Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2009

Και ο Ρέστης θέλει τον Γερμανό του


Με δύο μεγάλες ειδήσεις φεύγει η χρονιά για τον επιχειρηματικό κόσμο της Ελλάδας. Η μία είναι το άνοιγμα του Public και η άλλη η αναγγελία για την έναρξη του MTV Greece. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν δύο «κοινοί παρανομαστές», που δεν είναι άλλοι από τον Πάνο Γερμανό και τον Βίκτωρα Ρέστη - τους δύο δυναμικούς Έλληνες επιχειρηματίες που κάθε κίνησή τους ξαφνιάζει! Στο μεν μουσικό κανάλι MTV Greece του Βίκτωρα Ρέστη συμμετέχει ο Πάνος Γερμανός με ένα ποσοστό ύψους ΧΧ%, ενώ στο πολυκατάστημα Public του Πάνου Γερμανού, που ήρθε να δημιουργήσει «σεισμό» στο κέντρο της Αθήνας, συμμετέχει ο Βίκτωρ Ρέστης με ΧΧ%, ίσως λόγω συμμετοχής του στο μετοχικό κεφάλαιο της Multirama με 19,78%.



Το πολυκατάστημα Public, που φιλοξενείται στο ανακαινισμένο μέγαρο Πάλλη (εκεί στην πλατεία Συντάγματος και Καραγεώργη Σερβίας 1), αποτελεί την «απάντηση» του Πάνου Γερμανού σ’ αυτούς που βιάστηκαν να μιλήσουν -μετά την εξαγορά της αλυσίδας «Γερμανός» από την Cosmote για τέλος της επιχειρηματικής δραστηριότητας του κομμουνιστή που με τα «όπλα» που του έδωσε η αστική κοινωνία, κατάφερε να αναδειχτεί σε έναν μοναδικό μπίζνεσμαν.

Το Public, που ήδη έχει να επιδείξει πολυκαταστήματα στη Θεσσαλονίκη (ανοίγει και δεύτερο), στον Βόλο και στην Κύπρο, ήρθε για να αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες, προσφέροντας στα 5.000 τετραγωνικά του «ζεστούς» χώρους, ευρεία γκάμα προϊόντων τεχνολογίας και πολιτισμού για απαιτητικούς επισκέπτες - καταναλωτές, οι οποίοι μπορούν να βρίσκουν έμπνευση και ενημέρωση σε τομείς πολύ διαφορετικούς: από lifestyle, ψυχαγωγία και gadgets μέχρι προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, μουσικής, βιβλία και ταινίες. Επίσης, παρέχει προσφορές κατ’ αποκλειστικότητα, με εξειδίκευση στο παιδικό βιβλίο, στα ξενόγλωσσα και στα ελληνικά κόμικς, αλλά και στο design και την αρχιτεκτονική. Και βεβαίως διοργανώνονται events ιδιαίτερου στιλ και ύφους, που αφορούν σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων του πολυκαταστήματος.

Στο ισόγειο λειτουργεί ένα μικρό καφέ για espresso και εφημερίδα, ενώ στον πέμπτο όροφο ένα μεγαλύτερο και αρκετά «ζεστό» καφέ, όπου ο πελάτης μπορεί εκτός από το χαλάρωμα να δοκιμάζει προϊόντα.

Αυτό το επιχειρησιακό άλμα μόνον κάποιος έμπειρος και μοντέρνα σκεπτόμενος επιχειρηματίας μπορούσε να το κάνει, καθώς δεν αγοράζεις ένα παλιό κτίριο 30 εκατ. ευρώ και δεν ξοδεύεις άλλα 10 για να το μετατρέψεις, ώστε να είναι λειτουργικό, εάν διαθέτεις μια τετριμμένη πρόταση...

Στο Σύνταγμα υψώθηκε η σημαία του... Γερμανού και το νέο πολυκατάστημα Public, εκτός από... δώρο Χριστουγέννων στην αστόλιστη πρωτεύουσα, αποτελεί κι ένα στολίδι στη μίζερη γιορτινή Αθήνα. Σύντομα αναμένεται να γίνει σημείο αναφοράς, ενώ κανείς στενός συνεργάτης του 58χρονου σήμερα Πάνου Γερμανού δεν θα ξεχάσει έναν χαιρετισμό του, στον οποίο μεταξύ άλλων έλεγε:

«Η φετινή εκδήλωση είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους μας και όλους όσους μας εμπιστεύτηκαν όλα αυτά τα χρόνια και μας στήριξαν, ώστε από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών να δημιουργηθεί ένας ελληνικός πολυεθνικός όμιλος. Σε όλους όσοι ήταν και είναι αρωγοί για την πραγματοποίηση του οράματός μας να συνδέουμε τον άνθρωπο με την τεχνολογία, όπου κι αν δραστηριοποιούμαστε»… Αυτό το... «όπου κι αν δραστηριοποιούμαστε» επαληθεύεται, όταν ανατρέξει κανείς στην πορεία του Πάνου Γερμανού, του παιδιού που ξεκίνησε από τις Μηλιές Ηλείας χωρίς «στον ήλιο μοίρα» και έφτασε να εξελιχθεί σε παράγοντα της ευρωπαϊκής οικονομίας.

Πηγή http://www.zougla.gr/news.php?id=5098