Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Οικονομικοί φωστήρες και φαύλος κύκλος


Σε παλιότερες εποχές, έδινες προϊόντα και έπαιρνες προϊόντα.
Κάπου μετά , εμφανίζονται τα νομίσματα και το εμπόριο αλλάζει.
Δίνεις ή παίρνεις χρήματα σε όλες τις συναλλαγές.
Εδώ δίνουμε χρήματα και παίρνουμε την δυνατότητα, με χρονική υστέρηση , να παραγγείλουμε προϊόντα.
Εάν εγώ δε θέλω προϊόντα , τα "χρήματά" μου γιατί να παραμένουν στάσιμα σε μια καρτέλα;
Εάν τα προϊόντα που παραγγείλω αντί χρημάτων , απαξιωθουν ;
Στις δυο παραπάνω περιπτώσεις , ποιος είναι ο χαμένος;
Εάν εγώ έχω ανάγκη χρημάτων, κάνω τις συναλλαγές μου με προϊόντα;
Δίνω στο περίπτερο έναν φορτιστή και παίρνω τσιγάρα και μου δίνει τα ρέστα σε πασατέμπο;
Βάση των παραπάνω , μπορώ κι εγώ να παραγγείλω προϊόντα και να τους δώσω ντομάτες κι ας φροντίσουν να τις πουλήσουν οι ίδιοι , για να πάρουν τα χρήματά τους;
Μπορούν δε τις ντομάτες να τις δώσουν στον δικό τους προμηθευτή κι αυτοί στον δικό τους ...μια στιγμή ,γυρίσαμε πάλι στην αρχή...