Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Δέκα λόγοι για να μη χτίσω σπίτι σε δάσος



1. Μέσα στο δάσος δεν υπάρχουν περίπτερα. Θα κάνω 3 ώρες για να βρω το πιο κοντινό, ώστε ν’αγοράσω τσιγάρα.
2. Όταν θα κάνω μπάρμπεκιου στην αυλή, πεινασμένες αρκούδες θα περιστοιχίζουν το σπίτι μου.

3. Όταν θα κλάνω, θα ακούγεται η ηχώ στα 100 μέτρα περιμετρικά.
4. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να γειτνιάσω με το Βουλγαράκη ή το Στυλιανίδη ή το Λαλιώτη ή όποιον άλλο έχει χρήματα και ασυνειδησία για να χτίσει σπίτι σε δάσος.
5. Σε περίπτωση που οι παραπάνω θελήσουν να έρθουν στη γειτονιά μου, θα πρέπει να καούν και τα γειτονικά δέντρα (για τα δέντρα που θα έκαιγα εγώ, χέστηκα).
6. Δε θα μπορώ να στολίσω χριστουγεννιάτικο δέντρο στο σαλόνι μου. Θα το βλέπουν απ’έξω τα άλλα έλατα και θα γελάνε.
7. Στο δάσος δεν «πιάνει» ΑΝΤ-1 η τηλεόραση. Τι θα κάνω χωρίς Τατιάνα;
8. Το χτίσιμο σπιτιών σε δάση, χαλάει τις ισορροπίες της φύσης. Ήδη τα κουνέλια διαμαρτύρονται πως έχουν εκλείψει οι κυνηγοί.
9. Όταν θα έχω ''διαθέσεις'', η μόνη εύκαιρη για να γ...., θα είναι η Κοκκινοσκουφίτσα.
10. Επειδή απλά είναι ειρωνεία να καταστρέφω τη φύση, για να έχω σπίτι με θέα…τη φύση

http://www.mediasoup.gr/node/2698