Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009
Η Cosmote υποστήριξε την ανάδειξη της εξυπηρέτησης του πελάτη
Εδώ και τέσσερα συναπτά έτη, η Cosmote στηρίζει ως χορηγός το Συνέδριο Κορυφής της Εξυπηρέτησης Πελατών που πραγματοποιείται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Στο φετινό συνέδριο αναδείχθηκε η εξυπηρέτηση του πελάτη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια ....
επιχείρηση που θα τη βοηθήσει όχι μόνο να επιβιώσει, αλλά και να αναπτυχθεί, με βασικό θέμα «Customer Service in Turbulent Times - Η Εξυπηρέτηση Πελάτη σε Περίοδο Κρίσης».
Από τους ομιλητές ξεχώρισε ο καθηγητής Luiz Moutinho, εμπνευστής του Radical Marketing και κορυφαίος ακαδημαϊκός με διεθνές κύρος και σημαντικό έργο σε θέματα Marketing και Εξυπηρέτησης Πελατών.
Πηγή www.mobile-news.gr