Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009

COSMOTE: Οι «γερμανοί» καταστηματάρχες παίρνουν… τα όπλα!


Ενώ εδώ και αρκετούς μήνες έχει κάνει την εμφάνισή του το πρωτόγνωρο φαινόμενο καταστημάτων της αλυσίδας Γερμανός με… λουκέτο, στο χρυσοπληρωμένο δίκτυο της εμπορικής αλυσίδας «βράζει» η δυσαρέσκεια πολλών ιδιοκτητών κατά της Cosmote και όσοι έχουν ήδη «καεί» και δεν έχουν τίποτα να χάσουν εξετάζουν, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, όλες τις νομικές οδούς για να αντιδράσουν.

Προς το παρόν, οι δυσαρεστημένοι καταστηματάρχες επέλεξαν το .....



διαδίκτυο σαν μέσο έκφρασης των διαμαρτυριών τους. Εδώ και μερικούς μήνες λειτουργεί blog, μέσω του οποίου εκφράζονται οι δυσαρεστημένοι και ήδη μετρά σχεδόν 43.500 μοναδικές επισκέψεις, ενώ στις σελίδες του έχουν αποκαλυφθεί σημαντικά έγγραφα και έχουν διατυπωθεί σοβαρές καταγγελίες κατά των διοικήσεων της Γερμανός και της Cosmote.

Καταστηματάρχες με τους οποίους ήλθε σε επαφή το “Sofokleous10” επισημαίνουν ότι το δίκτυο της Γερμανός μεταβιβάσθηκε στην Cosmote με χρέη των καταστηματαρχών που ξεπερνούσαν τα 80 εκατ. ευρώ κατά το χρόνο της εξαγοράς, ενώ σήμερα ουδείς μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια αυτές τις οφειλές.

Εκφράζουν μάλιστα την έντονη δυσαρέσκειά τους για τον ασφυκτικό περιορισμό των περιθωρίων κέρδους των καταστημάτων, τη «σφιχτή» (και αυθαίρετη, όπως καταγγέλλεται) πολιτική υπολογισμού του air time που πληρώνεται από την Cosmote στα καταστήματα για κάθε σύνδεση, αλλά και για τις δυσμενείς διακρίσεις εις βάρος καταστηματαρχών της Γερμανός, σε σχέση με την πολιτική που ακολουθείται για άλλα καταστήματα του δικτύου λιανικής.

Εναντίον της διοίκησης της Γερμανός διατυπώνουν σοβαρές επικρίσεις, που άλλωστε έχουν δημοσιευθεί και στο blog των δυσαρεστημένων, καταγγέλλοντας ότι η υπό τον κ. Π. Γερμανό διοίκηση διατηρούσε εμπορικές σχέσεις με ουκ ολίγα καταστήματα που δεν ήταν ενταγμένα στο επίσημο δίκτυο franchise, κατά παράβαση των συμβατικών όρων συνεργασίας, με αποτέλεσμα να ζημιώνονται οι καταστηματάρχες του επίσημου δικτύου.

Την καταγγελία αυτή, οι δυσαρεστημένοι καταστηματάρχες συνοδεύουν με μια αποκάλυψη, που αναφέρεται σε έκθεση της νομικής υπηρεσία της Γερμανός, από το 2001, που ενημέρωνε και προειδοποιούσε τα στελέχη της για το παράλληλο δίκτυο. Σύμφωνα με αυτή την έκθεση προειδοποιούνται τα στελέχη ότι σε περίπτωση σύγκρουσης της εταιρίας με το δίκτυο θα μπορούσαν να εγερθούν εναντίον της αξιώσεις πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων, καθώς ο νόμος επιτρέπει μόνο πωλήσεις από απόσταση μέσω παράλληλου δικτύου, ενώ η Γερμανός παρείχε και σε τρίτους τη δυνατότητα πώλησης των ίδιων με τα καταστήματα Γερμανός προϊόντων και υπηρεσιών στις ίδιες γεωγραφικά περιοχές.

Η έκθεση αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι «διακυβεύεται το υπάρχον νόμιμο σύστημα (καταστήματα Γερμανός) καθώς το «νομιμοποιημένο» παράλληλο δίκτυο, κανιβαλίζοντας φανερά πια για λογαριασμό της Γερμανός την αγορά και εν δυνάμει πελατεία του κάθε συνεργάτη εντός της χορηγούμενης περιοχής του, μπορεί δικαιολογημένα να εγείρει τις ενστάσεις και τις διαμαρτυρίες του κατά της Γερμανός με απρόβλεπτες για τον όμιλο συνέπειες».

Επιπλέον, καταστηματάρχες που έχουν προσφύγει σε νομικούς με εξειδίκευση στο δίκαιο ανταγωνισμού τονίζουν ότι διαπιστώθηκαν σοβαρές καταστρατηγήσεις των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού στις συμβάσεις συνεργασίας των καταστημάτων του δικτύου με τη «μητρική» εταιρεία και εξετάζουν ακόμη και το ενδεχόμενο προσφυγής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Σε μια ανοικτή επιστολή καταστηματάρχη προς το διευθύνοντα σύμβουλο της Cosmote, κ. Μ. Τσαμάζ, που δημοσιεύεται στο blog των δυσαρεστημένων, τονίζεται μεταξύ άλλων ότι «το φιλότιμο (σ.σ.: των καταστηματαρχών) έχει σχεδόν εξαντληθεί. Αυτό το φιλότιμο δεν είναι ικανό πλέον να κρατά βιώσιμα τα καταστήματά μας. Από την ημέρα της εξαγοράς ακούμε συνεχώς την ίδια απάντηση. Υπομονή. Και αυτή τελειώνει. (…) Εμείς τα φτιάξαμε τα καταστήματα με τα χρήματα μας και τους κόπους μας και δεν θα τα αφήσουμε να απαξιωθούν. (…) Το φιλότιμο δεν τρώγεται»…


Από www.sofokleous10.gr