Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2009

Συνέντευξη κ. Αλέξανδρου Δούκα


1. Ποιό είναι το όραμά που σας οδήγησε στην ίδρυση του ΙΠΕ;

Η δημιουργία ενός εξειδικευμένου οργανισμού όπου τα στελέχη των Πωλήσεων θα θεωρούν αναγκαιότητα την εγγραφή τους, γιατί θα αποτελεί το όργανο που προάγει – υπερασπίζει – επιμορφώνει και αναπτύσσει τα μέλη του. Αυτός ο κεντρικός σκοπός, σε συνδυασμό με άλλους επιμέρους σκοπούς του Ινστιτούτου, αποτελεί το όραμα του.

2. Ποιό κενό, στο χώρο των πωλήσεων, θεωρείτε ότι θα καλύψει;
Κατά την άποψή μας, δεν υπάρχει ένα όργανο που να συγκεντρώνει αυτά τα στοιχεία που προαναφέρθηκαν στο όραμά μας και που τελικά αποτελούν και το λόγο δημιουργίας μας. Κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της εκπαιδεύει τα στελέχη της προς όφελός της...



εκείνη όμως επιλέγει που θα εκπαιδευτούν και σε ποιους τομείς –. Μέσα από το δικό μας Ινστιτούτο, κάθε στέλεχος θα μπορεί να εκπαιδεύεται ή ακόμη και να ενημερώνεται σε τομείς της δικής του επιλογής, σε χρόνο στον οποίο εκείνος θα μπορεί να προσδιορίζει. Ακόμη, θα υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης επαφών αλλά ακόμα και βοήθεια για ανεύρεση εργασίας.


3. Ποιες είναι οι προτεραιότητες του ΙΠΕ;

Το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, με αποστολή την προώθηση, την προβολή και την ανάπτυξη της επιστήμης των Πωλήσεων.

Το ΙΠΕ φιλοδοξεί να είναι ο ισχυρότερος οργανισμός εκπροσώπησης των ανθρώπων των πωλήσεων στην Ελλάδα, που θα υποστηρίζει όσους ενδιαφέρονται να ενημερώνονται και να εξελίσσονται σε θέματα πωλήσεων.

Πιστεύει στον άνθρωπο και πρεσβεύει τις αξίες της ακεραιότητας, της αξιοπιστίας, της ομαδικότητας και της δημιουργικότητας. Βάσει των παραπάνω σημείων, οι κυριότερες προτεραιότητες είναι :

*
Διάδοση του θεσμού του ΙΠΕ/αναγνωρισιμότητα
*
Αύξηση των μελών του
*
Προσδιορισμός προγραμμάτων δράσης
*
Προγραμματισμός επαφών με εταιρείες
*
Οργάνωση 1ου Συνεδρίου


4. Το ΙΠΕ σε ποιους απευθύνεται, ποιοι μπορεί να γίνουν μέλη του;

Όσοι συνάδελφοι βρίσκονται στο χώρο των πωλήσεων μπορούν να γίνουν μέλη υποβάλλοντας την αίτησή τους με προϋπόθεση την 5ετή τουλάχιστον προϋπηρεσία τους στο χώρο των Πωλήσεων ή αν η αίτησή τους έχει υπογραφεί από δύο (2) τακτικά μέλη.

Τα μέλη του σωματείου διακρίνονται σε
- τακτικά (Φυσικά Πρόσωπα)
- συνδεδεμένα (Φυσικά Πρόσωπα)
- αρωγά (Φυσικά & Νομικά Πρόσωπα)
- επίτιμα (Φυσικά & Νομικά Πρόσωπα)
Τα μέλη ενστερνίζονται το όραμα, την αποστολή και τις αρχές του ΙΠΕ και δεσμεύονται στην κοινή προσπάθεια ανάπτυξης των προτύπων (standards) του επαγγελματισμού, ο οποίος αποτελεί εγγύηση επιτυχίας στο χώρο των πωλήσεων.


5. Ξεκαθαρίστε μας τη διαφοροποίηση μεταξύ τακτικών αρωγών, επίτιμων και συνδεδεμένων μελών, και γιατί σκεφτήκατε αυτόν τον διαχωρισμό;

Τακτικά μέλη είναι φυσικά πρόσωπα που έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στο χώρο και διοικητική θέση σε σχέση με τα συνδεδεμένα, τα οποία όταν αποκτήσουν τις οριζόμενες προϋποθέσεις μπορούν να γίνουν και αυτά τακτικά μέλη . Τα αρωγά μέλη είναι φυσικά ή νομικά πρόσωπα τα οποία βοηθούν στην επίτευξη των στόχων ή ενεργειών του ΙΠΕ. Τα επίτιμα μέλη είναι κυρίως διακεκριμένες προσωπικότητες με επιχειρηματική και κοινωνική δραστηριοποίηση που μπορεί να είναι μέλη ή να γίνουν, ως επιβράβευση της κοινωνικής τους δραστηριότητας.

Η παραπάνω διάκριση των κατηγοριών έγινε με σκοπό να περιλαμβάνει όλους τους ενδιαφερόμενους, έχοντας όμως εξαρχής σαφείς διαχωρισμούς και με βάση τα χαρακτηριστικά της ομάδας στην οποία ανήκουν.

6. Ποιά θα είναι τα οφέλη για τα μέλη του, γιατί δηλαδή να γίνει κάποιος μέλος;



ofeli.jpg



7. Υπάρχει ανάλογη εμπειρία από το εξωτερικό, την οποία χρησιμοποιήσατε ως σημείο αναφοράς;

Υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες και προσπάθειες στο εξωτερικό και κυρίως στην Αμερική. Έχουμε ήδη έρθει, λοιπόν, σε επαφή με δύο Αμερικάνικα Ινστιτούτα, που έχουν χιλιάδες μέλη το καθένα, το ένα ονομάζεται SMEI (Sales & Marketing Executives International) και το άλλο UPSA (United Professionals Sales Association) και τα οποία δεσμεύθηκαν ότι θα βοηθήσουν την προσπάθειά μας.


8. Ποιές είναι κατά την εκτίμηση σας οι στρατηγικές συμμαχίες που θα πρέπει να επιτευχθούν, ώστε να μπορέσει το ΙΠΕ να εκπληρώσει τους στόχους και τον σκοπό της ίδρυσής του.

Η δημιουργία του ΙΠΕ στοχεύει στη στήριξη από πλευράς του Κράτους, αλλά κυριότερα, από τον κόσμο των επιχειρήσεων. Τα στελέχη βελτιώνοντας την κατάστασή τους θα είναι χρησιμότερα και πολυτιμότερα για τις επιχειρήσεις, αλλά και για την κοινωνία στο σύνολό της. Ένας άλλος βασικός άξονας είναι η Πανεπιστημιακή κοινότητα, δεδομένου ότι αποτελεί ενεργό στοιχείο των εξελίξεων αλλά και προετοιμασίας των αυριανών στελεχών όλων των ειδικοτήτων, ενώ θα διερευνηθεί και η συνδρομή της Ευρωπαϊκής Κοινότητας στο απώτερο μέλλον.

Πηγή http://www.ipe.org.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=51