Τρίτη 7 Ιουλίου 2009
Ο τζίρος των "παράλληλων"
Η εταιρεία Γερμανός πριν την πώληση της στη Cosmote φρόντισε να αναπτύξει παράλληλο κι ανταγωνιστικό δίκτυο εντός της Ελληνικής επικράτειας.
Ο τζίρος των "παράλληλων" καταστημάτων συνυπολογίζονταν στον γενικό τζίρο της εταιρείας Γερμανός,μετά την πώληση τα καταστήματα αυτά έπαψαν να υπάρχουν.
Άρα στο τελικό τίμημα είχαν κι αυτά την συμβολή τους κάτι το οποίο τώρα δεν είναι δυνατό.
Γνώριζε άραγε η Cosmote για το εν λόγω "παράλληλο" δίκτυο;