Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009
Στην Προστασία Καταναλωτή το θέμα με τα γραπτά μηνύματα
Στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή παρέπεμψε, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του καταναλωτή», το πρόβλημα, που έχει ανακύψει και αφορά στην αυθαίρετη αποστολή και χρέωση γραπτών μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας στο πλαίσιο της παροχής συνδρομητικών Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης από πενταψήφιους αριθμούς.
Η Αρχή σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι...
έχει ήδη διαπιστωθεί η εφαρμογή παραπλανητικών πράξεων και παραλείψεων, οι οποίες στρεβλώνουν την οικονομική συμπεριφορά του μέσου καταναλωτή.
Επίσης, μετά τις συναντήσεις ειδικών επιστημόνων της Αρχής με εκπροσώπους της Ε.Ε.Τ.Τ. και της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, από τις οποίες προέκυψε ότι μεγάλος αριθμός καταναλωτών υποβάλλει καταγγελίες με παρόμοιο περιεχόμενο και στους τρεις ανωτέρω φορείς, «κρίθηκε σκόπιμο, με σκοπό την αποτελεσματικότερη προστασία των καταναλωτών, οι σχετικές καταγγελίες να διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για τις δικές της κατά νόμο ενέργειες, καθώς και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, για τη διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών».
Παράλληλα υπενθυμίζεται ότι οι ανωτέρω φορείς έχουν καθιερώσει πλαίσιο διαρκούς συνεργασίας με σκοπό την αποτελεσματικότερη εποπτεία, λειτουργία και ρύθμιση της υπό κρίσιν αγοράς.
Πηγή http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=83659&cid=4