Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Συνέχεια στην ιστορία Μανασή...


Μετά την κατάθεση Μανασή και τα δημοσιεύματα των εφημερίδων, ο Χρίστος Βερελής έκανε την ακούλουθη δήλωση:
"Από τα δημοσιεύματα εφημερίδων σχετικά με όσα κατέθεσε ο κ. Μανασής στην εξεταστική επιτροπή προέβαλε ως πιθανό λόγο αντικατάστασή του τον Μάρτιο του 2002, ότι δεν ήταν ενδεχομένως αρεστός λόγω περικοπής που έκανε στις προμήθειες. Και πολλά δημοσιεύματα, έχουν τίτλο «Με έδιωξαν από τον ΟΤΕ, λόγω SIEMENS»
Για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις :
1ον Από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2001 το Υπουργείο Μεταφορών έπαψε να εποπτεύει τον ΟΤΕ, γιατί ...

όπως προέβλεπε ο Νόμος το ποσοστό του δημοσίου μειώθηκε κάτω του 50%. Συνεπώς δεν αποφάσισα εγώ ως Υπουργός Μεταφορών μια αντικατάσταση που έγινε 6 μήνες αργότερα.
Τότε τοποθετήθηκε από τον μέτοχο ο κ. Αντωνακόπουλος, πρώην πρόεδρος του ΣΕΒ, για την τοποθέτηση του οποίου είχα θετική άποψη και την μετέφερα στην Κυβέρνηση.
2ον: Λόγοι, εκτός της υπόθεσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ η οποία εξελίχθηκε με τις γνωστές συνέπειες αργότερα, για τους οποίους αποφάσισε η Κυβέρνηση την αντικατάσταση του κ. Μανασή, με την οποία όταν ρωτήθηκα συμφώνησα, δεν ήταν τα όσα θετικά είχε κάνει, αλλά μεταξύ άλλων η θορυβώδης πρόταση παραπομπής του, για κακούργημα τον Δεκέμβριο του 2001 λόγω μίσθωσης χωρητικότητας σε καλώδια από εταιρία καθαρισμού κτηρίων (!) που άλλαξε επωνυμία και σκοπό μετά την υπογραφή σύμβασης ύψους 10 δις δραχμών με τον ΟΤΕ.
Ακόμη υπήρξε ζήτημα με τα προσκόμματα στην απελευθέρωση της αγοράς τηλεπικοινωνιών και η έντονα προβληματική σχέση του ΟΤΕ με την νεαρή τότε ΕΕΤΤ.
Τέλος πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει προσοχή στον τρόπο ενημέρωσης των δημοσιογράφων, αφού για παράδειγμα όπως φάνηκε από τα πρακτικά, και δεν το αντιλήφθηκαν οι δημοσιογράφοι όταν τους ενημέρωσαν μέλη της επιτροπής, ίσως γιατί κάποια πράγματα ειπώθηκαν σε αργότερο χρόνο, όταν ερωτάται ο κ. Μανασής αν «είχε καμία εμπλοκή σε αυτή την υπόθεση ο Υπουργός Μεταφορών ή άλλο πολιτικό πρόσωπο;» τότε ο κ. Μανασής απαντά : «δεν είχε καμία συμμετοχή ο Υπουργός μας»."
Αναρτήθηκε από press.gr@hotmail.com στις 6:55:00 μ.μ.