Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

«Κατεβάσαμε» τα κινητά, έπεσε 12% ο τζίρος των εταιρειών


Το κινητό τους τηλέφωνο στην άκρη άφησαν το 2009 πολλοί καταναλωτές, καθώς η οικονομική κρίση φαίνεται πως έκανε πολλούς να γίνουν πιο φειδωλοί στην επικοινωνία τους.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Cosmote, Μιχ. Τσαμάζ...



οι τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αναμένεται φέτος να δουν τα συνολικά τους έσοδα να συρρικνώνονται κατά 12% σε σύγκριση με το 2008. Μέρος αυτής της σημαντικής υποχώρησης οφείλεται σε δεσμευτικές για τις εταιρείες αποφάσεις της ρυθμιστικής Αρχής, βάσει των οποίων Cosmote, Vodafone και Wind υποχρεώθηκαν σε μειώσεις των βασικών τηλεπικοινωνιακών τελών τους. Παράλληλα ρόλο έπαιξε και ο πόλεμος τιμών στην αγορά, καθώς κυρίως η Wind κινήθηκε ιδιαιτέρως επιθετικά στη διάρκεια της χρονιάς.

Σύμφωνα με τον Μιχ. Τσαμάζ, αυτός ο έντονος ανταγωνισμός δεν λειτουργεί τελικά σε όφελος του χρήστη, καθώς η τόσο δραστική μείωση των τιμών περιορίζει τα κέρδη και τελικά τις επενδύσεις που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι εταιρείες.

Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η υποχώρηση του τζίρου οι εταιρείες προσπαθούν να αναπτύξουν νέες υπηρεσίες και σε αυτό το πλαίσιο η Cosmote ανακοίνωσε την είσοδό της στο χώρο της «κινητής διαφήμισης» ακολουθώντας τους ανταγωνιστές της. Από τις αρχές της ερχόμενης χρονιάς όσοι συνδρομητές της Cosmote το επιθυμούν, θα μπορούν να λαμβάνουν διαφημίσεις στο κινητό τους. Η εταιρεία διευκρίνισε πως θα υπάρχουν διαφόρων τύπων κίνητρα προς τους συνδρομητές, όπως ειδικές εκπτώσεις, ωστόσο απέφυγε να αναφερθεί στα έσοδα που προσδοκά να έχει από τη νέα υπηρεσία. Διευκρίνισε δε, πως θα υπάρχουν όλες οι προβλέψεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τονίζοντας πως οι συνδρομητές που θα εγγραφούν στην υπηρεσία δεν θα πληρώνουν για τη λήψη των μηνυμάτων.

Πηγή http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=108658