Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

"Δικαιώθηκα πλήρως για την υπόθεση ΜΑΝ..."


Aπό τον Χρίστο Βερελή
.

Όταν, στις 08.05.2009 έδινα την παραίτησή μου από βουλευτής, δήλωνα ότι «δεν φεύγω από αδυναμία, φεύγω από μεγάλη θέληση. Γιατί θέλω να πω ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Γιατί έχω ευθιξία και δεν μπορώ να αποδέχομαι η πολιτική να γίνεται το πτυελοδοχείο της κοινωνίας» και σε σχέση με την υπόθεση ΜΑΝ έλεγα: «ελπίζω γρήγορα να υπάρξει απάντηση και σε ότι σε λίγο διάστημα ολ’ αυτά θα φαίνονταν μικρά και άθλια».
Η πράξη μου αυτή επαινέθηκε από πολλούς. Ορισμένοι αμφισβήτησαν. Είχαν το δικαίωμα που δίνει η κατάπτωση της πολιτικής και η ατμόσφαιρα που υπάρχει γύρω της και αποτελεί την αιτία για τον κυνισμό που έχει παγιδεύσει τη χώρα.
Κάποιοι, ελάχιστοι, λασπολόγησαν αλλά έχουν τώρα δυνατότητα να το ξανασκεφθούν. Τέλος μια παρέα ενεχομένων βυσσοδόμησε για ίδιο όφελος, αφού ήταν σχετικά πρόσφατη η παραπομπή της υπόθεσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ με 5 κακουργήματα και ο καθοριστικός ρόλος μου στην αποκάλυψή της, άρα και κρίσιμο ρόλο θα έπαιζε η ακύρωσή μου.
Το ΠΑΣΟΚ και η Κυβέρνηση Κώστα Σημίτη έφυγε το Μάρτιο του 2004



Aπό τον Χρίστο Βερελή
.

Όταν, στις 08.05.2009 έδινα την παραίτησή μου από βουλευτής, δήλωνα ότι «δεν φεύγω από αδυναμία, φεύγω από μεγάλη θέληση. Γιατί θέλω να πω ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Γιατί έχω ευθιξία και δεν μπορώ να αποδέχομαι η πολιτική να γίνεται το πτυελοδοχείο της κοινωνίας» και σε σχέση με την υπόθεση ΜΑΝ έλεγα: «ελπίζω γρήγορα να υπάρξει απάντηση και σε ότι σε λίγο διάστημα ολ’ αυτά θα φαίνονταν μικρά και άθλια».
Η πράξη μου αυτή επαινέθηκε από πολλούς. Ορισμένοι αμφισβήτησαν. Είχαν το δικαίωμα που δίνει η κατάπτωση της πολιτικής και η ατμόσφαιρα που υπάρχει γύρω της και αποτελεί την αιτία για τον κυνισμό που έχει παγιδεύσει τη χώρα.
Κάποιοι, ελάχιστοι, λασπολόγησαν αλλά έχουν τώρα δυνατότητα να το ξανασκεφθούν. Τέλος μια παρέα ενεχομένων βυσσοδόμησε για ίδιο όφελος, αφού ήταν σχετικά πρόσφατη η παραπομπή της υπόθεσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ με 5 κακουργήματα και ο καθοριστικός ρόλος μου στην αποκάλυψή της, άρα και κρίσιμο ρόλο θα έπαιζε η ακύρωσή μου.
Το ΠΑΣΟΚ και η Κυβέρνηση Κώστα Σημίτη έφυγε το Μάρτιο του 2004 από...

την Κυβέρνηση αφήνοντας μια Ελλάδα που είχε πάει μπροστά, με διεθνές κύρος με στόχους και αισιοδοξία. Μια Ελλάδα πολύ καλύτερη απ’ αυτή που υπάρχει σήμερα.
Στις μεταφορές έγιναν πολλά και σημαντικά. Αυτά που διευκολύνουν σήμερα τη καθημερινότητα όλων και που είναι πλέον αδιανόητη χωρίς αυτά. Μακάρι να είχαν συνεχισθεί.
Η Ελλάδα του 2004, απαξιώθηκε. Το μεγάλο έργο που είχε γίνει υποβαθμίστηκε μέσα στη χώρα και ακόμη χειρότερα αυτοκαταγγελθήκαμε διεθνώς.
Απ’ έξω φάνηκε να βάζουμε τα χέρια μας για να βγάλουμε τα μάτια μας. Μόνο τα όποια αρνητικά που υπήρχαν αναδεικνύονταν. Έτσι, όλη η χώρα βυθίστηκε στην απαισιοδοξία και την ηττοπάθεια.
Συνεπής σε όσα δήλωνα, όταν παραιτήθηκα, έκανα όλες τις ενέργειες που μου επιτρέπει ο νόμος, για να τεκμηριώσω, αυτό που εγώ γνώριζα πολύ καλά, δηλαδή την απόλυτη διαφάνεια, με την οποία, πολιτεύτηκα ως Υπουργός Μεταφορών, την περίοδο 2000-2004, της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, και διαχειρίσθηκα στο βαθμό της αρμοδιότητάς μου, όλες τις υποθέσεις, περιλαμβανομένης και της υπόθεσης Μ.Α.Ν.
Την αλήθεια στην υπόθεση αυτή όσον με αφορά αναδεικνύει η επιστολή των δικηγόρων που όρισα στη Γερμανία και η έγγραφη δήλωση προς αυτούς της αρμόδιας για την υπόθεση ΜΑΝ εισαγγελέας του Μονάχου κ. Amtage. Τις δίνω σήμερα στην δημοσιότητα.
Η πλήρης διαλεύκανση της υπόθεσης της ΜΑΝ, θα ολοκληρωθεί σε λίγους μήνες, και όσοι ευθύνονται -100 περίπου εμπλεκόμενοι-, θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των πράξεών τους. Και ενώ αυτές είναι οι δικές μου οι ενέργειες, τις οποίες δημοσιοποίησα από την αρχή, αγνοούνται οι ενέργειες της Ελληνικής Κυβέρνησης και των αρμοδίων Δικαστικών Αρχών. Τόσο για την υποβολή αιτήματος δικαστικής συνδρομής όσο και δικαστικής έρευνας για τη διακίνηση μαύρου χρήματος στις εμπλεκόμενες ελληνικές εταιρίες. Έχω εγκαλέσει γι αυτά τον απερχόμενο Υπουργό Δικαιοσύνης, αλλά μάταια. Ήταν απορροφημένος σε άλλα.
Πιστεύω ότι με την παραίτησή μου ωφέλησα την πολιτική. Ωφέλησα το ΠΑΣΟΚ, που μπήκε στη μάχη των Ευρωεκλογών τότε, έχοντας μεγαλύτερο δικαίωμα να μιλά για τη διαφορά.
Με τις ενέργειές μου στην υπόθεση αυτή, και με την συνολικότερη στάση μου, θέλησα ν’ αποδείξω, πως ο πολιτικός κόσμος εκείνος στον οποίο εγώ θέλω να ανήκω, έχει πολιτική ευθιξία, αίσθημα ευθύνης, και επιδιώκει με ειλικρίνεια, και αποφασιστικότητα, την ανάδειξη της αλήθειας, ακόμη και από τη θέση του απλού πολίτη.
Το μήνυμα αυτό, στο μέτρο των δυνάμεών μου, είναι νομίζω χρήσιμο σήμερα, που δοκιμάζεται, η εμπιστοσύνη της κοινωνίας στο πολιτικό σύστημα, συνολικά. Γιατί ορισμένοι και κυρίως η Κυβέρνηση της Ν.Δ., επεδίωξαν συστηματικά την συγκάλυψη των ποινικών και πολιτικών ευθυνών των στελεχών τους. Επιχείρησαν χειραγώγηση της δικαστικής ανεξαρτησίας, όπως δείχνει η εξέλιξη της υπόθεσης ΖΑΓΟΡΙΑΝΟΥ. Παρεμπόδισαν και παρεμποδίζουν την ανάδειξη της αλήθειας, στην υπόθεση ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στα ΟΜΟΛΟΓΑ, το ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ και άλλες.
Αισθάνομαι δικαιωμένος.
Με ήσυχη την συνείδησή μου θα συνεχίσω την πολιτική μου πορεία, και τους αγώνες μου, για τις αρχές μου. Προσπαθώ για μια χώρα με αξιοπρεπείς πολίτες, χωρίς αλαζόνες πολιτικούς. Για μια σύγχρονη κοινωνία που δεν θα αυτοσαρκάζεται όταν μιλάει για όραμα. Για αποτελεσματική πολιτική. Οι ερχόμενες εκλογές θα ανοίξουν το δρόμο.

Αναρτήθηκε από press.gr@hotmail