Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Αλέξανδρος Δούκας: Πώς από αποθηκάριος βρέθηκε στην κορυφή της Γερμανός


Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις πριν από 19 χρόνια,στο super market της Achaia
Clauss. Ο χώρος όμως τον είχε δελεάσει πολύ νωρίτερα,στην ηλικία κιόλας των 15 ετών,
όταν άρχισε να εργάζεται ως αποθηκάριος στη Johnson and Johnson.
«Ηταν ένας τρόπος για να χρηματοδοτήσω τις σπουδές μου»,θυμάται σήμερα ο κ. Αλέξανδρος Δούκας.
«Οσο εργαζόμουν στην αποθήκη και ετοίμαζα




τις παραγγελίες για τους πωλητές,άρχισε να με ενθουσιάζει η δουλειά τους. Το κυνήγι του πελάτη,ήταν μία πρόκληση για μένα».
Η πρώτη επαγγελματική πρόταση από γνωστή πολυεθνική ήρθε πολύ γρήγορα. Το 1993 γίνεται υπεύθυνος super market της PEPSICO-IVI. Τέσσερα χρόνια αργότερα ο μεγαλύτερος
ανταγωνιστής της εταιρίας διεκδίκησε και «κέρδισε» τον κ.Δούκα. Νέος του «εργοδότης»
ήταν τώρα η COCA-COLA. Αρχικά ανέλαβε τη διεύθυνση πωλήσεων στην ΠΓΔΜ και στη συνέχεια εξελίχτηκε σε διευθυντή εργοστασίου Αθήνας. Εκείνο το διάστημα (2001) ολοκλήρωσε με τη βοήθεια της εταιρίας και τις μεταπτυχιακές του σπουδές (ΜΒΑ) στο ΙΜD στη Λοζάνη της Ελβετίας. «Πιστεύω ότι οι γνώσεις μας προσθέτουν αξία σ’αυτό που κάνουμε. Πρέπει να εξελίσσονται συνεχώς. Οσες περισσότερες έχουμε τόσο καλύτερα αισθανόμαστε με τον εαυτό μας», δηλώνει σήμερα.
Ανθρωπος του ρίσκου ο Αλέξανδρος Δούκας, το 2003 μεταπηδά σε ένα εντελώς διαφορετικό αντικείμενο στο χώρο.Αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή πωλήσεων στην εταιρία Γερμανός. «Ηταν μία μεγάλη πρόκληση για μένα, καθώς επρόκειτο για διαφορετικό τομέα χωρίς να διαθέτω αντίστοιχη εμπειρία», θυμάται.
Σήμερα, στα 44 του χρόνια,έχει εξελιχθεί σε διευθυντή λιανικής Ελλάδος στην ίδια εταιρία. Διαχειρίζεται όλα τα καταστήματα και τα προϊόντα που φέρουν το brand Γερμανός στη χώρα μας.
Και το μέλλον του διαγράφεται λαμπρό... Αν και ο ίδιος μας εξομολογείται ότι ο στόχος του δεν έχει αλλάξει.
Το μυστικό της επιτυχίας «Αυτό που μετράει περισσότερο είναι να είμαι ικανοποιημένος
από τη δουλειά μου, να αισθάνομαι καλά μ’ αυτό που κάνω.
Νομίζω ότι είναι και το μυστικό της επιτυχίας. Αυτό σε κάνει να αποδίδεις και να παράγεις αποτελέσματα, η ευχαρίστηση που αντλείς από την εργασία σου».
Αναφερόμενος πάντως στους νέους που ετοιμάζονται να κάνουν το πρώτο επαγγελματικό
τους βήμα, θα πει:
«Η δουλειά του πωλητή έχει τρομερά συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα. Οχι, δεν είναι
εύκολη δουλειά, αλλά είναι πολύ ελκυστική. Τώρα αν με ρωτούσατε αν θα την ξαναέκανα,
θα σας έλεγα με βεβαιότητα ναι», δηλώνει με την ευθύτητα και τον ενθουσιασμό που τον διακρίνει.

Πηγή http://www.e-tipos.com/content/staticfiles/issues/2008/07/01/Kariera/kariera_16%209.pdf