Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2009

Η Cosmote υποστήριξε την ανάδειξη της εξυπηρέτησης του πελάτη


Εδώ και τέσσερα συναπτά έτη, η Cosmote στηρίζει ως χορηγός το Συνέδριο Κορυφής της Εξυπηρέτησης Πελατών που πραγματοποιείται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Στο φετινό συνέδριο αναδείχθηκε η εξυπηρέτηση του πελάτη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια ....



επιχείρηση που θα τη βοηθήσει όχι μόνο να επιβιώσει, αλλά και να αναπτυχθεί, με βασικό θέμα «Customer Service in Turbulent Times - Η Εξυπηρέτηση Πελάτη σε Περίοδο Κρίσης».

Από τους ομιλητές ξεχώρισε ο καθηγητής Luiz Moutinho, εμπνευστής του Radical Marketing και κορυφαίος ακαδημαϊκός με διεθνές κύρος και σημαντικό έργο σε θέματα Marketing και Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πηγή www.mobile-news.gr