Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

"Παράξενα τηλέφωνα στο όνομα της ΝΟΚΙΑ"


"Προσοχή: υπάρχει ενδεχόμενο κάποιος να σας κάνει... παράξενα τηλεφωνήματα στο όνομα της ΝΟΚΙΑ.
Προχτες (Πέμπτη) το απόγευμα, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα στο σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού, στο οποίο απάντησε η μητέρα μου. Της είπαν πως είναι από την υπηρεσία "NOKIA OVI" (υπάρχει τέτοια υπηρεσία στο site της NOKIA) και της ζήτησαν τον αριθμό του κινητού μου και το ονοματεπώνυμό μου, για να...
μου στείλουν ένα username κι ένα password για να εγγραφώ στη συγκεκριμένη υπηρεσία. Η μητέρα μου, νομίζοντας πως πρόκειται για κάποια υπόθεση της εργασίας μου, έδωσε τα στοιχεία μου. Ωστόσο, δεν έλαβα κανένα σχετικό SMS.



"Προσοχή: υπάρχει ενδεχόμενο κάποιος να σας κάνει... παράξενα τηλεφωνήματα στο όνομα της ΝΟΚΙΑ.
Προχτες (Πέμπτη) το απόγευμα, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα στο σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού, στο οποίο απάντησε η μητέρα μου. Της είπαν πως είναι από την υπηρεσία "NOKIA OVI" (υπάρχει τέτοια υπηρεσία στο site της NOKIA) και της ζήτησαν τον αριθμό του κινητού μου και το ονοματεπώνυμό μου, για να...
μου στείλουν ένα username κι ένα password για να εγγραφώ στη συγκεκριμένη υπηρεσία. Η μητέρα μου, νομίζοντας πως πρόκειται για κάποια υπόθεση της εργασίας μου, έδωσε τα στοιχεία μου. Ωστόσο, δεν έλαβα κανένα σχετικό SMS.
Εγώ δεν έχω κινητό NOKIA κι ουδέποτε έχω ασχοληθεί με την προαναφερθείσα υπηρεσία.
Σήμερα το πρωί επικοινώνησα με τη NOKIA (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: 210-9203700 για την Ελλά και 00 800 44 1 44 300. Αυτό το δεύτερο τηλέφωνο είναι στο εξωτερικό, αλλά αφορά στην υπηρεσία NOKIA OVI) και με ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει αντίστοιχη υπηρεσία που να ζητά στοιχεία.
Επειδή κάθε εταιρεία διαθέτει αρκετά τμήματα, με πολλές υπηρεσίες, ενδέχεται από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να μη γνωρίζουν το ανάλογο τμήμα για την υπηρεσία "OVI".
Ωστόσο, υπάρχει περίπτωση κάποιος να χρησιμοποιεί το όνομα της εταιρείας για να μάθει κάποια προσωπικά μας στοιχεία. Εν αναμονή επίσημης τοποθέτησης από τη ΝΟΚΙΑ, καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στο τι λέμε τηλεφωνικά σε ποιον."