογία που ακολουθεί η Επ.Αντ. στη συγκεκριμένη υπόθεση παραπέμπει σε απαράδεκτες πρακτικές που έχει ακολουθήσει και στο παρελθόν, επιρρίπτοντας στους καταγγέλλοντες όλο το βάρος της απόδειξης των παραβάσεων, σαν να μη διέθετε η ίδια η Επιτροπή την υποδομή, την τεχνογνωσία και τις απορρέουσες εκ του νόμου εξουσίες, ώστε να ερευνήσει, να συλλέξει τα αναγκαία στοιχεία και να αποδείξει τις παραβάσεις.
- Οι καθυστερήσεις αυτές δημιουργούν εύλογα υπόνοιες πολιτικής ή και κομματικής επιρροής στο έργο της Επ.Αντ., στο βαθμό που η ηγεσία της (πρόεδρος, τέσσερις εισηγητές μόνιμης απασχόλησης και μέλη της Ολομέλειας) τοποθετήθηκε με διαδικασία-εξπρές από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και το Υπουργικό Συμβούλιο, μερικές εβδομάδας προ των εκλογών της 4ης Οκτωβρίου 2009. Τούτο, διότι η καθυστέρηση εξέτασης των καταγγελιών λειτουργεί ασφαλώς προς όφελος όλων των κατηγορουμένων για το σκάνδαλο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στελεχών του ΟΤΕ, καθώς διατηρεί το πέπλο συσκότισης μιας κρίσιμης διάστασης των πιθανών ευθυνών τους στη σκανδαλώδη εξαγορά. Με τον τρόπο αυτό, η αδράνεια της Επ.Αντ. καταλήγει να ενισχύει την επιχειρηματολογία στελεχών της προηγούμενης κυβέρνησης, που επέμεναν με ιδιαίτερη προκλητικότητα να ισχυρίζονται, ότι δεν υπήρξε οτιδήποτε μεμπτό στην εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Ενόψει των παραπάνω και επειδή σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, όπου επιβάλλονται θυσίες όλων για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, είναι τουλάχιστον προκλητικό για τους πολίτες να μη διερευνώνται επαρκώς μείζονα σκάνδαλα διασπάθισης δημοσίου πλούτου,
Ερωτάσθε:
1. Είναι αληθές, ότι εκκρεμούν από τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2009 δύο σοβαρές καταγγελίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί Ανταγωνισμού από την αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ;
2. Είναι αληθές, ότι η εξέτασή τους παραμένει μέχρι σήμερα σε προκαταρκτικό στάδιο, ενώ δεν έχει γίνει επιτόπιος έλεγχος στην καταγγελλόμενη εταιρεία για τη συλλογή στοιχείων, όπως έχει συμβεί κατ’ επανάληψη στο παρελθόν σε σοβαρές υποθέσεις;
3. Είναι δυνατόν ο Πρόεδρος της Επ.Αντ., καταξιωμένος δικαστικός λειτουργός, να μην συσχετίζει τις καταγγελίες, με την εν εξελίξει ποινική έρευνα για το σκάνδαλο της εξαγοράς της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και την επικείμενη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, ώστε να λάβει κάθε αναγκαίο μέτρο για την επιτάχυνση των ερευνών της Επ.Αντ., με τρόπο που θα διευκολύνει το έργο της Δικαιοσύνης και της Βουλής;
4. Αντιλαμβάνεται η ηγεσία της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ότι ο τρόπος λειτουργίας της πιθανόν υπονομεύει τη διερεύνηση σοβαρών σκανδάλων, για την οποία έχει δεσμευθεί έναντι των πολιτών η σημερινή κυβερνητική πλειοψηφία;
5. Αντιλαμβάνεται η ηγεσία της Επ.Αντ., ότι με τη συμπεριφορά της δίνει την εντύπωση, ότι εξυπηρετεί την προσπάθεια πολιτικών και κομματικών κύκλων, που επιδιώκουν συγκαλύψεις και συμψηφισμούς ευθυνών, εκθέτοντας μια ανεξάρτητη Αρχή σε υπόνοιες για εξυπηρέτηση ξένων προς την αποστολή της σκοπιμοτήτων;
6. Πώς προτίθεται να ενεργήσει το εποπτεύον την Επιτροπή Ανταγωνισμού, Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, για να επιταχυνθεί η διερεύνηση των σοβαρών καταγγελιών κατά της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ;

Οι ερωτώντες Βουλευτές
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΓΙΟΥΜΑΤΖΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΤΖΕΛΕΠΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΤΟΛΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
ΡΕΝΤΑΡΗ ΟΛΓΑ
ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ

http://voulinet.blogspot.com/2010/03/24-2010_24.html

Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Εύλογο το τίμημα για τη Γερμανός


Εύλογο κρίθηκε το τίμημα της εξαγοράς της Γερμανός από την Cosmote σύμφωνα με την έρευνα πραγματογνωμοσύνης που ολοκληρώθηκε και από τις δύο εταιρίες στις οποίες είχε ανατεθεί η υπόθεση, Nexus Eurostatus και FRS Global Auditors.

Σύμφωνα με το πόρισμα και των δύο προαναφερθεισών εταιριών....


η Cosmote όχι μόνο δεν υπέστη καμία ζημία από την εξαγορά, αλλά αντιθέτως χάρη σε αυτήν έχει καταστεί ηγέτης της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται. Αυτό προκύπτει με βάσει το σύνολο των οικονομικών μεγεθών της Γερμανός καθώς και την οικονομική αξία που αυτή δημιούργησε στην Cosmote.

Με αυτόν τον τρόπο απαντώνται και τα δύο ερωτήματα που είχαν τεθεί από τον ανακριτή ως προς το εύλογο του τιμήματος και το αν η Cosmote υπέστη ζημία ή όχι από την εν λόγω εξαγορά.

Στο πόρισμα αναφέρεται επίσης ότι το μερίδιο της Cosmote στην αγορά κινητής τηλεφωνίας έχει αυξηθεί ραγδαία μετά την εξαγορά από 37% το 2006 σε 44,4% το 2009.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί η ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Εφετείου που έκρινε εσφαλμένη την απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς η οποία είχε επιβάλλει πρόστιμα στον Πάνο Γερμανό και τρία πρόσωπα. Σύμφωνα με εκείνη την απόφαση του Εφετείου οι εν λόγω δεν διέπραξαν το αδίκημα χειραγώγηση της μετοχής.

Πηγή http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4566499&ct=3


Διαβάστε περισσότερα

Εύλογο κρίθηκε το τίμημα εξαγοράς της Γερμανός από την Cosmote


... Cosmote- Γερμανός: Εύλογο κρίθηκε το τίμημα εξαγοράς της Γερμανός από την Cosmote σύμφωνα με την έρευνα πραγματογνωμοσύνης που διενήργησαν οι εταιρείες Nexus Eurostatus και FRS Global Auditors, που ανέλαβαν την υπόθεση. Κατά το πόρισμα, η Cosmote όχι μόνο δεν υπέστη καμία ζημία από την εξαγορά, αλλά αντιθέτως χάρη σε αυτήν έχει καταστεί ηγέτιδα της αγοράς κινητής τηλεφωνίας (ανεβάζοντας το μερίδιό της στο 44,4% το 2009, από 37% το 2006)...

www.kerdos.gr






Διαβάστε περισσότερα

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

"Ο Μεγάλος τιμητής, φίλος του Παναγή και άνθρωπος των Γερμανών(;)"




"Και ενώ όλες οι εφημερίδες κατακλύζονται από τα ρεπορτάζ και τις πληροφορίες για το που θα βρεθούν τα λεφτά, να σου και ο Μιχάλης της Cosmote να δίνει βαρυσήμαντη συνέντευξη για το πόσο καλός είναι, φωτογραφιζόμενος με φόντο τον ΟΤΕ ( βλέπεις Παναγή τις ορέξεις του Μιχάλη;). Με μία απίστευτη αλαζονεία, και...
παραγνωρίζοντας ότι η εταιρεία ήταν πρώτη για πολλά χρόνια πριν αναλάβει ο ίδιος κάλυψε τον Βουρλούμη για την αγορά της Γερμανός ( δεν είπε τίποτα για την συμμετοχή των Γερμανών στον ΟΤΕ μετά τους κεραυνούς από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή περί παράνομης πώλησης) και έφτασε στο σημείο να κάνει και σχολιασμό για τις διαφημίσεις. Σεβόμενος την πολυπραγμοσύνη του – άλλωστε ο ίδιος ισχυρίζεται ότι οι διαφημιστικές ιδέες είναι δικές του- απλώς αναρωτιέμαι εάν υπάρχει κάποιος στο Μαξίμου που να ακούει και να βλέπει. Άλλωστε μία καλή διαφήμιση για την κάλυψη … είναι αρκετή για να καλύψει το κακό σήμα της Cosmote ακόμα και στην Αθήνα.





( Η κοπελιά μου που μένει στο Παγκράτι δεν έχει σήμα ούτε στο μπαλκόνι της ). Ο άνθρωπος του Παναγή Βουρλούμη ( για τον οποίο οι βουλευτές αλλά και σημερινοί υπουργοί του ΠΑΣΟΚ έχουν εξαπολύσει μύδρους για τους χειρισμούς του), ο άνθρωπος που προεκλογικά απαγόρευσε στους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ να επισκεφθούν τους εργαζόμενους, ο άνθρωπος της προηγούμενης κυβέρνησης να είναι ο τιμητής των πάντων. Εκτός εάν τελικά έχει δίκιο όταν λέει στους διαδρόμους, ότι επειδή τα έχει βρει με τους Γερμανούς δεν θα τον πειράξει κανένας. Ούτε και η σημερινή κυβέρνηση μια που έχει άκρες στο Υπουργείο Οικονομικών. Δηλαδή εμείς που εργαζόμαστε καθημερινά 10 χρόνια για να είναι η Cosmote σήμερα η καλύτερη εταιρεία δεν έχουμε κάνει τίποτα. Τα έχει κάνει όλα ο κος Τσαμάζ. Κύριε Παπακωνσταντίνου να σας ζήσουν τα στελέχη σας."



Διαβάστε περισσότερα

Είναι δυνατόν;


Είναι δυνατόν να ισχύουν όσα γράφει το Talimpan; Είναι δυνατόν να παίζονται τέτοια παιχνίδια με τη διαφήμιση; Είναι δυνατόν η κυβέρνηση να παρακολουθεί αμέτοχη; Είναι δυνατόν κάποιοι "να πουλάνε...προστασία" με τέτοιο τρόπο; Επειδή το θέμα έχει ενδιαφέρον θα το παρακολουθήσουμε και - εαν χρειασθεί - θα επανέλθουμε. Πάντως η Cosmote δεν είναι μια τυχαία ή μικρή εταιρεία για να μην ενδιαφέρετε για όλα αυτα. Ούτε βέβαια ο ΟΤΕ. Ελπίζουμε να είναι απλά...κακοήθειες...

Διαβάστε περισσότερα: http://www.i-reportergr.com/2010/03/blog-post_3863.html#ixzz0ismWVEhY








Διαβάστε περισσότερα

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Μπλόκο στην Deutsche Telecom για τον ΟΤΕ


Την άρση αρμοδιοτήτων του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΤΕ, ώστε να λαμβάνει σημαντικές αποφάσεις, ζήτησαν από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κ. Τέντε, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Χουντής, και ο βουλευτής Παναγιώτης Λαφαζάνης με αναφορά που κατέθεσαν και η οποία ανατέθηκε σε αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου προκειμένου να την μελετήσει.

Η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή από τη στιγμή που επίσημα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο αρμόδιος Επίτροπος ανακοίνωσαν πριν από λίγες ημέρες πως δεν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες κατά τη μεταβίβαση ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού στη γερμανική εταιρεία Deutsche Telecom.




Η υπόθεση δεν είναι δυνατόν να περάσει στο αρχείο ούτε να αγνοηθεί από τη στιγμή που υφίσταται σαφές νομικό ζήτημα. Την ώρα που η υπόθεση «Siemens» βρίσκεται στο επίκεντρο με την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής να εξετάζει εξαρχής το σκάνδαλο, είναι προφανές πvς τίθεται επί τάπητος και πάλι η μεταβίβαση- ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ τουλάχιστον όσον αφορά στο σκέλος της συνδιαλλαγής με τον γερμανικό κολοσσό.

Το σκεπτικό της προσφυγής αφορά στους μικρομετόχους του ΟΤΕ, των οποίων τα συμφέροντα δεν ελήφθησαν υπ’ όψιν κατά τη μεταβίβαση, στη βάση της κοινοτικής νομοθεσίας, η οποία και έχει ενσωματωθεί στο ελληνικό Δίκαιο.

Στην αναφορά τονίζεται ότι:

-Η κοινοτική Οδηγία 2004/25 επιβάλλει «στο πρόσωπο το οποίο έχει αποκτήσει τον έλεγχο μιας εταιρείας την υποχρέωση να απευθύνει προσφορά σε όλους τους κατόχους τίτλων της εν λόγω εταιρείας για την εξαγορά του συνόλου των συμμετοχών τους σε δίκαιη τιμή.»

-Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σημειώνει ότι: «δεν έχουν εφαρμοστεί ορθά οι διατάξεις της οδηγίας σχετικά με τις δημόσιες προσφορές εξαγοράς, και ιδίως οι διατάξεις που αφορούν …την προστασία των μειοψηφούντων μετόχων …. Συν τοις άλλοις, η δυνατότητα των κρατών μελών να παρεκκλίνουν από τις εν λόγω διατάξεις έχει ερμηνευθεί κατά τρόπο πολύ διασταλτικό.»

-Η αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ ζητά «να εμποδιστεί το παράνομα συσταθέν Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΤΕ να λαμβάνει μείζονος σημασίας αποφάσεις, που αλλοιώνουν την κατάσταση των εταιρειών του ομίλου.» και να περιφρουρηθούν «τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου και χιλιάδων μικρομετόχων αλλά και πολλών ασφαλιστικών ταμείων που έχουν μετοχές του ΟΤΕ στο χαρτοφυλάκιό τους.»

Όσον αφορά την κοινοτική οδηγία 2004/25 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Απριλίου 2004 σχετικά με τις δημόσιες προσφορές εξαγοράς εξασφαλίζει την προστασία των μειοψηφούντων μετόχων (μικρομετόχων) μέσω της αρχής της ισότιμης μεταχείρισης και την υποχρέωσης υποβολής δημόσιας προσφοράς. Η Οδηγία έχει ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο με τον Νόμο 3461/2006 (ΦΕΚ106, 30/5/2006).

Από την άλλη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, απαντώντας στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή τόνισε ότι: «δεν έχουν εφαρμοστεί ορθά οι διατάξεις της οδηγίας σχετικά με τις δημόσιες προσφορές εξαγοράς, και ιδίως οι διατάξεις που αφορούν την υποχρεωτική προσφορά, την προστασία των μειοψηφούντων μετόχων και την ισότιμη μεταχείριση των μετόχων. Συν τοις άλλοις, η δυνατότητα των κρατών μελών να παρεκκλίνουν από τις εν λόγω διατάξεις έχει ερμηνευθεί κατά τρόπο πολύ διασταλτικό.»

Από την προκαταρκτική εξέταση της Επιτροπής φαίνεται ότι δεν έχουν εφαρμοστεί ορθά οι διατάξεις της οδηγίας σχετικά με τις δημόσιες προσφορές εξαγοράς, και ιδίως οι διατάξεις που αφορούν στην υποχρεωτική προσφορά, την προστασία των μειοψηφούντων μετόχων και την ισότιμη μεταχείριση των μετόχων. Συν τοις άλλοις, η δυνατότητα των κρατών-μελών να παρεκκλίνουν από τις εν λόγω διατάξεις έχει ερμηνευθεί κατά τρόπο πολύ διασταλτικό.

Το μεγαλύτερο σκάνδαλο μετά τη Siemens

Εξερχόμενοι του γραφείου εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισαν τον «φάκελο ΟΤΕ» ως το μεγαλύτερο σκάνδαλο μετά τη Siemens.

«Πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάνδαλο μετά την υπόθεση Siemens. Το ελληνικό και το γερμανικό Δημόσιο λειτούργησαν ως εκβιαστές και κλεπταποδόχοι, ζημιώνοντας χιλιάδες μικρομετόχους και ασφαλιστικά ταμεία, όπως επιβεβαίωσε και η κατηγορηματική απάντηση της Κομισιόν. Με το υπόμνημα μας ζητήσαμε από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου να θέσει υπό εποπτεία το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΤΕ, να μην μπορεί να λαμβάνει σημαντικές αποφάσεις, μέχρι να λυθεί το θέμα της παράνομης μεταβίβασης των μετοχών του ΟΤΕ στην Deutsche Telekom.», δήλωσε ο Ν. Χουντής.

Από την πλευρά του, ο Π. Λαφαζάνης καλεί την κυβέρνηση να ακυρώσει άμεσα την παράνομη και σκανδαλώδη πώληση του ΟΤΕ: «Τα γερμανικά συμφέροντα δεν είναι δυνατόν να αποτελούν ''κράτος εν κράτει'' σ’ αυτήν τη χώρα. Την ίδια ώρα που οι γερμανικές Αρχές κάνουν τον εισαγγελέα απέναντι στη χώρα μας, την ίδια ώρα χρειάζεται να κινηθεί ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, για να ασκήσει δίωξη εις βάρος της Deutsche Telekom και του γερμανικού Δημοσίου, που είναι ο κύριος μέτοχός της, για την εξαπάτηση χιλιάδων μικρομετόχων και ιδιαίτερα των ασφαλιστικών ταμείων που είχαν επενδύσει στον ΟΤΕ. Η κυβέρνηση πρέπει να κινηθεί αμέσως για να ακυρώσει την παράνομη και σκανδαλώδη πώληση του ΟΤΕ».



Διαβάστε περισσότερα

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Να καταθέσει στην εξεταστική για τη Siemens ζητά ο Χρ.Βερελής


Να καταθέσει στην εξεταστική επιτροπή για την υπόθεση της Siemens ζήτησε με επιστολή του ο πρώην υπουργός Μεταφορών Χρίστος Βερελής.

Επίσης, γνωστοποίησε ότι κατέθεσε μήνυση και αγωγή κατά του...



συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ Μάνου Παναγιώτου για όσα κατέθεσε στην επιτροπή αποδίδοντάς του «επιπόλαιη ψευδολογία, συνδικαλιστική κακεντρέχεια, κακοήθεια και συμπυκνωμένη άγνοια επί ειδικών θεμάτων».

Στην επιτροπή την Πέμπτη κατέθεσαν ο πρώην επικεφαλής της Γενικής Γραμματείας Οικονομικού Σχεδιασμού και Αμυντικών Επενδύσεων του υπουργείου Εθνικής Αμύνης επί υπουργίας Γιάννου Παπαντωνίου Σπύρος Τραυλός, καθώς και ο νυν γενικός διευθυντής Εξοπλισμών του υπουργείου Αμύνης Ευάγγελος Βασιλάκος.


Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Τα πρακτικά της εξεταστικής για τη Siemens: Παρακολουθήσεις μελών της εξεταστικής, διαφημιστικά κονδύλια του ΟΤΕ και το αμαρτωλό C4i.


Παρ’ όλη τη σιωπή που επιχειρούν να επιβάλλουν στα ΜΜ”Ε” με πακτωλούς κονδυλίων, εμείς συνεχίζουμε να φέρνουμε στο προσκήνιο κάθε λεπτομέρεια από τα τεκταινόμενα στην εξεταστική επιτροπή της βουλής των Ελλήνων για το μεγαλύτερο σκάνδαλο καταλήστευσης δημοσίου χρήματος τις τελευταίες δεκαετίες.

Κάθε μέρα το μαχαίρι μπαίνει πιο βαθιά και οι ομολογίες σοκάρουν:

* Ο αστυνομικός που παρακολουθούσε τον βουλευτή Πάνο Καμμένο λίγο πριν την έναρξη της εξεταστικής, τοποθετήθηκε στη φρουρά του προέδρου της εξεταστικής Σήφη Βαλυράκη εν αγνοία του! Ποιοί παρακρατικοί μηχανισμοί κινούν τα νήματα; Πόσο μπλεγμένοι είναι κάποιοι εντέλει με το σκάνδαλο του C4i;
* Πακτωλούς χρημάτων έχει βγάλει ο ΟΤΕ και η Cosmote προς τα ΜΜ”Ε”. Αυτός είναι ο λόγος που οι αποκαλύψεις δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας παρά μόνο από το διαδίκτυο;
* Οι ομολογίες για το σκάνδαλο του C4i: Μίζες και παρακράτος βιάζουν τη δημοκρατία.

Όλο το άρθρο εδώ
http://olympia.gr





Διαβάστε περισσότερα

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

«Πετούν από το τρένο» πρώην υπουργούς


Eπιχείρηση ρήξης με το αμαρτωλό παρελθόν της N.Δ. δρομολογεί ο Aντώνης Σαμαράς, αφού εμφανίζεται αποφασισμένος να απομακρύνει από το κόμμα πριν από το συνέδριο του Iουνίου τον Γιώργο Bουλγαράκη και τον Aριστοτέλη Παυλίδη. Tαυτόχρονα, ο πρόεδρος της N.Δ. αναλαμβάνει το υψηλό ρίσκο να αφήσει πολιτικά ακάλυπτο τον Γιώργο Aλογοσκούφη, επί πέντε χρόνια υπουργό Oικονομίας της κυβέρνησης Kαραμανλή.
Συνομιλητές του επιμένουν πως η Pηγίλλης δεν θα παράσχει κάλυψη στον πρώην «τσάρο» στην υπόθεση της εξαγοράς της αλυσίδας «Γερμανός» από την Cosmote, που...



θα κληθεί να ερευνήσει Eξεταστική Eπιτροπή της Bουλής μετά από αίτημα του ΠAΣOK. Mια τέτοια επιλογή αναμένεται να οδηγήσει σε νέο βαρομετρικό χαμηλό τις σχέσεις Σαμαρά - Kαραμανλή, όχι μόνο γιατί για τις καταγγελίες που συνόδευσαν την εξαγορά είχε ενημερωθεί και ο πρώην πρωθυπουργός, αλλά και διότι ο Γιώργος Aλογοσκούφης φέρεται αποφασισμένος να αμυνθεί με όλα τα μέσα.

Εφιάλτες
Στη Pηγίλλης αντιμετωπίζουν δύο εφιάλτες: Tον εφιάλτη της φωτογραφίας και τον εφιάλτη του παρελθόντος στη διαχείριση της οικονομίας. Συνομιλητές του Aντώνη Σαμαρά έχουν πεισθεί πως ό,τι και να πράττει ο πρόεδρος της N.Δ. δεν μπορεί να αποδώσει όσο το κόμμα δεν κάνει ρήξη με το παρελθόν και τα πρόσωπα που το συμβολίζουν αναλαμβάνοντας το κόστος. «Tι σημασία θα έχει τι λέμε στο συνέδριο εάν σε μια φωτογραφία εμφανισθεί και αυτή τη φορά μεταξύ των συνέδρων ο Γιώργος Bουλγαράκης;» διερωτάται στενός συνεργάτης του Aντώνη Σαμαρά, από εκείνους που συμμετέχουν στον πρωινό καφέ της Pηγίλλης.

Mε βάση αυτό το επιχείρημα, ο πρόεδρος της N.Δ. φαίνεται πως έχει πεισθεί να απομακρύνει «όλα τα βαρίδια» πριν από το συνέδριο. H αποπομπή από το κόμμα του Γιώργου Bουλγαράκη και του Aριστοτέλη Παυλίδη προεξοφλείται, ενώ πιθανό θεωρείται η κίνηση να συμπαρασύρει και άλλους εμπλεκόμενους στην υπόθεση του Bατοπεδίου μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της Eξεταστικής Eπιτροπής της Bουλής. Ήδη, ο Aριστοτέλης Παυλίδης που εμφανίστηκε σε κομματική συνεδρίαση στα Δωδεκάνησα αποδοκιμάσθηκε εμμέσως πλην σαφώς από τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο Kώστα Mαρκόπουλο, που βρισκόταν εκεί εκπροσωπώντας τη Pηγίλλης.

ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ
Eάν το εγχείρημα απεμπλοκής από τα πρόσωπα που ενεπλάκησαν στα σκάνδαλα μπορεί εύκολα να χαρακτηρισθεί «ανέξοδη κίνηση» για τον Aντώνη Σαμαρά, δεν συμβαίνει το ίδιο με την απόφαση να μην καλυφθεί πολιτικά ο Γιώργος Aλογοσκούφης για την υπόθεση της εξαγοράς της αλυσίδας «Γερμανός».

O πρόεδρος της N.Δ. έκανε την ανάγκη φιλοτιμία και τελικά αποφάσισε να καλύψει πολιτικά τις επιλογές των κυβερνήσεων Kαραμανλή στην οικονομία και γι΄ αυτό και οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα ανεβάσουν τους τόνους με ορατό το ενδεχόμενο αποχώρησής τους πριν από το πόρισμα. Προκειμένου, όμως, η Pηγίλλης να δείξει πως «δεν απολογείται για κανέναν» θα αφήσει το Γιώργο Aλογοσκούφη να υπερασπισθεί μόνος του τον εαυτό του στην υπόθεση «Γερμανός», ενώ ένας από τους βασικούς κατηγόρους του θα είναι ο πρώην βουλευτής και νυν γραμματέας συνδικαλιστικού Γιάννης Mανώλης.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
O πρώην βουλευτής Aργολίδος είχε αποκαλύψει ότι στις 6 Δεκεμβρίου του 2005 συναντήθηκαν σε ξενοδοχείο του Bουκουρεστίου οι κ. Bουρλούμης, Γερμανός και Mαρτιγόπουλος, ενώ η πώληση επισημοποιήθηκε στις 9 Mαΐου του 2006. Eίχε ενημερώσει ο ίδιος για το θέμα το Γιώργο Aλογοσκούφη, ενώ είχε αποστείλει και επιστολή στο γραφείο του Kώστα Kαραμανλή αμέσως μετά τις εκλογές του 2007.

Oι καταγγελίες του Γιάννη Mανώλη αγγίζουν τον πυρήνα του αντικειμένου διερεύνησης της Eξεταστικής Eπιτροπής, καθώς στην πρόταση για τη σύστασή της που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΠAΣOK αναφέρεται η «ενημέρωση (και άρα γνώση) της τότε ηγεσίας του υπουργείου Oικονομίας και Oικονομικών, τον Iανουάριο του 2006, από τον τότε πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του OTE και της COSMOTE και η τεχνητή διαμόρφωση της τιμής της μετοχής της εταιρείας "Γερμανός" με σκοπό την κερδοσκοπία».

Αποφασισμένος να πολεμήσει...

O πρώην υπουργός Oικονομίας δεν θα παρουσιασθεί στην Eξεταστική για την υπόθεση «Γερμανός»

O κ. Aλογοσκούφης έχει αποφασίσει να υπερασπισθεί τα πεπραγμένα του εφ΄ όλης της ύλης. Γνωρίζει πως για τη Pηγίλλης αποτελεί «μαύρο πρόβατο» και γι΄ αυτό ετοιμάζει δεκαπεντασέλιδο υπόμνημα και δύο επιστολές με αποδέκτες τον Aντώνη Σαμαρά και τον Kώστα Kαραμανλή.

Στο υπόμνημα θα αναφέρει τα βασικά επιχειρήματά του για όσα έπραξε και όσα δεν έπραξε την πενταετία που ήταν στο τιμόνι της οικονομίας, και θα επισημαίνει τα λάθη του τελευταίου χρόνου της κυβέρνησης Kαραμανλή. «Σε λίγο θα μας πείσουν ότι την οικονομική κρίση στην Eλλάδα την έφερε η κυβέρνηση της Nέας Δημοκρατίας», λέει στους συνομιλητές του, ενώ δεν διατηρεί καμία ψευδαίσθηση ότι μπορεί να υπάρξει έστω και ένα στέλεχος της Pηγίλλης που θα υπερασπισθεί την πολιτική του.

Υπόμνημα
O πρώην υπουργός Oικονομίας δεν θα παρουσιασθεί στην Eξεταστική για την υπόθεση «Γερμανός», όπως το ίδιο θα πράξει και με την επιτροπή για την οικονομία. Θα στείλει υπόμνημα στο οποίο θα αναφέρει ότι είχε ενημερωθεί από τον πρόεδρο του OTE Παναγή Bουρλούμη με τη φράση «είμαστε σε συζήτηση για να αγοράσουμε το "Γερμανό"» και θα υποστηρίξει ότι έδωσε την απάντηση: «Kάνε ότι είναι καλό για τον OTE». Παράλληλα, στο υπόμνημα θα παραθέτει όσα έχει πει στη Bουλή για την υπόθεση.

H υπόθεση «Γερμανός» στο ποινικό της σκέλος έχει παραγραφεί για τα πολιτικά πρόσωπα. O Γιώργος Aλογοσκούφης, ωστόσο, είναι πιθανό να χρεωθεί πολιτικές ευθύνες που αυτή τη φορά θα φέρουν και την υπογραφή της Nέας Δημοκρατίας.

Πηγή http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15459&subid=2&pubid=26267166


Διαβάστε περισσότερα

Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

"Αποκάλυψη εισπρακτικής EUROBANK με στοιχεία.."


"Τα νεότερα λοιπόν για την εισπρακτική της EUROBANK που ενοχλεί τον κόσμο με απόκρυψη και εν συνεχεία με απειλές και ύβρεις. Όπως αναρτήσατε και πρίν μέρες στο blog η εν λόγω εταιρεία χρησιμοποιεί απόκρυψη ενώ για επικοινωνία δίνει το τηλέφωνο 210-6241827 το οποίο δεν υπάρχει στους καταλόγους. Αφου λοιπον πήγα ...



στον δικηγόρο μου για να δω τι θα γίνει με το θέμα της απόκρυψης και επειδή τους είπα οτι δεν προκειται να το σηκώσω με απόκρυψη, σημερα με κάλεσαν με το εξής νούμερο 25410-49600 ΑΠΟ ΞΑΝΘΗ ! ενώ μένω μόνημα ΑΘΗΝΑ ! μου είπαν οτι ειναι παράρτημα ! Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ E-VALUE και χρησιμοποιεί τα δεδομένα της EUROBANK για να κάνει εισπράξεις ! ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ καλυτερα να πηγαινουν στο καταστημα και για οποιοαδηποτε πληροφορια να την ζητουν ΕΓΓΡΑΦΩΣ!"



Διαβάστε περισσότερα

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Η υπόθεση Aurora – Μανασή...


Είχε ασκηθεί δίωξη για κακούργημα προ διετίας. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται τώρα;

Τον Σεπτέμβριο του 2000, στις 19 του μηνός ημέρα Πέμπτη, συνεδριάζει στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Τ.Ε. Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Νίκος Μανασής εισάγει σαν τελευταίο θέμα με τίτλο «Δικαιώματα χρήσης σε χωρητικότητα του εξωτερικού». Δεν καταθέτει γραπτή εισήγηση, με μια λιτή περιγραφή παίρνει εξουσιοδότηση να υπογράψει σύμβαση με την εταιρεία Aurora. Δεν ενημερώνει όμως ότι η εταιρεία αυτή τη στιγμή της εισήγησής του δεν υφίσταται ακόμη!!!
Θα λειτουργήσει η Aurora Global Solutions μια εβδομάδα αργότερα. Το καταπληκτικό δε, είναι ότι...

προέρχεται από την εταιρεία «Karakitsos cleaning A.E.» που άλλαξε επωνυμία και σκοπό μόλις στις 26.9.2000! Προκειμένου μάλιστα να πεισθεί το Δ.Σ. του ΟΤΕ ο Μανασής επικαλείται εισήγηση της Διεύθυνσης Διεθνών Επικοινωνιών του ΟΤΕ από τον Ιούνιο του 2000 που ήδη!! Είχε υλοποιηθεί όπως λένε αργότερα υπηρεσιακοί παράγοντες, αλλά και ουδεμία σχέση έχει με τις «υπηρεσίες» που θα προσέφερε η Αurora αφού είχε γίνει άλλη σύμβαση με την Telecom Italia.
Μάλιστα μιλώντας ο κ. Μανασής αυτοκαταγγέλεται προκειμένου να φτιάξει τη νέα δουλειά λέγοντας: «Έχοντας επίγνωση ότι οι οικονομικοί όροι (της σύμβασης με την Telecom Italia) δεν ήταν οι καλύτεροι δυνατοί για τον ΟΤΕ προβήκαμε σε συστηματική έρευνα της αγοράς για εξασφάλιση περεταίρω χωρητικότητας με τους καλύτερους δυνατούς όρους..»
Μετά την απόφαση του Δ.Σ. άρχισε επιχείρηση αστραπή: Την ίδια μέρα υπογράφεται σύμβαση μαμούθ 10 δις δραχμών με την ανύπαρκτη ακόμη Aurora. Τάκα-Τάκα η σύμβαση εντός διημέρου στέλνεται στη Διεύθυνση Λογιστικών υπηρεσιών. Στο ταμείο δηλαδή. Εκεί στραβώνει για πρώτη φορά η ιστορία, αφού ο Γεν. Δ/ντής Χρηματοοικονομικών Δ. Κουβάτσος κατάπληκτος ζητάει να ελεγχθεί η νομιμότητα της σύμβασης. Οι νομικές υπηρεσίες όμως τα βρήκαν «όλα εντάξει» Έτσι στις 26.9.2000 μόλις μια εβδομάδα μετά τη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΟΤΕ υποδεικνύεται από την Aurora, την πρώτη κιόλας ημέρα της νόμιμης ύπαρξης της με υπογραφή Peter Panayotou.
Στις 28.9.2000 πληρώνονται δύο τιμολόγια που εξέδωσε η Aurora: Το πρώτο στις 21.9.2000 ύψους 2,54 δις δραχμές και το δεύτερο στις 27.9.2000 πληρώνονται δύο τιμολόγια που εξέδωσε η Aurora: Το πρώτο στις 21.9.2000 ύψους 2,54 δις δρχ., και το δεύτερο στις 27.9.2000 ύψους 7,45 δις δρχ. Σύνολο 10 δις δρχ.!!
Τα ίδια τα δύο τιμολόγια είναι μνημεία βιασύνης και τσαπατσουλιάς. Είναι χειρόγραφα, έχουν σβησμένη την επωνυμία Karakitsos cleaning και φέρουν πρόχειρη σφραγίδα ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ – ΑΛΛΑΓΗ ΣΚΟΠΟΥ.
Το καλοκαίρι του 2001 η υπόθεση γίνεται γνωστή στη Δικαιοσύνη και αρχίζουν τα δημοσιεύματα. Τον Δεκέμβριο του 2001 παραπέμπεται ο Νίκος Μανασής για κακούργημα. Τον Μάρτιο ο κ. Μανασής αντικαθίσταται με έκτακτη Γενική Συνέλευση και πρόταση του βασικού μετόχου που είναι το Ελληνικό Δημόσιο με τον υπουργό Οικονομικών Ν. Χριστοδουλάκη.
Η υπόθεση προ 2ετίας εκκρεμούσε στη Δικαιοσύνη και σήμερα αγνοείται η τύχη της. Θα πρέπει άμεσα τώρα που ήλθε πάλι το θέμα αυτής της καραμπινάτης ιστορίας με πρωτοβουλία της ηγεσίας της Δικαιοσύνης, ν’ αναζητηθεί ο φάκελος και να ελεγχθεί ότι έχει γίνει και όλοι όσοι είχαν συμμετοχή.

Πηγή http://press-gr.blogspot.com/2010/03/aurora.html


Διαβάστε περισσότερα

"Να παραιτηθεί άμεσα η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Κατέλυσε το κράτος δικαίου...."


Οι άνθρωποι αυτοί συνειδητά συνέχισαν από την ημέρα του διορισμού τους τις πρακτικές της προηγούμενης διοίκησης, πράγμα το οποίο αποδεικνύει τη μεγάλη αλήθεια: Δέν ελέγχονται και δεν λογοδοτούν εκεί πού θεσμικά θα έπρεπε, δηλαδή στην εκάστοτε εκλεγμένη πολιτική ηγεσία,αλλά στούς πραγματικούς και ουσιαστικούς κουμανταδόρους της χώρας, δηλαδή στούς τραπεζίτες και εμποροβιομήχανους.
Είχαμε εκφράσει πρό ημερων τη λογική άποψη ότι επειδή ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού έχει διοριστεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας λίγο πρίν τις εκλογές, σαν έμπειρος πρώην δικαστικός θα ήταν...



Οι άνθρωποι αυτοί συνειδητά συνέχισαν από την ημέρα του διορισμού τους τις πρακτικές της προηγούμενης διοίκησης, πράγμα το οποίο αποδεικνύει τη μεγάλη αλήθεια: Δέν ελέγχονται και δεν λογοδοτούν εκεί πού θεσμικά θα έπρεπε, δηλαδή στην εκάστοτε εκλεγμένη πολιτική ηγεσία,αλλά στούς πραγματικούς και ουσιαστικούς κουμανταδόρους της χώρας, δηλαδή στούς τραπεζίτες και εμποροβιομήχανους.
Είχαμε εκφράσει πρό ημερων τη λογική άποψη ότι επειδή ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού έχει διοριστεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας λίγο πρίν τις εκλογές, σαν έμπειρος πρώην δικαστικός θα ήταν...

αδιανόητο να επιθυμεί να εμπλακεί σε πολιτικά παιχνίδια θυσιάζοντας την ιδιότητα τού πρώην δικαστή.
Χθές όμως έπραξε το αδιανόητο, αφού σαν επικεφαλής της Ελληνικής Αντιμονοπωλιακής Αρχής πέρασε μαζί με τα υπόλοιπα διορισμένα απο την προηγούμενη κυβέρνηση μέλη της Επιτροπής την κόκκινη γραμμή.
Συγκεκριμένα αποφάσισαν να εκδικάσουν την υπόθεση της καταγγελίας που έφερε στο φώς το ελληνικό καρτέλ του χάλυβα και του εκτελεστικού βραχίονα του καρτέλ , χωρίς οι καταγγέλουσα εταιρεία να έχει νομική υποστήριξη !
Μπροστά στην πρωτοφανή αυτή ενέργεια που κατέλυσε και επίσημα κάθε έννοια κράτους δικαίου, ο εκπρόσωπος της εταιρείας,απεχώρησε καταγγέλοντας την πρωτοφανή παράνομη διαδικασία εκδίκασης της υπόθεσης.
Βεβαίως ο κ.Κυριτσάκης και τα υπόλοιπα μέλη της τελευταίας σε απόδοση παγκόσμια ελληνικης αντιμονοπωλιακής Αρχής,δέν αποφάσισαν χθές να ανοίξουν την πόρτα του φρενοκομίου,εκθέτωντας την πολιτική ηγεσία της χώρας και μάλιστα την ώρα της σοβαρότερης μάχης πού αυτή δίνει μέσα και έξω από την Ελλάδα,αμυνόμενη με το μπιστόλι στον κρόταφο απέναντι στην παγκόσμια και ντόπια οικονομική ελίτ.
Οι άνθρωποι αυτοί συνειδητά συνέχισαν από την ημέρα του διορισμού τους τις πρακτικές της προηγούμενης διοίκησης,πράγμα το οποίο αποδεικνύει τη μεγάλη αλήθεια: Δέν ελέγχονται και δεν λογοδοτούν εκεί πού θεσμικά θα έπρεπε,δηλαδή στην εκάστοτε εκλεγμένη πολιτική ηγεσία,αλλά στούς πραγματικούς και ουσιαστικούς κουμανταδόρους της χώρας, δηλαδή στούς τραπεζίτες και εμποροβιομήχανους.
Η κατάσταση αυτή ενός ξεχωριστού και μη ελεγχόμενου κράτους μέσα στην ελληνική επικράτεια δέ μπορεί να γίνει ανεκτό.
Μέ αφορμή το γεγονός της κατάλυσης αυτής τού κράτους δικαίου από τον πρώην δικαστή κ.Κυριτσάκη και τα μέλη της επιτροπής αυτής, πού έρχεται σαν επιστέγασμα της σωρείας των παρανομιών τις οποίες το STOPCARTEL με συνεχή δημοσιεύματα φέρνει στο φώς, η πολιτική ηγεσία θα πρέπει να κάνει χρήση των κατασταλτικών της δυνατοτήτων. Οι παράνομες αυτές πρακτικές αν δεν αντιμετωπιστούν άμεσα εγκλωβίζουν και την παρούσα πολιτική ηγεσία σε κατάσταση πολιτικής ομηρίας.
Το αντικείμενο της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού έχει άμεση σχέση με τη λειτουργία της οικονομίας της αγοράς η οποία ευθύνεται πολλαπλά για τη σημερινή κατάντια της χώρας.
Ας ζητηθεί άμεσα η παραίτηση του κ.Κυριτσάκη και των υπολοίπων, προκειμένου να δοθεί ένα ισχυρό πολιτικό μήνυμα στούς οικονομικά ισχυρούς αλλά και στον δοκιμαζόμενο λαό.
Το μήνυμα της αποφασιστικότητας για την εξάρθρωση των οικονομικών συμμοριών που γονάτισαν τον τόπο μας.
Οι πολίτες το περιμένουν.Ο χρόνος δεν περιμένει.


Διαβάστε περισσότερα

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Ένας χρόνος από το τραγικό συμβάν στον Βύρωνα


"Η Αθανασία είχε όνειρα. Διψούσε για ζωή, γι’ αυτό έφυγε από τη Χαλκίδα και ήρθε να δουλέψει στην Αθήνα. Δεν είχε γνωρίσει ακόμα τον έρωτα της ζωής της και, δυστυχώς για την ίδια, δεν θα τον γνωρίσει ποτέ. Το νήμα της ζωής της κόπηκε απότομα από τη σφαίρα του ληστή που μπήκε στο κατάστημα της αλυσίδας «Γερμανός», σε ένα από αυτά τα τραγικά συμβάντα με πρωταγωνιστές κλέφτες, αστυνομικούς και αθώες ψυχές σαν την Αθανασία. Τολμηρή, ευγενική και πεισματάρα, όπως θα...



πουν φίλοι και συγγενείς της Αθανασίας Γκίνη, ήταν μια απλή κοπέλα της διπλανής πόρτας που κυκλοφορούσε ανάμεσά μας χωρίς να ζητάει πολλά. Ηθελε να είναι ευτυχισμένη, να δουλεύει και να περνά όμορφα σε μια πόλη σαν την Αθήνα που μεταλλάσσεται διαρκώς και η οποία δεν θυμίζει σε τίποτα τα παλιά. Προτεραιότητά της ήταν να έχει μια σίγουρη δουλειά, ακόμη και αν ο μισθός της δεν ξεπερνούσε τα 900 ευρώ. Η Νάνσυ, όπως τη φώναζαν γνωστοί και φίλοι, είχε μεγαλώσει στη Χαλκίδα - σε ένα σπίτι κοντάστη θάλασσα. Ηταν καλή μαθήτρια και πέρασε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπου σπούδασε Ανθρωπογεωγραφία. Οταν ολοκλήρωσε τις σπουδές της επέστρεψε στη Χαλκίδα και εργάστηκε για μικρό χρονικό διάστημα στο κατάστημα επίπλων που διατηρεί ο πατέρας της Βαγγέλης Γκίνης, στο κέντρο της πόλης. Δεν ήταν όμως αυτό που ονειρευόταν. Η Νάνσυ ήθελε να ανεξαρτητοποιηθεί και να φύγει από το πατρικό της. Να φύγει από τη Χαλκίδα.
Οπως λένε οι φίλοι της 30χρονης κοπέλας, πάντα επιθυμούσε να κάνει κάτι δικό της και να μη μείνει στο σπίτι μαζί με τη μητέρα της Αιμιλία και τον πατέρα της. Το επιχείρησε πριν από δύο χρόνια, όταν κατέβηκε στην Αθήνα με σκοπό να βρει δουλειά, έχοντας ως εφόδια ένα καλό βιογραφικό και μια ευγενική συμπεριφορά. Η ιδέα να εργαστεί σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών φάνταζε ιδανική -τουλάχιστον για την αρχή του δικού της ονεiρου- και κάπως έτσι ξεκίνησε να εργάζεται ως ταμίας. Παράλληλα, νοίκιασε ένα διαμέρισμα στους Αμπελοκήπους, όπου ζούσε το τελευταίο διάστημα μαζί με την αδερφή της Ευτυχία.

από ''Πρώτο Θέμα''

Πηγή http://kemgermanos.blogspot.com/2010/03/blog-post_11.html


Διαβάστε περισσότερα

Αλλαγές στα μερίδια της κινητής


Μεγάλωσαν οι διαφορές στα μερίδια αγοράς με βάση τους συνδρομητές μεταξύ των τριών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας το 2009 σε σχέση με το 2008, ωστόσο το κρίσιμο τεστ, τουλάχιστον αναφορικά με το δείκτη αυτόν, αναμένεται να εξελιχθεί φέτος, όταν οι εταιρείες θα αναγκαστούν, λόγω της ταυτοποίησης των καρτοκινητών, να σταματήσουν να δηλώνουν ανενεργές συνδέσεις.
Σημαντικές είναι οι διαφορές και στα μερίδια, με βάση τα....


έσοδα από τις υπηρεσίες, ένας δείκτης με βαρύνουσα σημασία, ο οποίος όμως καταγράφεται ως προσέγγιση, εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν ανακοινώνουν όλες οι εταιρείες αναλυτικά τα αποτελέσματά τους.

Οι αποστάσεις μεταξύ των Cosmote Vodafone και Wind γίνονται αντιληπτές από το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά συνδρομητή (ARPU), το οποίο, το 2009, διαμορφώθηκε σε 18,7 ευρώ, 14,4 ευρώ και 13,4 ευρώ αντίστοιχα.

Τα μερίδια του 2009

Με βάση τους συνδρομητές που ανακοινώνουν οι εταιρείες, τα μερίδια αγοράς το 2009 ήταν για την Cosmote 44,4% (έναντι 39,4% το 2008), για την Vodafone 31,6% (έναντι 33%) και τη Wind 24% (έναντι 27,6%). Κατά προσέγγιση τα μερίδια αγοράς, όσον αφορά στα έσοδα από υπηρεσίες στην προηγούμενη χρήση, ήταν για την Cosmote 45,1% (έναντι 38,8% το 2007), τη Vodafone 31,9% (έναντι 36,2%) και τη Wind 23% (έναντι 25%).

Το 2010 και εφόσον δεν υπάρξει κάποια τροποποίηση του νόμου για την ταυτοποίηση των καρτοκινητών, ο αριθμός των συνδέσεων αναμένεται να έρθει σε ένα πιο λογικό επίπεδο, μιας και σήμερα η Ελλάδα με πληθυσμό 11 εκατ. περίπου εμφανίζεται να έχει, στα τέλη του 2009, συνολικά 20,699 εκατ. συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.

Η Cosmote

Για την τρέχουσα χρήση, εκτιμάται επίσης ότι πιθανώς θα παρατηρηθεί και μια μείωση του ρυθμού ανάπτυξης της Cosmote.

Η θυγατρική του ΟΤΕ [OTEr.AT] Σχετικά άρθρα δεν έχει ακολουθήσει πιστά, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, τις προσφορές που έχουν γίνει από τους ανταγωνιστές της στην καρτοκινητή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σκοπεύει να αφήσει τις άλλες δύο εταιρείες να της αποσπάσουν μερίδιο αγοράς.

Ενας άλλος λόγος που ενδεχόμενα «φρενάρει» τη θυγατρική του ΟΤΕ είναι ότι, αν το μερίδιό της ξεπεράσει ένα όριο, θα υποχρεωθεί σε ρύθμιση από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ΕΕΤΤ .

Καμιά από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας δεν θα ήθελε να μπει σε μια τέτοια διαδικασία, μιας και αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε προσφορά της θα περνά πρώτα από το «μικροσκόπιο» της Επιτροπής.

Είναι χαρακτηριστικό το πώς απάντησε στις σχετικές ερωτήσεις ο διευθύνων σύμβουλος της Cosmote, Μ. Τσαμάζ, κατά την πρόσφατη ενημέρωση των αναλυτών, με αφορμή τα ετήσια αποτελέσματα του ομίλου ΟΤΕ: «Τα περιθώρια EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) είναι προτεραιότητα για την εταιρεία φέτος», σημείωσε ο επικεφαλής της πρώτης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, δηλώνοντας παράλληλα πως δεν θα αφήσει τον ανταγωνισμό να αλλάξει τους συσχετισμούς στην αγορά.

Ο ίδιος προχώρησε μάλιστα και σε ένα σχόλιο για την τιμολογιακή πολιτική της Vodafone, κάτι που δεν συνηθίζεται σε επίσημες ενημερώσεις: «Θεωρούμε ότι η Vodafone είναι μάλλον σε δύσκολη θέση και οι κινήσεις της θα έχουν συνέπειες στην καθαρή κερδοφορία της».

Η πολιτική της Vodafone, πάντως, σε επίπεδο αύξησης συνδρομητών, απέδωσε. Για πρώτη φορά ύστερα από πολλά τρίμηνα, το τελευταίο της προηγούμενης χρήσης, η Vodafone πρόσθεσε περισσότερους νέους πελάτες από την Cosmote. Ειδικότερα, το τρίμηνο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2009, η Vodafone προσέθεσε 301.000 νέες συνδέσεις στο δίκτυό της, έναντι 154.000 της Cosmote και 18.000 της Wind.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Cosmote συνολικά το 2009, τα έσοδα από υπηρεσίες κινητών τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά περισσότερο από 500 εκατ. ευρώ (σε μια αγορά 3,8 δισ. ευρώ περίπου για το 2009). Οι απώλειες της Cosmote ήταν περίπου 80 εκατ. ευρώ.

Ανάλογη μείωση εσόδων της τάξεως του 12% στην κινητή τηλεφωνία αναμένεται και για φέτος, συνεπεία και πάλι της μείωσης των τελών τερματισμού, του ανταγωνισμού, αλλά και της οικονομικής κρίσης.

ΤΕΤΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗ

Πηγή http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1788280


Διαβάστε περισσότερα

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Τεράστιο θέμα με την εξαγορά ΟΤΕ από την D.Τ.


H εξαγορά του ΟΤΕ από την DEUTSCHE TELECOM είχε Πανευρωπαϊκές πρωτοτυπίες.
Πρώτον έγινε χωρίς διαγωνισμό. Το δεύτερο είναι, ότι τελικά το δημόσιο εισέπραξε μόλις 140 εκατ. για να δώσει το κρίσιμο 3% των μετοχών τις οποίες είχε ανάγκη η DEUTSCHE TELEΚOM και το τρίτο είναι ο προκλητικός στραγγαλισμός με την απόφαση της ίδιας της κυβέρνησης της Ν.Δ 112.000 μικρομετόχων. Mάλιστα με καθοδήγηση Οικονομικών Υπουργών της Κυβέρνησης Καραμανλή, η επιτροπή κεφαλαιαγοράς βεβαίωσε ότι...


η Deutsche Τelekom δεν είχε υποχρέωση να κάνει δημόσια προσφορά. Αμέσως μόλις ανακοινώθηκαν τα πρώτα στοιχεία για την εξαγορά από την DEUTSCHE TELEΚOM ποσοστού μετοχών ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου και της εκχώρησης του δικαιώματος διοίκησης στις 5.5.2008, ο Βουλευτής τότε του ΠΑΣΟΚ Χρίστος Βερελής, έκανε ερώτηση στον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών (αρ. ερώτησης 11238/5.5.2008) . Ο τίτλος της ερώτησης ήταν : Δημόσια Πρόταση για τους λοιπούς μετόχους σε περίπτωση εξαγοράς των ποσοστών που κατέχει στον ΟΤΕ η εταιρία MIG και στη συνέχεια συμφωνία μετόχων μεταξύ DEUTSCHE TELEΚOM. και Ελληνικού Δημοσίου.

Δηλαδή, πριν ακόμα γίνει η συμφωνία ο Βερελής είχε θέσει το κεντρικό ερώτημα που είχε και τεράστια οικονομική σημασία. Εάν δηλαδή η DEUTSCHE TELEΚOM έπαιρνε τη διοίκηση του ΟΤΕ αγοράζοντας μόνο τις μετοχές της MIG και ακολούθως ένα μικρό ποσοστό, των μετοχών που ήλεγχε το Ελληνικό Δημόσιο, τότε θα κατέβαλε περίπου 3 δις ευρώ, για την όλη επιχείρηση Στην περίπτωση όμως που θα έκανε δημόσια προσφορά προκειμένου να αγοράσει δηλαδή όλες τις μετοχές των υπολοίπων μετόχων στην ίδια τιμή ανά μετοχή που θα αγόραζε τις μετοχές του δημοσίου και της MIG , τότε το κόστος της DEUTSCHE TELEΚOM θα ανέβαινε στα 6 και πλέον δις. Ευρώ! Δηλαδή θα υποχρεώνονταν η DEUTSCHE TELEΚOM να δαπανήσει περίπου 115% περισσότερα χρήματα για να αποκτήσει τον έλεγχο του ΟΤΕ.

Στη συνέχεια υπήρξε μετά από ερώτηση του Έλληνα τότε Ευρωβουλευτή Παπαδημούλη, τοποθέτηση του Επιτρόπου της Ε.Ε. Mc Creevy και όπου έκανε απολύτως σαφές ότι η άποψη τα επιτροπής είναι ότι έπρεπε να γίνει δημόσια προσφορά και ότι θα υπήρχε παραπομπή της χώρας μας σε περίπτωση κατά την οποία σχετική απόφαση της Ελληνικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς θα παραβίαζε το πνεύμα της κοινοτικής οδηγίας.

Από τότε λοιπόν είχε γίνει αντιληπτό ότι το κατασκεύασμα Ελληνικής Κυβέρνησης DEUTSCHE TELEΚOM, παρουσίαζε ήδη σοβαρότατη ρωγμή και μένουν, μετά τις πρόσφατες εξελίξεις, εκτεθειμένοι όλοι όσοι έσπευσαν να εξασφαλίσουν ευχάριστες συνθήκες στην DEUTSCHE TELEΚOM.

Δικαιώνονται αντίστοιχα, όσοι έθεσαν το ζήτημα άμεσα και έλαβαν θέση υπέρ των δικαίων των μικρομετόχων του δημοσίου συμφέροντος και της διαφανούς διαδικασίας που έπρεπε να είχε ακολουθηθεί.



Θέσεις για την υπόθεση είχαν πάρει επίσης ο τότε Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Βενιζέλος, ο οποίος στις 23.6.2008, είχε θέσει το ζήτημα του ελέγχου με την σύμβαση της DEUTSCHE TELEΚOM με βάση το κοινοτικό δίκαιο εάν δεν ακολουθηθεί η διαδικασία της δημόσιας πρότασης. Την ίδια γραμμή ακολούθησε στη συνέχεια και ο τότε εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ Παπακωνσταντίνου.

Προσπάθεια μεγάλη κατέβαλε και ο Ευρωβουλευτής Χουντής ο οποίος με ερωτήσεις του το 2009, έθετε το θέμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η τελευταία απάντηση του επιτρόπου Μισέλ Μπαρνιέ επιβεβαιώνει ότι οι διατάξεις που αφορούν την υποχρεωτική προσφορά δεν έχουν εφαρμοσθεί σωστά, και μετά απ΄

όλα αυτά, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά διευκρινήσεις από την κυβέρνηση για τον τρόπο πώλησης του μεριδίου του Ελληνικού Δημοσίου στην DEUTSCHE TELEΚOM.

To θέμα το οποίο δημιουργείται είναι πολύ μεγάλο και αναδεικνύει τις μεγάλες ευθύνες της τότε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομίας και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

Θεωρείται βέβαιο ότι με την εξέλιξη της Υπόθεσης τεκμηριώνεται ζημία για τους 112.000 μετόχους μικρομετόχους του ΟΤΕ, οι οποίοι κάποια στιγμή δεν θα ζητήσουν βεβαίως την αποκατάσταση από την DEUTSCHE TELEΚOM, αλλά από το Ελληνικό Δημόσιο. Στη φάση αυτή, είναι επείγουσα η ανάγκη, το Ελληνικό Δημόσιο να προβεί σε κατάλληλες νομικές ενέργειες προκειμένου να αποσοβηθεί αυτός ο κίνδυνος και ο μόνος τρόπος τον οποίο μπορεί κανείς να δει ρεαλιστικά σήμερα, είναι μια λύση μετά από διαπραγμάτευση με την DEUTSCHE TELEΚOM

Η ερώτηση Χρίστου Βερελή

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς

Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών

Θέμα : Δημόσια Πρόταση για τους λοιπούς μετόχους σε περίπτωση εξαγοράς των ποσοστών που κατέχει στον OTE η εταιρία ΜΙG και στην συνέχεια συμφωνία μετόχων μεταξύ DEUTSCHE TELECOM και Ελληνικού Δημοσίου



Ο Ν. 3461/2006, αποτελεί ενσωμάτωση στο Εθνικό Δίκαιο της Οδηγίας 2004/25/ΕΚ σχετικά με τις δημόσιες προτάσεις. Η ενσωμάτωση αυτή έγινε το Μάιο του 2006. Στο άρθρο 7, του παραπάνω Νόμου, περιγράφεται με σαφήνεια πότε μια δημόσια πρόταση είναι υποχρεωτική και συγκεκριμένα αναφέρεται: «κάθε πρόσωπο, το οποίο αποκτά κατ’ οιονδήποτε τρόπο άμεσα ή έμμεσα, απευθείας ή σε συνεννόηση με άλλα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του, ή συντονισμένα με αυτό κινητές αξίες και λόγω της απόκτησης αυτής το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου που κατέχει το πρόσωπο αυτό άμεσα ή έμμεσα απευθείας ή σε συνεννόηση με άλλα πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό του ή συντονισμένα με αυτό, υπερβαίνει το όριο του ενός τρίτου (1/3) του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της υπό εξαγορά εταιρίας, υποχρεούται εντός 20ημερών από την απόκτηση αυτή, να απευθύνει υποχρεωτική δημόσια πρόταση για το σύνολο των κινητών αξιών της υπό εξαγορά εταιρίας…..»

Στο άρθρο 9 ο ίδιος Νόμος ορίζει ότι το αντάλλαγμα που πρέπει να προσφέρει ο προτείνων δεν μπορεί να υπολείπεται από την ανώτερη τιμή που κατεβλήθη για την απόκτηση του συγκεκριμένου ποσοστού το προηγούμενο διάστημα.

Επειδή εάν ολοκληρωθεί, όπως επανειλημμένα έχει διακηρύξει ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, διαπραγμάτευση με την DEUTSCHE TELECOM το ποσοστό που κα κατέχουν από κοινού και σε συντονισμό η DEUTSCHE TELECOM και το Ελληνικό Δημόσιο θα υπερβαίνει κατά πολύ το όριο του 1/3 (33%) που καθιστά υποχρεωτική τη δημόσια πρόταση, είναι βέβαιο ότι θα πρέπει να επακολουθήσει εντός 20ημέρου σχετική δημόσια πρόταση προς όλους τους υπολοίπους μετόχους από την πλευρά της DEUTSCHE TELECOM .

Προκειμένου να μην παραπλανηθούν οι υπόλοιποι μέτοχοι και να προστατευθούν όπως άλλωστε απαιτεί το πνεύμα του Ν. 3461/2006, οφείλουν άμεσα τα δύο μέρη να κάνουν τη σχετική ανακοίνωση επισήμως προς την επιτροπή κεφαλαιαγοράς έτσι ώστε η επιτροπή κεφαλαιαγοράς αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η συμφωνία την οποία προτίθεται να υπογράψει η Ελληνική Κυβέρνηση, να καταστήσει σαφές προς την DEUTSCHE TELECOM με σχετική απόφαση – γνωμοδότησή της την υποχρέωση της τελευταίας να προχωρήσει σε δημόσια πρόταση.

Κατόπιν αυτών, ερωτάται ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, εάν έχει ήδη θέσει το θέμα υπόψιν της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.

Αθήνα, 05.05.2008

Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ

Πηγή http://www.taseis.net/default.php?pname=Article&art_id=8770


Διαβάστε περισσότερα

"Την κάθαρση να την κάνει ο Βουρλούμης…"


"Τι θέλει η αλεπού στο παζάρι; Καλέσανε το Βουρλούμη του ΟΤΕ στη βουλή και τι είπε ο αθεόφοβος: Να του δώσει η SIEMENS τα ονόματα εκείνων...



που λάδωνε! Αυτός δεν ξέρει τίποτα γι΄αυτούς;… Εργαζόταν με αγγέλους τόσον καιρό… Και με τη SIEMENS και με τους Γερμανούς που αγόρασαν τον ΟΤΕ… Δώστε τα ονόματα των λαδιάρηδων για να πέσει ο βαρύς πέλεκυς Βουρλούμη...!"

Πηγή http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_9452.html


Διαβάστε περισσότερα

Το γεροντάκι ήταν ο ...Βουρλούμης!


Ωρα 7:15 το απόγευμα της Δευτέρας στη Βουλή. Ένα γεροντάκι, αμήχανο φορώντας μπουφάν, απευθύνεται προς την έξοδο αλλά μοιάζει να έχει χαθεί. Συναντά δύο νεαρούς αστυνομικούς και τους ρωτά από πού μπορεί να φύγει. Του δείχνουν, εκτός από συμπάθεια και την έξοδο.
-"Δεν πρέπει να είναι από εδώ, γιατί όταν ήρθα άφησα την ταυτότητά μου..." τους εξηγεί, δειλά δειλά, εκείνος.
-"Α, τότε θα ήρθατε από την άλλη είσοδο..." του δείχνουν εκείνοι ευγενικά και...

με κατονόηση.
Τους ευχαριστεί και το ίδιο ψαρωμένο ύφος αναχωρεί προς την άλλη πλευρά του κτηρίου.
Ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Παναγής Βουρλούμης που έφευγε από την Εξεταστική Επιτροπή για την Siemens.
Kι όσοι τον αναγνώρισαν δεν πίστευαν στα μάτια τους...
Ο Τρυποκάρυδος






Διαβάστε περισσότερα

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Παράνομη η πώληση του ΟΤΕ στη Deutsche Telekom;


Εκτενή ανακοίνωση εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα της πώλησης μετοχών του ΟΤΕ στη Γερμανική εταιρεία Deutsche Telekom, ύστερα από σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του Ν.Χουντή στο αρμόδιο κοινοτικό επίτροπο. Στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής: “Σεισμό αναμένεται να προκαλέσει η απάντηση του...




Επιτρόπου κ.Μισέλ Μπαρνιέ στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν.Χουντή σχετικά με την πώληση του ΟΤΕ στην γερμανική Deutsche Telekom (DT), της οποία τον έλεγχο έχει το γερμανικό δημόσιο.

Ο Γάλλος Επίτροπος, αρμόδιος για θέματα εσωτερικής αγοράς, αποκαλύπτει ότι η Ευρ. Επιτροπή στις 22 Οκτωβρίου 2009 έχει ξεκινήσει επίσημη διαδικασία παράβασης εναντίον της Ελλάδας επειδή κατά την πώληση του ΟΤΕ στην DT δεν έχουν εφαρμοστεί ορθά οι διατάξεις της οδηγίας 2004/25 σχετικά με τις δημόσιες προσφορές εξαγοράς και ιδίως οι διατάξεις που αφορούν την προστασία των μειοψηφούντων μετόχων.

Η απάντηση αυτή, όχι μόνο ματαιώνει την προσπάθεια της DT να εξαγοράσει επιπλέον μετοχές που κατέχει το Ελληνικό Δημόσιο αλλά θέτει επιτακτικά το θέμα της επανεξέτασης της πώλησης του ΟΤΕ ή την εκ των υστέρων αποζημίωση των «μικρομετόχων», η μεγάλη πλειοψηφία των οποίων είναι τα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων.

newsblog


Διαβάστε περισσότερα

Τι συμβαίνει με την καταγγελία κατά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ κύριε Κυριτσάκη:


Σύμφωνα με τα στοιχεία της καταγγελίας, η εταιρία ΓΕΡΜΑΝΟΣ προέβαινε επί σειρά ετών σε κραυγαλέες παραβάσεις της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού (άρθρο 81 της ΣυνθΕΚ και άρθρο 1 του ν.703/77), κατά δε τη φάση της εξαγοράς της απο την COSMOTE, ακολουθήθηκαν ανορθόδοξες και παράνομες διαδικασίες οι οποίες οδήγησαν στη δημιουργία ενός ολιγοπωλίου στον νευραλγικό αυτο χώρο της ελληνικής αγοράς.Κατά την περίοδο εκείνη η Επιτροπή Ανταγωνισμού είχε επίσημα δηλώσει αναρμόδια για να εξετάσει τον φάκελο της εξαγοράς αυτής!
Μια στοιχειοθετημένη καταγγελία-καταπέλτης πού αφορά τη συμφωνία εξαγοράς της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ από την COSMOTE υπεβλήθη εκ μέρους της εταιρείας «ΠΕΡΙΑΓΩΓΗ Α.Ε.» στην Επιτροπή Ανταγωνισμού στίς αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου.
Πλείστα στοιχεία της καταγγελίας που έχει υποβληθεί θα μπορούσαν άμεσα να διαφωτίσουν και να ερμηνεύσουν πλευρές της ήδη εξεταζόμενης από τη δικαιοσύνη συμφωνίας εξαγοράς της ʽ ΓΕΡΜΑΝΟΣ από την COSMOTE. Σημειώνεται ότι ερώτηση-βόμβα για την υπόθεση αυτή κατέθεσαν προ ημερών στη Βουλή 10 Βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος.
Και ενώ τρέχουν αυτές οι εξελίξεις, στέλεχος της νομικής υπηρεσίας της Επιτροπής Ανταγωνισμού, απαντώντας σε σχετική ερώτηση της καταγγέλουσας εταιρείας, δηλώνει ότι χρειάζεται χρόνος 2-3 ετών προκειμένου να γίνει εισηγηση στον πρόεδρο της Επιτροπής αν πρέπει να αρχίσει να ερευνάται, (μετά τα 3 χρόνια), η καταγγελία!


Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού έχει διοριστεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας λίγο πρίν τις εκλογές.Ο κύριος Κυριτσάκης, σαν έμπειρος πρώην δικαστικός θα ήταν αδιανόητο να επιθυμεί να εμπλακεί σε πολιτικά παιχνίδια, καθώς η υπόθεση αυτή αφορά την προηγούμενη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
Για τον ξεκάθαρο αυτό πολιτικό λόγο θα πρέπει, διαφυλάτωντας το προσωπικό του κύρος να δώσει μία απάντηση για την αδράνια των υπηρεσιών του και να κινήσει άμεσα τη διαδικασία διερεύνησης της καταγγελίας και ταχύτατης έκδοσης πορίσματος.Ο σχετικός φάκελος της καταγγελίας περιέχει συντριπτικά στοιχεία τα οποία θα ρίξουν φώς στην πολύκροτη αυτή υπόθεση και θα βοηθήσουν τη δικαιοσύνη και τη Βουλή στην επιμέτρηση ευθυνών σε πολιτικούς και επιχειρηματίες, σε όποιο χώρο και όσο ψηλά και αν βρίσκονται.

http://www.stopcartel.info/2010/03/08/ΕΠ._ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ/Τι_συμβαίνει_με_την_καταγγελία_κατά_της_ΓΕΡΜΑΝΟΣ_κύριε_Κυριτσάκη:/2903.html


Διαβάστε περισσότερα

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Χ.Καστανίδης: "Δεν είμαστε πιθάρι των Δαναΐδων που τραβάει τις θυσίες του ελληνικού λαού"


"Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΤΕΞΑΝ"


Ο Χ. Καστανίδης, υπουργός δικαιοσύνης, από τις Σέρρες, όπου πραγματοποιεί επίσκεψη ανέφερε ότι η δεν είμαστε πιθάρι των Δαναΐδων που τραβάει τις θυσίες του ελληνικού λαού και πως ότι η Ελλάδα πρέπει να τιμωρήσει αυτούς που έφταιξαν...



...για τη σημερινή κατάσταση της χώρας.

Ο Χ. Καστανίδης, μιλώντας σε κεντρικό ξενοδοχείο των Σερρών επέρριψε την ευθύνη για τη σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας στη διακυβέρνηση της ΝΔ και ανέφερε πως η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου αναγκάστηκε να λάβει μέτρα συντηρητικής και όχι προοδευτικής κυβέρνησης.

Ο υπουργός δικαιοσύνης χαρακτηρίσε εγκληματική οποιαδήποτε νέα συζήτηση για νέα μέτρα, ενώ γνωστοποίησε ότι θα υπάρξουν μετατάξεις και αποσπάσεις δημοσίων υπαλλήλων, ώστε να καλυφθούν οι κενές θέσεις στο δημόσιο.

Όπως είπε ο Χ.Καστανίδης, οι νέες φυλακές Νιγρίτας πρόκειται να λειτουργήσουν εντός του έτους, χωρίς νέες προσλήψεις, αλλά με μετακινήσεις υπαλλήλων από άλλα σωφρονιστικά ιδρύματα.



Διαβάστε περισσότερα

Σοβαρές αμφιβολίες.....


Νέα δεδομένα στη δικαστική έρευνα για την υπόθεση της εξαγοράς της «Γερμανός» από την Cosmote δημιουργεί η ερώτηση προς τους υπουργούς Δικαιοσύνης και Οικονομικών που κατατέθηκε στις 3 Μαρτίου στη Βουλή από δέκα βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος.



Λίγο πριν παραδοθεί από τους πραγματογνώμονες στον αρμόδιο ανακριτή το πόρισμα, που σε μεγάλο βαθμό θα επηρεάσει τις τελικές αποφάσεις για παραπομπή ή μη των κατηγορουμένων, εκφράζονται σοβαρές αμφιβολίες για την αξιοπιστία της διενεργούμενης πραγματογνωμοσύνης για τον προσδιορισμό της εύλογης αξίας της εταιρείας «Γερμανός» κατά το χρόνο εξαγοράς της από την Cosmote. Οπως είχε αποκαλύψει η «Ε», είχαν δημιουργηθεί σοβαρές αμφιβολίες, καθώς όλοι οι μεγάλοι οίκοι ορκωτών ελεγκτών της χώρας, που κλήθηκαν από τον ανακριτή να διενεργήσουν τη σχετική αξιολόγηση, αρνήθηκαν την εντολή. Επιπλέον ο ένας εκ των δύο ελεγκτών που ανέλαβαν τελικά την υπόθεση είχε εργασθεί στο παρελθόν στην «BKR Ελεγκτική», που από το 1994 είχε ελέγξει ισολογισμούς της «Γερμανός» έναντι αμοιβής.

Πηγή http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=138754


Διαβάστε περισσότερα

Είναι μόνιμο μέλος της λέσχης Builderberg...


Ο άνθρωπος είναι μόνιμος στέλεχος της λέσχης Builderberg και παίζει ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ρόλο πολλά θέματα που γίνονται στην χώρα μας;
Παρότι διώκεται με σοβαρά αδικήματα, παραδόξως παραμένει στην θέση του. Είναι ο...
διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Παναγής Βουρλούμης
Αναρτήθηκε από troktiko στις 9:31 π.μ.






Διαβάστε περισσότερα

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Πρακτικά απο την συνεδρίαση για την siemens


ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Ο κ. Καμμένος έχει το λόγο.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε μάρτυς, θα είμαι αρκετά σύντομος.

Ήθελα να σας ρωτήσω κατ’ αρχήν στο πλαίσιο της εξέτασης του κατηγορούμενο Χριστοφοράκου, κατά τη διενέργεια της προκαταρκτικής, με ποιον συνήγορο ήλθε ο κ. Χριστοφοράκος; Θυμάστε;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Ήταν στην αρχή ο κ. Γιαννίδης νομίζω.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ευχαριστώ.

Ο κ. Βουρλούμης, ο Πρόεδρος του Ο.Τ.Ε., θυμάστε με ποιον συνήγορο προσήλθε;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Κατ’ αρχήν, δεν προσήλθε ο κ. Βουρλούμης.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν κατέθεσε καν ως μάρτυρας;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Όχι. Είχαμε ζητήσει. Είχε έλθει κάποιο διευθυντικό στέλεχος με τη μεσολάβηση του κ. Πασσιά.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μάλιστα.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Ήταν απασχολημένος –λέει- ο Βουρλούμης, δεν μπορούσε να έλθει. Κάτι τέτοιο μου έλεγε.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ο κ. Βουρλούμης δηλαδή ουσιαστικά, παρότι εκλήθη, …

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δεν ήρθε καθόλου.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: …αρνήθηκε να έρθει.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Σας λέω ότι προσεφέρετο να βοηθήσει και να μεσολαβήσει για όλες τις καταθέσεις που ενδεχομένως θα παίρναμε από τον Ο.Τ.Ε. ο κ. Πασσιάς και μου έλεγε ότι είναι απασχολημένος, ότι είναι στο εξωτερικό κ.λπ. και τον ρώτησα «ποιος επιτέλους θα έλθει να καταθέσει;»

Είχε έλθει κάποιο διευθυντικό στέλεχος μετά από αυτόν…

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σας γνωστοποίησε ο Νομικός Σύμβουλος του Ο.Τ.Ε. ότι ο κύριος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Βουρλούμης εδιώκετο για απιστία σε βάρος του Ο.Τ.Ε. και για εμπλοκή του στην υπόθεση «Γερμανός»;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Όχι, δεν με ενημέρωσε, αλλά εγώ το είχα μάθει στην πορεία.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μήπως ξέρετε στην κα. Τουλουπάκη με ποιον συνήγορο πήγε;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Όχι.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θεωρείτε ότι είναι τυχαίο το ότι ο κ. Βουρλούμης στην κα. Τουλουπάκη, την Ανακρίτρια, προσήλθε με τον ίδιο δικηγόρο που προσήλθε ο κ. Χριστοφοράκος;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Ε, τώρα, εντάξει. Δεν μπορώ να το κρίνω εγώ αυτό το πράγμα, το αν είναι τυχαίο ή όχι. Αυτές είναι κρίσεις. Μπορεί να είναι κάτι τυχαίο.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Καλώς, μπορεί να είναι τυχαίο γεγονός.

Γνωρίζετε μήπως το ερώτημα που έγινε από την κα. Σιούτη προς την Αρχή Προσωπικών Δεδομένων για τον έλεγχο της Debevoise στη SIEMENS τι τύχη είχε;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Όχι.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Γνωρίζετε ποιος πήρε ως εισηγητής από την Αρχή Προσωπικών Δεδομένων για να χειριστεί το θέμα της ερώτησης;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δεν ξέρω καθόλου το θέμα, όχι.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σας λέω, λοιπόν, ότι κατά τύχη πάλι –κατά διαβολική τύχη- είναι ο κ. Γιαννίδης.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δεν…

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μάλιστα.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Συμπτώσεις, διαβολικές ίσως.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Γνωρίζετε μήπως κατά σύμπτωση εάν κάποιοι δικηγόροι πήραν από τα «μαύρα» ταμεία της SIEMENS, από τον κ. Γεωργίου, εμβάσματα των 50.000 δολαρίων –και αυτά τα συγκεκριμένα ποσά ζητήσατε εσείς προσωπικά να ανοίξουν οι λογαριασμοί- γνωρίζετε αν αυτά ανήκουν σε κάποιους δικηγόρους ή αν προκύπτει από την δικογραφία σε ποιους δικηγόρους είναι;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Υπάρχει μέσα στο ανακριτικό υλικό. Δεν χρειάζεται να σας το πω εγώ. Υπάρχει η απάντηση μέσα.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μάλιστα.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Υπάρχει στο αποδεικτικό υλικό.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Έχει ταυτοποιηθεί δηλαδή το πρόσωπο του δικηγόρου;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Βεβαίως.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν μπορείτε να μας πείτε αν ήταν ο κ. Γιαννίδης;

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ: Πώς δεν μπορεί!

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Νομίζω ότι θα το διαβάσετε. Δεν χρειάζεται. Μην με βάζετε…

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Καλώς.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Είναι μέσα. Προκύπτει άμεσα. Αλλά νομίζω ότι ήταν σαν πληρωμές από πελάτη.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, στο σημείο αυτό θεωρώ ότι πλέον η εμπλοκή του δικηγόρου Καθηγητού Γιαννίδη είναι πολύ σοβαρή στην υπόθεση που διερευνούμε.

Ο κ. Γιαννίδης εμφανίζεται τυχαίως ως δικηγόρος του κατηγορούμενο Χριστοφοράκου, εμφανίζεται τυχαίως ως δικηγόρος του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ο.Τ.Ε. Βουρλούμη, εμφανίζεται τυχαίως ως πιθανός αποδέκτης εμβασμάτων από τα «μαύρα» ταμεία της SIEMENS και συγκεκριμένα του κ. Γεωργίου, χρήματα τα οποία προέρχονται από ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Εντελώς τυχαίως πιθανολογώ ότι είναι εκείνος που εντελώς τυχαίως πάλι χρεώθηκε την απάντηση εκ μέρους της Αρχής Προσωπικών Δεδομένων και επειδή μπορεί να βρούμε και άλλα τυχαία συμβάντα ζητώ άμεσα και μετά από την κατάθεση του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου του Ο.Τ.Ε. κ. Βουρλούμη να καταθέσει ο δικηγόρος κ. Γιαννίδης, Καθηγητής της Νομικής Σχολής, υπεύθυνος για την πτυχιακή εργασία δικαστών που εμπλέκονται στη συγκεκριμένη υπόθεση και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας, όπως διορίστηκε από την Κυβέρνηση πριν από λίγο καιρό.

Κύριε μάρτυς, θέλω να σας ρωτήσω για το θέμα της ρήτρας κοστολόγησης της Σύμβασης «8002». Από την ερώτηση την οποία ξέρω ότι κάνατε προς τον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος πήρατε την απάντηση ότι η ρήτρα της κοστολόγησης ενεργοποιήθηκε;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Νομίζω ότι ήταν αρνητική η απάντηση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ότι δεν ενεργοποιήθηκε.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Ότι δεν ενεργοποιήθηκε.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Και σε αυτό το σημείο, κύριε Πρόεδρε, θέλω να δηλώσω προς την Επιτροπή ότι όπως προκύπτει και από τη δικογραφία και από την κατάθεση του Νομικού Συμβούλου του κ. Πασσιά, αλλά και του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Μπαράτση, ο μάρτυρας που κατέθεσε ανωμοτί, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Τ.Ε. κ. Βουρλούμης διέπραξε το αδίκημα της ψευδούς κατάθεσης ενώπιον της Εξεταστικής των Πραγμάτων Επιτροπής.

Ζητώ άμεσα να επιληφθεί ο υπεύθυνος Εισαγγελέας Υπηρεσίας με παραπεμπτικό που σήμερα η Επιτροπή θα στείλει προς την Εισαγγελία. Τα πράγματα πλέον πρέπει να πάρουν έναν δρόμο.

Κύριε μάρτυς, ήθελα να σας ρωτήσω σε σχέση με τον κατηγορούμενο Καραβέλα, αν μπορείτε να μου το πείτε λόγω της ιδιότητός σας ως διενεργών την προκαταρκτική, το εξής:

Υπήρξαν διάφορα δημοσιεύματα σχετικά με πράξεις της δικαιοσύνης που στην πρώτη σελίδα έγραφαν «Παιδομάζωμα» κ.ο.κ. Γνωρίζετε αν μέλη της οικογένειας Καραβέλα και συγκεκριμένα τα παιδιά του κ. Καραβέλα ήταν δικαιούχοι σε ίδρυμα, το οποίο ιδρύθηκε με χρήματα από τα «μαύρα» ταμεία της SIEMENS για ποσά άνω των δύο εκατομμυρίων ευρώ;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Είναι ανακριτικό υλικό. Έτσι;

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Είναι ανακριτικό υλικό και αν θέλετε, μπορούμε να σας προστατεύσουμε και να χαρακτηριστεί ως απόρρητο από τον Πρόεδρο της Επιτροπής –και με τη συμφωνία των μελών της Επιτροπής- και να μη βγει προς τη δημοσιότητα. Όμως, θα μας βοηθήσει αρκετά για τη διενέργεια της έρευνάς μας κατά πόσο δηλαδή η δικαιοσύνη κρατούσε δυο μέτρα και δυο σταθμά απέναντι στους κατηγορουμένους.

Κύριε Πρόεδρε, αν συμφωνείτε και αν συμφωνούν και οι συνάδελφοι της Επιτροπής…

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Να ακούσουμε την απάντηση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ναι, αλλά αν θέλει ο κύριος μάρτυς, επειδή έχει ορκιστεί και επειδή δεσμεύεται από τον Κώδικα περί Δικαστών και από την Ποινική Δικονομία, να μας το καταθέσει αυτό όχι όμως με την έννοια ότι το καταθέτει ενόρκως και όχι με την έννοια ότι θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί κάποια στιγμή εναντίον του.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Υπάρχει κάποια αντίρρηση από τους συναδέλφους;

ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Όχι, καμία.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Ωραία, η συγκεκριμένη απάντηση να μη συμπεριληφθεί στα Πρακτικά.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Η συγκεκριμένη δεν θα περιληφθεί στα προς δημοσίευση Πρακτικά και παράλληλα δεν θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί ποτέ εις βάρος του μάρτυρα για το κώλυμα, το οποίο έχει με την ιδιότητά του ως Ανακριτής και διενεργών τη συγκεκριμένη προανακριτική πράξη.

Η ερώτηση είναι αν τα παιδιά Καραβέλα, τα οποία κατηγορήθηκε ότι συνελήφθησαν από τη δικαιοσύνη λόγω του ότι ήταν μέλη της οικογενείας και ο πατέρας τους διέφυγε, για να δείξουμε ότι κάτι κάνουμε, είναι ή φέρεται να είναι δικαιούχοι από τα «μαύρα» ταμεία της SIEMENS σε ίδρυμα, το οποίο ο πατέρας τους ίδρυσε και αν ήταν ενήλικοι εκείνη την εποχή.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Είναι ανακριτικό υλικό. Δεν θα απαντήσω. Υπάρχουν μέσα οι απαντήσεις στο αποδεικτικό υλικό. Δεν θέλω να πάρω θέση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Καλώς. Εγώ, κύριε Πρόεδρε, σέβομαι τη δήλωση του μάρτυρα. Όμως, θέλω να πω και αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη ότι κατά πληροφορίες η οικογένεια Καραβέλα, τα παιδιά του κ. Καραβέλα φέρονται εμπλεκόμενα στην ίδρυση ιδρύματος εκ μέρους του πατρός τους και ήταν ενήλικοι την περίοδο εκείνη, κατά την οποία η δικαιοσύνη ζήτησε την προφυλάκισή τους.

(DP)

(GK)

Να διερευνηθεί αυτός ο τομέας, διότι είδαμε ότι και από τη μεριά του συνηγόρου του κ. Καραβέλα, του κ. Μαρκουλάκου, είχαμε μία σφοδρή επίθεση και κατά της δικαιοσύνης, αλλά και κατά της πολιτικής τότε ηγεσίας του Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Κύριε μάρτυς, η προτελευταία ερώτηση, που θέλω να σας κάνω, είναι σε σχέση με τις δικογραφίες, οι οποίες είχαν ανοιχθεί στο παρελθόν για τις υποθέσεις του Ο.Τ.Ε. Αναφέρομαι: Στη δικογραφία της δίωξης Ζορμπά όπου υπήρχε ουσιαστικά η αποδοχή της δωροληψίας εκ μέρους του μέλους του Ο.Τ.Ε., του κ. Ριζά, ο οποίος αθωώθηκε λόγω παραγραφής του αδικήματος, στη δικογραφία που σχηματίστηκε μετά τη δίωξη του εισαγγελέα Παπαγγελόπουλου για ερώτηση, την οποία είχα καταθέσει εγώ στη Βουλή και είχε ξεκινήσει προανάκριση με εντολή του Προϊσταμένου του κ. Σακελλάκου σχετικά με τον 709 τροφοδότη λογαριασμό του ιδιοκτήτη της εταιρείας ΙΝΤΡΑΚΟΜ, του κ. Κόκκαλη και για τα χρήματα, τα οποία είχαν δοθεί από τη SIEMENS –σε άλλο ερώτημα το οποίο συμπεριλήφθη από τη SIEMENS και μιλούσαμε τότε για 6 εκατομμύρια δολάρια- σε πρώην Υπουργό, στον κ. Μαντέλη –του οποίου πλέον άνοιξαν οι λογαριασμοί και γνωρίζουμε ότι υπήρχαν- σε πρώην Δήμαρχο των βορείων προαστίων και στελέχη του Ο.Τ.Ε.

Είχατε δικαίωμα να λάβετε γνώση αυτών των δικογραφιών και να τις συνδυάσετε;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Όχι, δεν είχα λάβει γνώση.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θέλω να σας ρωτήσω, κύριε μάρτυς, σχετικά με τις προδιαγραφές του συστήματος C4I και σε σχέση όχι με το μέρος εκείνο της δικογραφίας, που έλεγε ότι θα δοθούν χρήματα σε τέσσερα Υπουργεία –διότι αυτό το απαντήσατε στους προηγούμενους συναδέλφους- αλλά για το θέμα της κατάθεσης του ποσού των 6,5 εκατομμυρίων ευρώ προς την εταιρεία του κ. Τρεπεκλή, που νομίζω ότι τον εξετάσατε: Αν εξετάσατε τη πορεία των χρημάτων αυτών και αν εξετάσατε τη πιθανότητα τα χρήματα αυτά να μην ελήφθησαν ως πληρωμή υπηρεσιών, αλλά ως χρήμα πολιτικό, το οποίο εν συνεχεία πιθανώς διενεμήθη από το συγκεκριμένο επιχειρηματία και για τη συγκεκριμένη επιχείρηση προς πολιτικά πρόσωπα, για την ανάληψη της δουλειάς, όπως περιγράφει η δικογραφία της SIEMENS.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Είναι στοιχείο του ανακριτικού υλικού. Υπάρχουν μέσα και οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, που είχα κάνει στον κ. Τρεπεκλή και θα δείτε από τις ερωτήσεις και απαντήσεις που ακριβώς στόχευαν.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αν υπάρχει όμως, κύριε μάρτυς, θέμα εμπλοκής πολιτικού προσώπου…

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Θέμα εμπλοκής πολιτικού προσώπου συγκεκριμένο, όχι, βεβαίως, δεν απαντήθηκε. Θα το είχαμε στείλει…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το εκατομμύριο, το οποίο ομολόγησε ο κ. Τσουκάτος ότι εισέπραξε για λογαριασμό του ΠΑ.ΣΟ.Κ –όπως ο ίδιος λέει, το ΠΑ.ΣΟ.Κ το αρνείται- δεν είναι στοιχείο πολιτικό που θα έπρεπε να έχει έλθει αμελλητί στη Βουλή;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Κατ’ αρχήν, μιλάμε για πράξη –αν θεωρηθεί ότι πιστεύουμε τον κ. Τσουκάτο, γιατί άλλα έλεγε ο κ. Τσουκάτος και άλλα έλεγαν τα μέλη-…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Έχει ομολογήσει όμως, ο κ. Τσουκάτος.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Έχει ομολογήσει ότι τα πήρα για να τα δώσω –λέει- …

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σε πολιτικό κόμμα.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Πότε έγινε αυτό όμως, θυμάστε; Νομίζω χρονικά δεν υπήρχε θέμα, γιατί είχε εξαλειφθεί το αξιόποινο. Δηλαδή, δεν μπορούσε να σταλεί τώρα…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ήταν –αν θυμάμαι καλά- πριν το τέλος της δικής σας προκαταρκτικής, η δημόσια ομολογία του.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Η δημόσια ομολογία. Αλλά η πράξη ήταν πολύ παρελθόντων ετών. Δηλαδή, αν είχε πάρει τα λεφτά κ.λπ., ήταν πολύ παλιά. Δηλαδή, είχαν περάσει οι σύνοδοι της Βουλής και δεν υπήρχε θέμα να σταλεί. Είχε εξαλειφθεί το αξιόποινο. Ακόμα και να θεωρούσαμε, δηλαδή, ότι το πήραν κάποια πολιτικά πρόσωπα ή χρηματίστηκε ένα κόμμα…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε μάρτυς, όμως, ασχέτως της παραγραφής, το αδίκημα το οποίο αναφέρεται σε πολιτικό πρόσωπο, κατά το Σύνταγμα αμελλητί…

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Σε ποιο πολιτικό πρόσωπο;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Στον κ. Τσουκάτο. Ο κ. Τσουκάτος ήταν Βουλευτής…

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Ο κ. Τσουκάτος…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ο κ. Τσουκάτος ήταν διευθυντής του γραφείου….

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δεν ήταν Υπουργός.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ήταν διευθυντής του γραφείου του Πρωθυπουργού.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δεν ήταν Βουλευτής, νομίζω, τότε.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: …και Βουλευτής Επικρατείας εν συνεχεία.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Στη συνέχεια, όχι τότε, όμως, που τελέστηκε η πράξη.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κατά τη διάρκεια που φέρεται ότι τελέσθηκε η πράξη…

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δεν το θυμάμαι καλά, αν ήταν Βουλευτής τότε. Νομίζω ότι δεν ήταν…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Άρα, εδώ –για να μιλήσουμε ανοιχτά- το θέμα Τσουκάτου δεν θεωρείται ότι ήταν θέμα εμπλοκής πολιτικού προσώπου ακόμα και όταν ο ίδιος κατέθεσε ότι παρέλαβε τα χρήματα αυτά για λογαριασμό κόμματος.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Χρηματοδότηση κόμματος θεωρείται, δηλαδή, που έγινε τότε.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Άρα, είναι εμπλοκή πολιτικών προσώπων. Δεν είναι;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Ακόμα και να το βάλουμε στο σημείο που το τοποθετείτε εσείς τώρα ήταν εμπλοκή πολιτικών προσώπων…

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Ιωσήφ Βαλυράκης): Κατά την έννοια του νόμου, κύριε μάρτυς.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Κατ’ αρχήν, στη χρηματοδότηση κόμματος παίρνουμε το χρόνο τελέσεως. Έχει εξαλειφθεί τα αξιόποινο; Όταν έχει εξαλειφθεί το αξιόποινο η άποψη είναι ότι ουσιαστικά αρχειοθετείται μια τέτοια υπόθεση. Δεν έρχεται καν στη Βουλή. Επιστημονική άποψη…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε μάρτυς, θα σας θυμίσω ότι για την ίδια υπόθεση υπήρχε η οδηγία του πρώην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, του κ. Λινού και μάλιστα υπήρχε και παραπομπή σε πειθαρχικό ενός αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου γιατί, παρότι υπήρχε θέμα εμπλοκής πολιτικού προσώπου, δεν έστειλε το φάκελο στη Βουλή…

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Παρόλο που είχε παραγραφεί;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Παρόλο που είχε παραγραφεί.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Εντάξει, υπήρχε αυτή η άποψη, αλλά απ’ ό,τι θυμάστε την εποχή που εγώ ερευνούσα όλες αυτές τις υποθέσεις και αυτή που ήταν τώρα, ο κ. Σανιδάς δεν είχε την ίδια άποψη…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ο κ. Σανιδάς δεν είχε την ίδια άποψη.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Όχι. Δηλαδή, θεωρούσε αφού έχει παραγραφεί θα πρέπει να τεθεί στο αρχείο. Δηλαδή, δεν μπορεί να στέλνουμε στη Βουλή υποθέσεις οι οποίες ουσιαστικά δεν θα αποτελέσουν αντικείμενο περαιτέρω ερεύνης και θα πάει στο αρχείο. Με αυτή την έννοια…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω ότι θα πρέπει να γραφεί στα Πρακτικά η διάταξη του Συντάγματος, η οποία ισχύει για το σύνολο των πολιτικών προσώπων που πιθανώς κατηγορούνται, που λέει ότι ένα πολιτικό πρόσωπο, ανεξαρτήτως της παραγραφής αδικήματος, έχει δικαίωμα ο ίδιος να ζητήσει τη σύσταση ειδικής επιτροπής να δικαστεί, προκειμένου να αθωωθεί ή να καταδικαστεί, για να μπορέσει να μην μείνει με το στίγμα στην ιστορία.

Και αυτό είναι ένα σημείο που πρέπει να το τονίσουμε ιδιαίτερα και έχει άμεση σχέση με τη νομική ερμηνεία του να μην θεωρείται ότι είναι υποχρεωτικό η δικαιοσύνη να στείλει φάκελο στη Βουλή για εμπλοκή πιθανή πολιτικού προσώπου, γιατί το ίδιο που συμβαίνει για τον κ. Τσουκάτο, συμβαίνει τουλάχιστον και για την υπόθεση του Υπουργού Μαντέλη, διότι και αυτή η πράξη κατά το ελληνικό δίκαιο φέρεται παραγεγραμμένη.

Δεν δίνεται όμως, πρώτον, η δυνατότητα, εάν εκείνοι το επιθυμούν, να απολογηθούν και να δοθούν λευκοί στην κοινωνία και δεύτερον –που το θέτω ως ερώτημα στον κύριο μάρτυρα με την έννοια του νομικού επιστήμονα και όχι με την έννοια της γνώσης του αντικειμένου- βάσει της διεθνούς Σύμβασης για το ξέπλυμα χρήματος και τη διακίνηση χρήματος το αδίκημα της διακίνησης μαύρου χρήματος, με τη συνθήκη του ΟΟΣΑ, που έχει υπογράψει η Ελλάδα, με τη συνθήκη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και τη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης θεωρείται κακούργημα που δεν παραγράφεται. Βάσει του άρθρου 28 του Συντάγματος οι διεθνείς Συνθήκες υπερισχύουν του εσωτερικού δικαίου.

Άρα, μπορεί να υπάρξει νομική ερμηνεία ότι ακόμα και αν υπάρχει ο νόμος περί ευθύνης Υπουργών, υπάρχει θέμα εάν ή όχι έχουν παραγραφεί τέτοια αδικήματα. Ποια είναι η άποψή σας;

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Πιο πριν, είχα στείλει τα πυροβόλα «Σουζάνα» στη Βουλή. Τελειωμένη υπόθεση. Η άποψη η δική μου ήταν ανεξαρτήτως του αν υπάρχει ή όχι αξιόποινο, ότι θα πρέπει να έρχεται στη Βουλή. Τα έστειλα. Τι έγιναν αυτά; «Τα έφαγε η μαρμάγκα», συγνώμη για τη φράση.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Να σας απαντήσω τι γίνανε.

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δεν έγινε τίποτα πάντως. Ούτε ο ίδιος ζήτησε αυτό, που είπατε πριν –να εξεταστεί και να αθωωθεί- αλλά δεν άκουσα και τίποτα περισσότερο να γίνει. Λοιπόν, βλέποντας εγώ αυτή την πρακτική που ακολουθείται από εδώ και βλέποντας και την άλλη άποψη που υποστήριζε ότι τελικά, όταν εξαλείφεται το αξιόποινο, καλό είναι να την βάζουμε στο αρχείο γιατί και στη Βουλή και στο αρχείο πάει, έμεινα και εγώ σε αυτή την άποψη. Πλέον λέω: Δώρο άδωρον να το στείλω στη Βουλή.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε μάρτυς, έχετε δίκιο και γι’ αυτό και ο ελληνικός λαός πιστεύει …

ΜΑΡΤΥΣ (Παναγιώτης Αθανασίου): Δηλαδή, εγώ απογοητεύτηκα.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Έχετε δίκιο και έχει απογοητευθεί και το σύνολο του ελληνικού λαού, γιατί ο ελληνικός λαός πιστεύει ότι οι εξεταστικές των πραγμάτων επιτροπές γίνονται προκειμένου οι Βουλευτές να καλύπτουμε κάποιες παρανομίες των συναδέλφων τους.

Όλο το κείμενο εδώ

Διαβάστε περισσότερα