Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Παράπονα στον ΟΤΕ για καθυστερήσεις λόγω έλλειψης προσωπικού


Tην κατανόηση των πελατών του OTE ζητούν τα μέλη της τοπικής διοικούσας επιτροπής Pεθύμνου της Ένωσης Tεχνικών του OTE, αιτιολογώντας τις καθυστερήσεις στην άρση τεχνικών βλαβών, λέγοντας πως το προσωπικό δεν επαρκεί.



Οι διαμαρτυρίες είναι καθημερινές και μάλιστα δεν λείπουν ακόμα και οι πελάτες με ...άγριες διαθέσεις, με αποτέλεσμα το έργο των τεχνικών του οργανισμού να γίνεται ακόμα δυσκολότερο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα εργάζονται στον ΟΤΕ 35 τεχνικοί, ενώ πριν την εθελουσία του 2005 οι τεχνικοί υπάλληλοι ήταν 85!

Τα μεγέθη είναι τέτοια που μαρτυρούν τη δυσκολία στην εκτέλεση των καθηκόντων τους, όμως την ίδια στιγμή τα παράπονα είναι πολλά. Σε περιόδους όπως η καλοκαιρινή, μάλιστα, οπότε και οι υπάλληλοι παίρνουν τις άδειες τους, η κατάσταση γίνεται ακόμα δυσκολότερη, ενώ φόρτος εργασίας παρατηρείται και λόγω των αιτήσεων για νέες συνδέσεις, που δεν είναι δυνατόν να διεκπεραιωθούν άμεσα.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, μία αίτηση για νέα σύνδεση θα έπρεπε να ολοκληρώνεται σε δύο ή τρεις ημέρες, όμως με την υπάρχουσα κατάσταση δεν αποκλείεται ο νέος συνδρομητής να περιμένει 20 ή ακόμα και 30 ημέρες!

Eίναι χαρακτηριστική η ανακοίνωση των τεχνικών του OTE, που αναφέρει:
«Kαθημερινά δεχόμαστε παράπονα από αγανακτισμένους συνδρομητές του OTE για καθυστερήσεις άρσης βλαβών και νέων τηλεφωνικών συνδέσεων. Oι τεχνικοί υπάλληλοι του OTE στο Pέθυμνο είναι πλέον ελάχιστοι. Σήμερα υπηρετούν 35 τεχνικοί υπάλληλοι, ενώ πριν την εθελούσια έξοδο του 2005 υπηρετούσαν 85.

Συνεχώς ζητάμε νέες προσλήψεις αλλά μάταια.
Zητάμε την κατανόηση των πελατών του OTE και τους ενημερώνουμε ότι οι εναπομείναντες τεχνικοί υπάλληλοι προσφέρουν τα μέγιστα».

Πηγή http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,27116,0,0,1,0