Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Πέμπτη, 14 Μαΐου 2009

Πώς να αποφύγετε τις παγίδες


Στην εγχώρια αγορά υπάρχει μεγάλη προσφορά αλλά και η αντίστοιχη ζήτηση από υποψήφιους επιχειρηματίες που αναζητούν το κατάλληλο δίκτυο για να ενταχθούν. Ομως ο υποψήφιος επιχειρηματίας–franchisee, για να διασφαλίσει το επαγγελματικό μέλλον τους, πρέπει να αξιολογήσει τις προτάσεις των αλυσίδων franchise.



Η πρώτη επαφή και ενημέρωση με την αλυσίδα γίνεται συνήθως με τον ενημερωτικό φάκελο. Επιπλέον, οφείλει να αναζητήσει συγκεκριμένα σημεία που αφορούν το πλήθος των καταστημάτων της εταιρείας (με στοιχεία όπως διεύθυνση, έτη λειτουργίας κ.λπ.), μια ανάλυση και πρόβλεψη για τον κλάδο, τους οικονομικούς όρους συνεργασίας (entry fees, royalties, ανάλυση αρχικής επένδυσης κ.λπ.), λοιπούς όρους (π.χ. αποκλειστικότητα περιοχής, ρήτρες προμήθειας κ.λπ.), τα σχέδια ανάπτυξης και τη θεμελίωση του τρόπου υποστήριξής τους κ.λπ.

Στη συνέχεια θα πρέπει να ζητήσει στοιχεία για το μέλλον της αλυσίδας και τον τρόπο που αυτό σχεδιάζεται να οικοδομηθεί.

Ασαφείς απαντήσεις και προφορικές διαβεβαιώσεις αποτελούν χαρακτηριστικά μιας μη ώριμης εταιρείας. Περιορισμοί της μορφής: «Δεν μπορούμε να σας δώσουμε τη σύμβαση, αλλά μπορείτε να φέρετε τον δικηγόρο σας για να τη διαβάσει πριν την υπογράψετε», πρέπει να δημιουργούν επιφυλάξεις, ειδικά όταν μια σύμβαση δικαιόχρησης έχει μέγεθος της τάξεως των 30 σελίδων. Απολογιστικά οικονομικά στοιχεία, ισολογισμοί, αποτελέσματα εκμετάλλευσης, δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος είναι απαραίτητα στοιχεία, όχι όμως μόνο αυτά που αφορούν τη μητρική εταιρεία, αλλά κυρίως αυτά που αφορούν ιδιόκτητα καταστήματα λιανικής και μονάδες franchise.

Πριν από την τελική απόφαση, δε, και πέρα από κάθε γραπτό στοιχείο και υπολογισμό τον πλέον σημαντικό ρόλο στην απόφασή σας θα πρέπει να διαδραματίσει η γνώμη των υφισταμένων franchisees και γι’ αυτό μια επίσκεψη και μια κουβέντα μαζί τους θα αποδειχθεί διαφωτιστική και χρήσιμη.

Πέρα από το κύρος και τη φήμη που έχει ο διακριτικός τίτλος της αλυσίδας, ακόμη και η προσωπικότητα του ιδιοκτήτη αποτελούν σημεία προς διερεύνηση.
Πηγή http://news.kathimerini.gr