Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Η μιζέρια της εξαγοράς "ΓΕΡΜΑΝΟΣ"


Όταν είχε εξαγγελθεί η εξαγορά της Γερμανός, είχα μείνει με την απορία. Ποιος ο λόγος; Η κριτική που είχε ασκηθεί εκείνη την περίοδο μου φαινόταν σωστή. Μια σειρά από καταστήματα που πρόσφεραν ποικιλία επιλογών, ειδικά στην κινητή τηλεφωνία, θα έβρισκαν ξαφνικά τον εαυτό τους περιορισμένο στο ένα τρίτο των επιλογών.
Και όχι μόνο. Παίρνω ως παράδειγμα τον εαυτό μου. Η εντύπωση που είχα για την Γερμανός ήταν ότι επρόκειτο για μια δυναμική ιδιωτική εταιρία. Μετά την εξαγορά μου φαινόταν ότι δεν ήταν τίποτα πια. Μια σειρά καταστημάτων χωρίς νόημα, χωρίς προσωπικότητα, χωρίς έμπνευση, ανόρεχτα, που δεν είχαν κάτι ενδιαφέρον να πουλήσουν.
Και έβλεπα το τοπικό κατάστημα. Γενικά, στο παρελθόν



απέφευγα να επισκέπτομαι το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί είχε πάντα τόσο πολύ κόσμο, τόση πολύ δουλειά που αργούσαν να με εξ υπηρετήσουν. Δεν μου έδιναν καμιά σημασία σε εμένα τον βιαστικό. Σαν να μου έλεγαν, «κι αν είσαι και παπάς, με την αράδα σου θα πας».
Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα είχα μια αυτοπεποίθηση, μια ελαφρά αλαζόνα θα έλεγα, εκείνου του ανθρώπου που θεωρεί βέβαιο ότι και την επόμενη ημέρα θα έχει ένα εξασφαλισμένο εισόδημα. Που ήταν επιτυχημένος ή ότι δούλευε σε κάτι εμφανώς επιτυχημένο και ισχυρό.
Σήμερα αυτό το κατάστημα έχει μαραζώσει, μετά από πάνω από 15 χρόνια πορείας - αν δεν κάνω λάθος. Πολύ παλιό, εν πάσι περιπτώσει. Έτσι ξαφνικά και με συνοπτικές διαδικασίες. Όποτε έχω περάσει απέξω το έχω δει άδειο. Οι παλιές μέρες της δόξας έχουν περάσει. Πριν μερικούς μήνες που το επισκέφθηκα ήταν φυσικά άδειο και οι εργαζόμενοι δεν είχαν τίποτα από την παλιά τους αυτοπεποίθηση Παρέπεμπαν πλέον σε ανθρώπους που ήξεραν ότι τα ψωμιά τους εκεί μέσα ήταν πολύ λίγα.
Μετά από τότε δεν έχω ξαναπεράσει έξω από αυτό το κατάστημα. Γενικά δεν πιστεύω στον λόγο ύπαρξης των καταστημάτων «Γερμανός». Υπάρχουν πολύ καλύτερα καταστήματα για να κάνω την ίδια δουλειά, π.χ. τα Πλαίσιο που είναι μια δυναμική ανερχόμενη ιδιωτική επιχείρηση. Γιατί να απευθυνθώ στην «δημόσια μιζέρια» των καταστημάτων Γερμανός που πλέον μου φαίνεται ότι είναι καταδικασμένα να πηγαίνουν μόνο προς τα κάτω;
Ποιοι συμφώνησαν σε αυτήν την εξαγορά; Ποιοι ήταν αυτοί που αγνόησαν ότι ο οποιοσδήποτε άλλος έβλεπε να χοροπηδάει προς στα μάτια του; Και μάλιστα με αυτό το τίμημα λες και ήταν θέμα ζωής και θανάτου.
Αλλά το ξανάκουσα αυτό το επιχείρημα. Αν δεν είχε εξαγοραστεί η Γερμανός έμπαινε σε κίνδυνο η επιβίωση της CosmOTE!!! Ε, πάει πολύ οι άχρηστοι να επικαλούνται αυτό το επιχείρημα και για δεύτερη φορά. Η πρώτη ήταν με τον OTE και την DT.

Σχόλιο από http://mimisandroulakis.blogspot.com/2008/07/mega.html