Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

Δελτίο Τύπου:Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ενίσχυσε τη θέση της στην αγορά


Σημαντικά ενισχυμένη έκλεισε το 2009 η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, επιβεβαιώνοντας την ηγετική της θέση στην αγορά, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Μέσα από τη στοχευμένη εμπορική πολιτική με κύρια σημεία το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, τις συνέργιες με τον ΟΤΕ και την COSMOTE, και κυρίως, την υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση του πελάτη, το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ «πήγε κόντρα στο ρεύμα» την περασμένη χρονιά, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη θέση της εταιρείας.
Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου,...



το 2009 οι επισκέπτες των καταστημάτων του Δικτύου ανήλθαν σε 16.700.000, αυξημένοι κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτέλεσμα που, όπως τονίστηκε, επετεύχθη σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τη λιανική, αλλά και το σύνολο της αγοράς.

Η αύξηση της επισκεψιμότητας συνδυάστηκε με ενίσχυση των πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που διατίθενται στα καταστήματα. Χαρακτηριστική είναι η αύξηση των νέων συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας κατά 17%, αλλά και των συνδέσεων COSMOTE Internet On The Go κατά 65%. Αξίζει να σημειωθεί ο καταλυτικός ρόλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ενίσχυση της πελατειακής βάσης της COSMOTE, καθώς το 2009 συνεισέφερε το 56% των νέων συνδέσεων της εταιρείας.

Σημαντικές ήταν, επίσης, οι επιδόσεις του Δικτύου στις συνδέσεις ADSL (60.000), αλλά και στις πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας, καθώς ένας στους τρεις Έλληνες αγοράζει τηλέφωνο στα Καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Παράλληλα, η αύξηση κατά 11% που σημειώθηκε στα αιτήματα για service συσκευών επιβεβαιώνει την καθιέρωση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη συνείδηση των καταναλωτών ως ειδικού και σε αυτό τον τομέα, με έξι στους δέκα Έλληνες να εμπιστεύονται το Δίκτυο για την επισκευή του τηλεφώνου τους.

Σημαντικό μερίδιο στην επιτυχία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το 2009, όπως τονίστηκε στο συνέδριο, είχε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, χάρη στον προσανατολισμό του στο αποτέλεσμα και τη διαρκή του φροντίδα για την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Στην εκδήλωση, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.300 συνεργάτες και εργαζόμενοι του Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ, κ. Π. Βουρλούμης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE, κ. Μ. Τσαμάζ, καθώς και στελέχη από τη Διοικητική και Εμπορική ομάδα της COSMOTE και της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.