Σκοπός του blog είναι οι αλήθειες για αυτά που συζητάμε τόσο καιρό μεταξύ μας και μας προβληματίζουν.
Επίσης όσοι επιθυμείτε να δημοσιευθεί κάποιο δικό σας κείμενο,μαρτυρία ή ντοκουμέντο μπορείτε να το στείλετε στην παρακάτω διεύθυνση.
Όσοι επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μπορείτε να στέλνετε τα email σας και τις παρατηρήσεις σας στο amoirakagem@gmail.com

Δείτε ΕΔΩ το blog της Ένωσης συνεργατών των εταιριών "ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ" και "COSMOTE Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε."

Τετάρτη, 20 Μαΐου 2009

Επικοινωνία: σημαντικό στοιχείο σε ένα δίκτυο franchise


Η επικοινωνία σε ένα δίκτυο franchise είναι ουσιώδης . Μέσω της επικοινωνίας γνωρίζονται τα άτομα μεταξύ τους, γίνονται γνωστές οι δυνατότητές τους, η επαγγελματική τους ωριμότητα και μέσω αυτής δίνεται η δυνατότητα σε αυτά τα άτομα να ενσωματωθούν και να αισθανθούν μέλος μιας ομάδας.

Με λίγα λόγια η επικοινωνία είναι απαραίτητη για



το συμφέρον τόσο του δικαιοπάροχου όσο και του δικαιοδόχου, διότι ο πλούτος των γνώσεων και το μοίρασμά τους είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που καθιστά ένα δίκτυο ενεργό και δυνατό.


Πως επιτυγχάνεται η επικοινωνία σε ένα δίκτυο franchise;

Μέσω ατόμων του δικτύου:
Ο συντονιστής ενός δικτύου υπάρχει για να επικοινωνεί με τα μέλη του και είναι εκείνος ο οποίος έχει τον κύριο λόγο. Συμβουλεύει τον αρχάριο δικαιοδόχο και διαβεβαιώνει τον έμπειρο, είναι ο εγγυητής του concept και της εφαρμογής του.


Μέσω εθνικών και τοπικών συναντήσεων:
Οι περιοδικές και συχνές συνελεύσεις του δικτύου πραγματοποιούνται για να μεταβιβάσει ο δικαιοπάροχος συμπληρωματικές πληροφορίες στους δικαιοδόχους, ενώ τα ετήσια συνέδρια επιτρέπουν στους δικαιοδόχους να σχεδιάζουν το επαγγελματικό τους μέλλον τους με βάση τις κατευθύνσεις που δίνονται από την εταιρία. Τόσο οι συνελεύσεις, όσο και τα ετήσια συνέδρια συμβάλλουν στη σύσφιξη των διαπροσωπικών σχέσεων του δίκτυου.

Μέσω άλλων μεθόδων επικοινωνίας όπως:
Η εφημερίδα του δικτύου , η οποία θα πρέπει να είναι ζωντανή και να αποτελεί μέσο ανταλλαγής ιδεών και πληροφοριών χρήσιμες για όλους. Όλες οι ιστοσελίδες των εταιριών επιτρέπουν μια σχεδόν καθημερινή ενημέρωση.

Με λίγα λόγια, οποιαδήποτε μέθοδος εφαρμόζεται προκειμένου να ενδυναμώθουν οι σχέσεις μεταξύ δικαιοπάροχου και δικαιοδόχου, καθώς και μεταξύ των ίδιων των δικαιοδόχων, γεγονός το οποίο δεν θα μπορούσε παρά να είναι παρά να είναι οφέλιμο για το δίκτυο.

Πηγή http://www.franchisekey.com