Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2009

Για τους φορτιστές ΝΟΚΙΑ


ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ενημερώνει τους καταναλωτές, σχετικά με πρόγραμμα προληπτικής αντικατάστασης φορτιστών ΝΟΚΙΑ, το οποία κοινοποιήθηκε στον Ελληνικό και Διεθνή Τύπο στις 11/11/09, για τα ακόλουθα:


Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ενημερώνει τους καταναλωτές, σχετικά με πρόγραμμα προληπτικής αντικατάστασης φορτιστών ΝΟΚΙΑ, το οποία κοινοποιήθηκε στον Ελληνικό και Διεθνή Τύπο στις 11/11/09, για τα ακόλουθα:

Το πρόγραμμα ...

προληπτικής αντικατάστασης στην Ελλάδα αφορά τους φορτιστές ΝΟΚΙΑ τύπου AC-3E, που έχουν κατασκευασθεί από 15 Ιουνίου 2009 έως 9 Αυγούστου 2009 από την κινεζική εταιρεία BYD.

Για να διαπιστώσετε εάν ο φορτιστής σας εντάσσεται στο πρόγραμμα προληπτικής αντικατάστασης, παρακαλείστε να ανατρέξετε στην ετικέτα του φορτιστή σας και να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

Πρώτο βήμα - Βρείτε τον τύπο του φορτιστή για να διαπιστώσετε εάν αυτός εντάσσεται στο πρόγραμμα (μόνο ο τύπος AC-3E).

Δεύτερο βήμα - Διαπιστώστε εάν ο φορτιστής σας έχει κατασκευαστεί από την εταιρεία BYD (η ένδειξη “BYD” αναγράφεται στην ετικέτα του φορτιστή σας).

Τρίτο βήμα - Προσδιορίστε τον κωδικό που αφορά την ημερομηνία παραγωγής του φορτιστή σας, ο οποίος βρίσκεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Συγκεκριμένα θα πρέπει το 7ο, 8ο και 9ο ψηφίο αυτού του κωδικού να είναι από το “925” έως και το “939”.

Εάν ο φορτιστής, που έχετε στην κατοχή σας, πληροί τις προϋποθέσεις και των τριών βημάτων, τότε θα πρέπει να αντικατασταθεί.

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή συνιστά στους καταναλωτές που διαθέτουν τους φορτιστές που εντάσσονται στο συγκεκριμένο πρόγραμμα αντικατάστασης να διακόψουν τη χρήση τους και να προχωρήσουν στην αντικατάστασή τους, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες η NΟΚΙΑ δημιούργησε ειδική ιστοσελίδα, όπου οι καταναλωτές μεταξύ άλλων μπορούν να ελέγξουν εάν οι φορτιστές τους περιλαμβάνονται σε αυτό το πρόγραμμα αντικατάστασης. Οι καταναλωτές παρακαλούνται, να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση http://chargerexchange.nokia.com και αν οι φορτιστές ανήκουν στους προαναφερόμενους, να εισάγουν τα στοιχεία τους και η ΝΟΚΙΑ θα τους στείλει ταχυδρομικά νέους χωρίς χρέωση. Παράλληλα έχει δημιουργηθεί ειδική γραμμή επικοινωνίας με αριθμό κλήσης 0080044144300, την οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση από τις 09:00 έως τις 17:00.