Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

BMW K 1300 S Κορυφαίες επιδόσεις


Ο μαχητής. Ο αθλητής. Αεροδυναμική, με έναν αέρα avant-garde. Γνωρίζετε άλλη σπορ μοτοσικλέτα με αυτό το προφίλ; Μία μοτοσικλέτα, που με την ελκτική δύναμη των 175 ίππων θα δυσκολέψει αρκετές μοτοσικλέτες των 200 ίππων; Αλλά που συγχρόνως θα παραμένει μία μοτοσικλέτα για γρήγορες εξορμήσεις αφού διαθέτει μεγάλη καθημερινή ευχρηστία; Και που ταυτόχρονα αποτελεί τεχνολογικό επίτευγμα; Οι λόγοι:




140 Nm από 1.293 cm3 στις 8.250 σ.α.λ. Με έναν βραχνό ήχο από μία εντυπωσιακή εξάγωνη απόληξη εξάτμισης. Με καταλύτη και βαλβίδα εξαγωγής. Και με τιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων που θα ταίριαζαν σε μοτοσικλέτες με τις μισές επιδόσεις.
Με αυτόν τον μαχητή , η ιδέα της ταχύτητας αποκτά μία νέα διάσταση. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει την ισχύ του με τέτοιον τρόπο που θα την αισθανθείς σχεδόν από τη στάση. Και αυτό επειδή στο φάσμα των στροφών που κινείστε το 80% του χρόνου, δηλαδή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, η ισχύς αποδίδεται από το πρώτο κιόλας μέτρο. Πραγματικός μαχητής. Αυτή η μοτοσικλέτα είναι μοναδική και στον τομέα της ασφάλειας: το ABS ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και τα ASC και ESA διατίθενται προαιρετικά. Εντυπωσιακός είναι και ο πρόσθετος εξοπλισμός: αλλάξτε ταχύτητες με την λειτουργία αυτόματων αλλαγών στον αγωνιστικό πίνακα οργάνων 2D.
Η BMW K 1300 S: υπεροχή δύναμης με σπορ διακριτικότητα.