Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

"Εξέγερση καταστηματαρχών στο δίκτυο της Γερμανός"


Του Νώντα Χαλδούπη
εφημερίδα "ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής"

Την ώρα που η ποινική έρευνα για τον έλεγχο της εξαγοράς της αλυσίδας Γερμανός από τον Όμιλο του ΟΤΕ βρίσκεται ένα βήμα πρίν από την αποστολή κλήσεων σε απολογία προς τους εμπλεκόμενους στην συμφωνία του 1,3 δισ. ευρώ, το <<Π>> φέρνει στο φως την "σιωπηλή εξέγερση" καταστηματαρχών του -μη ιδιόκτητου- δικτύου της εμπορικής αλυσίδας,που εκ των πραγμάτων καλείται να διαχειριστεί η.....



διοίκηση της Cosmote.
Στην πλειονότητά τους τα καταστήματα της αλυσίδας Γερμανός λειτουργούν με το σύστημα franchising και, όταν ο έλεγχος της δικαιοπαρόχου εταιρείας μεταβιβάσθηκε στην Cosmote, οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων είχαν μεγάλες υποχρεώσεις (της τάξης των 83 εκατ. ευρώ) σε ιδιωτική τράπεζα, στην οποία διατηρούσαν λογαριασμό καθ΄υπόδειξιν της Γερμανός, για να εξοφλούνται μέσω αυτού οι υποχρεώσεις τους προς την εταιρεία.
Μετά την εξαγορά,ιδιοκτήτες καταστημάτων της Γερμανός επισημαίνουν προς το <<Π>> ότι επιδεινώθηκαν σοβαρά οι συνθήκες λειτουργίας των επιχειρήσεών τους, κυρίως επειδή "ψαλιδίσθηκαν" οι προμήθειες χρόνου σύνδεσης που ελάμβαναν (airtime) για τις συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που γίνονταν από τα καταστήματά τους.
Σε γενικές γραμμές τα περιθώρια κέρδους στο δίκτυο της Γερμανός είναι τόσο χαμηλά, που αρκετά καταστήματα φέρονται να αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης,ενώ σε αρκετές περιπτώσεις η τράπεζα στρέφεται εναντίον τους με διαταγές πληρωμής για καθυστερούμενες οφειλές.
Αυτήν την στιγμή υπάρχουν και καταστήματα που έχουν "κατεβάσει ρολά", ενώ πολλά έχουν αλλάξει χέρια, λόγω της αδυναμίας των ιδιοκτητών να εξυπηρετήσουν τις υποχρεώσεις τους.

Πηγή Εφημερίδα "ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής"